درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 06:18   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50203صفحه نخست » ادامه مطلب سهشنبه، 22 مرداد 1401 - 12:43
روابط‌عمومی را در نوجوانی از یک بروجردی باحال یاد گرفتم...
این رفتار و برخورد ایشان همیشه توی ذهنم بود تا اینکه خودم مدرس دانشگاه شدم و کتاب روابط‌عمومی و ارتباطات را نوشتم و اون خاطره را در درس و در کارم استفاده کردم. همیشه توی کلاس ها برای دانشجویانم این داستان شیرین واقعی آموزنده را تعریف میکنم که من؛ پایه های ارتباطات انسانی و روابط‌عمومی را از یک بروجردی باحال یاد گرفتم. قدیمی‌ها حتما ایشون رو می‌شناسند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| خیلی سالها پیش؛ وقتی نوجوان بودم با اتوبوس لوان تور یا ایران پیما یا گیتی نورد میرفتیم بروجرد.


وقتی که اتوبوس می‌رسید پلیس راه معروف به دو راهی (پلیس راه بروجرد به خرم آباد) که راننده برود و دفترچه اش را مهر بزند و... همیشه یه اتفاق جالب می‌افتاد.


در این فاصله یک مرد تقریبا چاقی می‌آمد توی اتوبوس برای دریافت کمک از مردم و اینگونه شروع می‌کرد:


به نام خدا. خانمها و آقایان سلام. به شهر بروجرد خوش آمدید. بعد همینجوری حرف می‌زد و شوخی می‌کرد و مسافران را عزت و احترام می‌کرد و میرفت به سمت انتهای اتوبوس. آخر اتوبوس که می‌رسید برمی‌گشت و با خنده می‌گفت: خوب!
حالا با زبون خوش پولاتونو بدید به من....


مسافران هم میزدن زیر خنده و خوششون میومد و با رغبت به او کمک میکردن.


این رفتار و برخورد ایشان همیشه توی ذهنم بود تا اینکه خودم مدرس دانشگاه شدم و کتاب روابط‌عمومی و ارتباطات را نوشتم و اون خاطره را در درس و در کارم استفاده کردم. همیشه توی کلاس ها برای دانشجویانم این داستان شیرین واقعی آموزنده را تعریف میکنم که من؛ پایه های ارتباطات انسانی و روابط‌عمومی را از یک بروجردی باحال یاد گرفتم. قدیمی‌ها حتما ایشون رو می‌شناسند.

نکته اخلاقی:
برای آنکه در بازاریابی؛ فروش؛ تبلیغات؛
روابط‌عمومی و... موفق باشیم؛ حتما باید خوش اخلاق؛ مردمدار؛ گشاده رو؛ صبور و مهربان باشیم.


بیایید همواره:
درست حرف بزنیم
و
حرف درست بزنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد