درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 4 مهر 1401 - 07:51   

کتاب فنون روابط‌عمومی - دفترچه راهنمای متخصصان روابط‌عمومی

  کتاب فنون روابط‌عمومی - دفترچه راهنمای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش

  مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش


ادامه ادامه مطلب سه

مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند

  مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟
  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار
  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ
  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»
  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد
  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار
  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات
  آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50178صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 21 مرداد 1401 - 10:00
یک عکس،‌یک عکاس: ژاکلین هسینک
مترجم: امیرحسین کردونی - هسینک این میز بزرگ و صندلی‌های یک‌شکلِ آن را طوری عکاسی کرده که گویا در دریاچه‌ی بژی رنگ این شرکت عظیم معلق مانده‌اند.در عین حال این میز، موقر و مستحکم، منتظر مردان و زنان قدرتمندی است که به زودی آنجا را تصرف می‌کنند و تصمیمات مهمی در این مکان می‌گیرند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مجموعه‌ی میزهای قدرت (۱۹۹۵-۱۹۹۳) جهانِ شرکت‌های بزرگ و قدرت‌های اقتصادی را می‌کاود. در این عکس میز مدیران شرکت دایملر بنز توسط نوری که از پنجره به داخل می‌آید و چراغ‌های سقفی نورپردازی شده است. رنگ همه‌ی اجزا و سطوح تصویر – صندلی‌ها، میزها، فرش و دیوار – خنثی است اما رنگ‌ شدید ماشین‌هایی که بر روی تابلوی روی دیوار قرار دارند این یکسانی را بر هم زده است.

 

هسینک این میز بزرگ و صندلی‌های یک‌شکلِ آن را طوری عکاسی کرده که گویا در دریاچه‌ی بژی رنگ این شرکت عظیم معلق مانده‌اند.در عین حال این میز، موقر و مستحکم، منتظر مردان و زنان قدرتمندی است که به زودی آنجا را تصرف می‌کنند و تصمیمات مهمی در این مکان می‌گیرند.

عکس نشان دهنده‌ی میز ملاقات مدیران دایملر بنز در اشتوتگارت است. ژاکلین هسینک در ابتدای دهه ۹۰ به این میزها علاقه‌مند شد؛ او جذب ثروت و نفوذی شد که این شرکت‌ها بازنمایی ‌ می‌کردند و بوسیله عکس‌برداری از این میز‌ها در اتاقی خالی، عکاس، بر بزرگی و شکوه آنها تاکید کرده است. مشخصه‌ی این پروژه پژوهش دقیقی است که عکاس بر شرکت‌های چندملیتی و حیات معاصر آنها انجام می‌دهد.

 

باید توجه داشته باشیم قبل از اینکه هسینک پروژه را آغاز کند فرآیندی طولانی از نامه‌نگاری برای کسب اجازه از این مکان‌ها را طی کرده است که این امر قسمتی حیاتی از روش‌شناسی کار هنرمندانی است که می‌خواهند از مکانی خصوصی و فضایی به‌شدت محافظت شده عکاسی کنند.
 

منبع: www.akkasee.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار


  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات


  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد


  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار


  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ


  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»


  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی


  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد