درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 23:10   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50148صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 13 مرداد 1401 - 02:03
روابط عمومی‌ها باید از اقتصاد سیاسی رسانه عبور کنند
رییس مرکز ارتباطات وزارت صمت گفت: باید در روابط‌عمومی‌ها از اقتصاد سیاسی رسانه عبور کنیم و وارد مفهوم‌سازی کثرت گرایی رسانه‌ای با ایجاد میکرو مدیاهای فعال در حوزه موضوعات تخصصی شویم.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رییس مرکز ارتباطات وزارت صمت گفت: باید در روابط عمومی‌ها از اقتصاد سیاسی رسانه عبور کنیم و وارد مفهوم‌سازی کثرت گرایی رسانه‌ای با ایجاد میکرو مدیاهای فعال در حوزه موضوعات تخصصی شویم.
 
 رییس مرکز ارتباطات وزارت صمت گفت: باید در روابط‌عمومی‌ها از اقتصاد سیاسی رسانه عبور کنیم و وارد مفهوم‌سازی کثرت گرایی رسانه‌ای با ایجاد میکرو مدیاهای فعال در حوزه موضوعات تخصصی شویم.
 
 به گزارش معدن نیوز، میان کارگروه ارتباطات مجمع کارآفرینان ایران و حسین زاده قشمی مدیر روابط عمومی وزارت صمت در مجمع کارآفرینان ایران برگزار شد.
 
 در این جلسه حسین زاده قشمی رییس مرکز ارتباطات وزارت صمت بیان کرد: در
روابط‌عمومیها به جای اینکه به رویکرد بپردازیم، به رویدادها سرگرم می‌شویم و اگر رویدادها مدیریت نشود، به مشکل برمی خوریم.
 
 وی افزود: امروز در روابط عمومی‌ها باید از اقتصاد سیاسی رسانه عبور کنیم و وارد مفهوم‌سازی کثرت گرایی رسانه‌ای با ایجاد میکرو مدیاهای فعال در حوزه موضوعات تخصصی شویم.
 
 زاده قشمی ادامه داد: موضوع دیگر‌هم افزایی رسانه ای حول محور اخبار امید آفرین است. امروز در جامعه به شدت نیازمند خبرهای مثبت و امید آفرین هستیم که منشا این اخبار روابط عمومی ها هستند.
 
 رییس مرکز ارتباطات با بیان اینکه رسانه و‌ ارتباطات صنعت امروز نیازمند روایت خلاقانه تولید و کارآفرینان است، عنوان کرد: این‌روایت ها نیازمند طراحی رویدادهای نوآوری است از این رو ما قصد داریم در مرکز ارتباطات صمت این رویدادها را که از آغاز سال در حوزه دانش بنیان شروع کردیم؛ به حوزه موضوعات دیگر‌ بپردازیم.
 
 وی اظهار کرد: برگزاری رویدادها، ارائه خلاقانه حل مساله روابط عمومی و‌ ارتباطات ظرفیت خوبی برای طرح مسائل و ارائه پاسخ های درست و‌ راه حل های پیشنهادی و‌کاربردی است.
 
 زاده قشمی یادآور شد: در مرکز ارتباطات ما باید خلاقیت، نوآوری و راهکارهای نوین ارتباطی را فعال کنیم که این مهم در حال انجام است.
 
 تشکیل کمیته‌ای با حضور مدیران روابط عمومی
 
 در ادامه حمیدرضا غزنوی دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران، با بیان اینکه قریب به ۹ سال است که مجمع کارآفرینان ایران افتتاح شده است، اظهار داشت: از امسال برنامه ‎های مجمع مذکور گسترش پیدا کرده است.
 
 وی با اشاره به وجود کمیته های مختلف در مجمع کارآفرینان، ادامه داد: کمیته‌های مختلفی در این مجمع وجود دارد که یکی از این کمیته‌ها، با حضور مدیران روابط عمومی شرکت‌های بزرگ تولیدی است.
 
 دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران با بیان اینکه اعضای مجمع، از بزرگترین شرکت‌های خصوصی هستند، افزود: کمیته روابط عمومی می‌تواند نقش آفرینی کند و این اعضا در شرکت‌های خود نیز موثر هستند.
 
 گفتنی است، در ادامه این برنامه هریک از مدیران روابط عمومی اعضاء مجمع کارآفرینان به بیان مسائلی در این حوزه پرداختند.
 
 بازرگان مدیر روابط عمومی هلدینگ رایسکو بیان کرد: در اقتصاد کشورِ ما، کارآفرینانی وجود دارند که از گذشته تاکنون با همه مشکلات فعالیت کردند و تغییری نکردند.
 
 وی تاکید کرد: وزارت صمت و وزارت اقتصاد در فرآیند تصمیم گیری از پیشران‌های اقتصادی استفاده کنند.
 
 همچنین در ادامه بوشهری مدیر روابط عمومی گروه زر، اظهار داشت: یکی از مسائلی که با آن درگیرهستیم، مواجهه و رویا رویی با فیک نیوزها و باج نیوزها است. از روزی که اعلام شد گروه زر می‌خواهد وارد فرایند تولید خودرو شود، هجمه‌ های زیادی به سمت ما روانه شد. این درحالیست که این اقدام گروه زر، امری مرسوم در دنیا است.
 
 شایان ذکر است، در ادامه این برنامه انسان مدیر ارتباطات گروه سولیکو، اعلام کرد: پیشران‌های اقتصادی باید در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی و صنعتی نقش داشته باشند. تاکنون ارتباطی با وزارت صمت و اقتصاد وجود نداشته اما نباید این روند ادامه پیداکند.
 
 سپس سعید زاده مدیر روابط عمومی گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب، بیان داشت: روابط عمومی از رابطه می‌آید و با پیشرفته تر شدن رسانه‌ها قطعا شرایط کاری روابط عمومی‌ها پیچیده و از این رابطه دور می‌شود بنابراین ما اگر بتوانیم در سمت خود به تفاهم با وزارتخانه‌های اقتصادی برسیم قطعا گام موثری برداشته شده است.
 
 وی ادامه داد: اگر حقایق و رشدهای صنعتی توسط نهادهای متولی افزایش یابد قطعا روند امیدواری به آینده مثبت خواهد بود‌.
 
 در ادامه نبی مدیر روابط عمومی آذین خودرو، گفت: خواهشمندم شورایی با عنوان شورای روابط عمومی‌های بخش خصوصی و دولتی تشکیل شود.
 
 در ادامه انصاری مدیر روابط عمومی شرکت نساجی جهان دیاز، اظهار داشت: خواسته ما این است که مجمع در دولت نماینده پیشران‌ها باشد. شخصیت‌های مختلف به کارخانه ما سر زدند و عکس گرفتند اما اقداماتی انجام ندادند.
 
 وی گفت: بروکراسی‌های اداری مانع بزرگ بر سر راه کارخانه‌های بزرگ هستند به نحوی که برای تمدید کارت بازرگانی سه ماه تمام وقت خود را به این موضوع تخصیص دادیم.
 
 گفتنی است در ادامه نیز قنبری مدیر روابط عمومی گروه آوان، بیان کرد: بخش عمده‌ای از دغدغه‌های ما در حوزه ارتباطات، فقدان ارتباط ثابت و یکپارچه با وزارت صمت است. باید فرآیندی در وزارتخانه طراحی شود که پل ارتباطی ما با وزارت صمت با هرگونه تغییری به مشکل برنخورد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد