درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:08   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50223صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 23 مرداد 1401 - 14:55
اپل استراتژی تبلیغات تلویزیونی خود را تغییر داد
با رونمایی از خط جدید آیفون ۱۴ در حدود تقریباً چهار هفته دیگر، اپل ظاهراً تصمیم گرفته است که دیگر اکنون زمان تبلیغ سری آیفون ۱۳ نیست و جهان منتظر معرفی گوشی‌های ۲۰۲۲ این شرکت است. به عبارت دیگر، اپل با توجه به اینکه بسیاری از خریداران بالقوه منتظر اعلام خط جدید هستند، همان هزینه تبلیغاتی را برای سری گوشی‌های جدید خود صرف خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برای برنامه ریزی عرضه آیفون ۱۴ که به زودی انجام خواهد شد، اپل تمرکز تبلیغات تلویزیونی خود را روی این محصول معطوف می‌کند.

واحد خدمات اپل، دومین بخش تجاری بزرگ این شرکت پس از آیفون است. این واحد سالانه نزدیک به ۸۰ میلیارد دلار درآمد دارد. یکی از اقداماتی که در دوران تیم کوک کمتر اعلام شده، اما درخشان بوده، استفاده از تعداد زیاد آیفون‌های فعال در سراسر جهان و فروش اشتراک‌های تکراری ماهانه برای کاربرانشان است که ۱۲ بار در سال برای این شرکت درآمد کسب می‌کند.

خدمات شرکت اپل (Apple Services) شامل Apple Music، Apple News+، Apple TV+، Fitness+، iCloud و Apple Arcade است. اشتراک این خدمات به صورت ماهانه دریافت می‌شود. البته همه خدمات اپل فقط این موارد نیستند و سایر خدمات این شرکت که بخشی از این واحد هستند عبارتند از App Store، Apple Pay، Apple Care+ و غیره.

با رونمایی از خط جدید آیفون ۱۴ در حدود تقریباً چهار هفته دیگر، اپل ظاهراً تصمیم گرفته است که دیگر اکنون زمان تبلیغ سری آیفون ۱۳ نیست و جهان منتظر معرفی گوشی‌های ۲۰۲۲ این شرکت است. به عبارت دیگر، اپل با توجه به اینکه بسیاری از خریداران بالقوه منتظر اعلام خط جدید هستند، همان هزینه تبلیغاتی را برای سری گوشی‌های جدید خود صرف خواهد کرد.

به همین دلیل به تازگی اپل جدیدترین تبلیغ تلویزیونی خود را منتشر کرده و در کنار تبلیغ خدمات خود، به دنبال بازاریابی گوشی‌های جدید خود است.

 

منبع: yjc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد