درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 4 مهر 1401 - 08:43   

کتاب فنون روابط‌عمومی - دفترچه راهنمای متخصصان روابط‌عمومی

  کتاب فنون روابط‌عمومی - دفترچه راهنمای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش

  مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش


ادامه ادامه مطلب سه

مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند

  مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پنج مرحله‌‌ یک سفر مناسب برای محصول و مشتریان
  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟
  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار
  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ
  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»
  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد
  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار
  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50166صفحه نخست » فناوری نوشنبه، 15 مرداد 1401 - 12:20
واقعیت مجازی- رایج‌ترین و معروف‌ترین تکنولوژی متاورسی
دستکش‌های واقعیت مجازی به‌زودی رواج گسترده‌ای خواهد یافت و در کنار سایر تکنولوژی‌های پوشیدنی واقعیت مجازی و همچنین پلتفرم‌های مخصوص واقعیت مجازی این امکان را به کاربران خواهد داد تا با سایر کاربران واقعیت مجازی ارتباط بگیرند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| «واقعیت مجازی تجربه‌ای است برای شبیه‌سازی موقعیت‌های واقعی در دنیایی مجازی. کاربردهای واقعی این تکنولوژی شامل مواردی همچون بازی‌های ویدیویی، شبکه‌های اجتماعی، آموزش و برگزاری دوره‌های مجازی ضمن خدمت می‌شود. جان ریسیت لو، مدیرعامل شرکت نرم‌افزار یونیتی پیش‌بینی کرده که هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تا2030 به ‌اندازه کنسول‌های بازی امروزی رواج پیدا خواهند کرد و فراوان خواهند شد.


با گسترش روزافزون وسایل پوشیدنی مبتنی بر واقعیت مجازی و منتقل کردن انسان‌ها به دنیاهای مجازی جایگزین، متاورس به فضایی امن و راحت و شبیه به خانه برای انسان‌ها تبدیل خواهد شد و این پیشرفت موجب دگرگون شدن بسیاری از صنایعی خواهد شد که از این تکنولوژی استفاده‌های فراوانی داشته باشند.


دستکش‌های واقعیت مجازی به‌زودی رواج گسترده‌ای خواهد یافت و در کنار سایر تکنولوژی‌های پوشیدنی واقعیت مجازی و همچنین پلتفرم‌های مخصوص واقعیت مجازی این امکان را به کاربران خواهد داد تا با سایر کاربران واقعیت مجازی ارتباط بگیرند. به‌عنوان‌نمونه، در پلتفرم هوری زون فیس‌بوک شما می‌توانید در جهان‌های مجازی مختلفی جستجو و کاوش کنید. در آنجا افراد بسیاری از سرتاسر جهان حضور دارند و در چالش‌های سرگرم‌کننده و مجازی آن مشارکت می‌کنند.


و این‌یک تجربه تعاملی فوق‌العاده است که به افراد این امکان را می‌دهد تا در یک اتاق مجازی دورهم جمع شوند و فارغ از فاصله‌های مکانی و جغرافیایی با هم کار کنند. در حال حاضر، پرطرفدارترین و بهترین هدست‌های واقعیت مجازی موجود در بازار عبارتند از Oculus quest, HTC, Vive, Cosmos, Sony, PlaystationVR Valve index» (پاتل، 2022).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار


  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات


  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد


  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار


  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق


  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ


  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»


  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی


  پنج مرحله‌‌ یک سفر مناسب برای محصول و مشتریان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد