درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 4 مهر 1401 - 07:14   

کتاب فنون روابط‌عمومی - دفترچه راهنمای متخصصان روابط‌عمومی

  کتاب فنون روابط‌عمومی - دفترچه راهنمای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش

  مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش


ادامه ادامه مطلب سه

مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند

  مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟
  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار
  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ
  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»
  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد
  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار
  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات
  آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50200صفحه نخست » فناوری نوجمعه، 21 مرداد 1401 - 14:04
عکاسی و موبایل در روابط‌عمومی‌
غلامرضاشمس ناتری / کارشناس روابط‌عمومی‌ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهر - اگر روزگاری افرادی در روابط‌عمومی‌ از هنر و تخصص عکاسی در به تصویر کشیدن رویدادهای مهم در ادارات و سازمان های خود بهره می بردند، به ناچار باید دوربین عکاسی را بوسیده و برای سرعت عمل در ارسال اطلاعات و اخبار سازمانی روی به گوشی همراه ببرند تا این انتقال به سرعت صورت گیرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| جهان پیچیده امروزی با فضای مجازی شرایطی را فراهم کرد که به آسانی بشود هر اطلاعاتی را به اقصی نقاط گیتی مخابره و ارسال کرد.

دیگر مرزی در این فضا نیست و همگان با یک گوشی هوشمند و نت می توانند هر آنچه رخداد قابل اعتنایی است را به همدیگر انتقال دهند.

روابط‌عمومی‌ها اما در این بین با یک چالش بزرگی مواجه شدند که خواسته یا ناخواسته آنان را در ورطه‌یی فرو می برد که باید چاره‌یی برای آن اندیشه کنند و آن "موبایل گرافی"‌ است.

اگر روزگاری افرادی در روابط‌عمومی‌ از هنر و تخصص عکاسی در به تصویر کشیدن رویدادهای مهم در ادارات و سازمان های خود بهره می بردند، به ناچار باید دوربین عکاسی را بوسیده و برای سرعت عمل در ارسال اطلاعات و اخبار سازمانی روی به گوشی همراه ببرند تا این انتقال به سرعت صورت گیرد.

این چالش می تواند هنر و تخصص
عکاسی را از روابط‌عمومی‌  دور کرده و جایگاه آن را در این بخش متزلزل کند.

کافی است به کانال های سازمان ها و ادارات در فضای مجازی توجه کنید که چگونه این موبایل توانسته راه خود را در این وانفسا باز کرده و دوربین های عکاسی را با آن سنگینی و وزانت کنار بگذارد.

باید اذعان کرد که دوران عکاسی از انواع دوربین های حرفه یی و نیمه حرفه یی در روابط‌عمومی‌ به سر آمده و مدیران سازمان ها دیگر این وقت را به روابط‌عمومی‌ها  نخواهند داد تا یک عکس از دوربین عکاسی فرایند خود را برای بارگذاری در کانال‌های خبری و سایت سازمان طی کند!

اینَک این موبایل است که به محض عکس گرفتن حتی بدون ادیت می تواند بر صفحه کانال ها و فضای مجازی بنشیند و انعکاس یک جلسه را برای مخاطبان اطلاع رسانی کند.

این امر حتی در خبرهای خبرگزاری ها نیز متداول شده و خبرنگاران همراه با تنظیم خبر یک عکس موبایلی را ضمیمه متن کرده و ارسال می کنند.

سرعت اطلاع رسانی شاید این فرصت را به
روابط‌عمومی‌ها ندهد که بخواهند با طی این فرایند اطلاع رسانی خود را به فرجام رسانند و به قطع یقین این انقلاب در اطلاع رسانی می تواند به روابط‌عمومی‌ها دیکته کند و آنان را از این تخصص و اتکاء به این وسایل هزینه زا و سنگین دور نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار


  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات


  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد


  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار


  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ


  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»


  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی


  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد