درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:46   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50215صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 23 مرداد 1401 - 12:13
نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد
«علی بهادری‌جهرمی» در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حساسیت کار در روابط‌عمومی‌ها اظهار داشت: روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و زیرمجموعه‌ها باید بتوانند به‌صورت لحظه‌ای فعالیت کنند و ارتباط بین آنها با یکدیگر به صورت «شبکه و لحظه‌ای» باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سخنگو، دبیر و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: یکی از رسالت‌های مهم روابط‌عمومی‌ها این است که بتوانند طعم شیرین دستاوردهای دولت را به مردم بچشانند.

به گزارش خبرگزاری رضوی، «علی بهادری‌جهرمی» در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حساسیت کار در روابط‌عمومی‌ها اظهار داشت: روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و زیرمجموعه‌ها باید بتوانند به‌صورت لحظه‌ای فعالیت کنند و ارتباط بین آنها با یکدیگر به صورت «شبکه و لحظه‌ای» باشد.


وی با تأکید بر کنشگری رسانه‌ای خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌ها باید در لحظه وارد میدان شوند و اقدامات مناسب انجام شود تا هم‌افزایی که وظیفه ذاتی ماست به صورت جدی رخ دهد.


سخنگوی دولت بر اقدامات فرادستگاهی تأکید کرد و گفت: در این زمینه تمامی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید به صورت هماهنگ عمل و دستاوردهای یکدیگر را اطلاع‌رسانی کنند.


وی بلوغ اجتماعی و همکاری را در این زمینه بسیار مهم دانست و افزود: باید در حملات رسانه‌ای دشمنان بتوانیم به یکدیگر کمک کنیم و نباید فقط نقش تماشاچی را داشته باشیم.


سخنگو، دبیر و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین خاطرنشان کرد: تمامی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید جهاد تبیین را در حوزه فعالیت‌ها سرلوحه کار خود قرار دهند.


بهادری‌جهرمی با اشاره به درپیش بودن هفته دولت بیان کرد: در این هفته باید مجموعه اقدامات و عملکردی که برای مردم شیرین و مهم باشد مطرح و ارائه شود.


وی این هفته را فرصتی مغتنم دانست تا با ارائه درست دستاوردهای دولت علاوه بر تقویت عملکرد رسانه‌ای میزان هم‌افزایی و مشارکت نیز ارتقا یابد.


بهادری‌جهرمی بر ارائه گزارش مقایسه‌ای در این هفته تأکید کرد و در این‌باره توضیح داد: مدیران روابط‌عمومی باید عملکرد دولت را در مقایسه با شرایط آغاز به کار دولت ارائه کنند.


سخنگو، دبیر و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: باید بتوانیم با عملکرد درست، جایگاه روابط‌عمومی و رسانه را در بخش‌های مختلف حفظ و ارتقا دهیم و در عین حال ارزیابی عملکرد جدی نیز داشته باشیم.


در این نشست، «سیدمرتضی موتورچی» رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از دستاوردهای روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های زیرمجموعه ارائه کرد.


وی گفت: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حدود ۶۰۰ دستگاه روابط‌عمومی و یا رابط روابط‌عمومی وجود دارد که اقدامات بزرگی در حوزه رسانه‌ای در دولت سیزدهم انجام داده‌اند که برخی به نتیجه رسیده و برخی در حال تکمیل است.


موتورچی از بروکراسی اداری و کمبود بودجه به عنوان چالش‌های مراکز روابط‌عمومی یاد کرد و گفت: علی‌رغم مشکلات توانستیم بهترین رکوردها را در حوزه تولید محتوا و انتشار ثبت کنیم که تاکنون سابقه نداشته است.


رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: خدا را برای تشکیل دولت سیزدهم شاکرم چرا که توانسته حرکت انقلاب را به ریل اصلی بازگرداند و در باب عملکرد رسانه‌ای با وجود تنگناهای فراوان عملکرد خوبی داشته‌ایم.


در ادامه این نشست تعدادی از مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان مشکلات و چالش‌های موجود و ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها و شرکت‌های متبوع خود پرداختند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد