درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 23:38   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50129صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 11 مرداد 1401 - 00:40
مدیران نسبت به ارتباط گیری با روابط‌عمومی و رسانه ها پیشگام باشند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به اینکه روابط‌عمومیها در جهاد تبیین در صف اول اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای قرار دارند گفت: باید مدیران دستگاه های اجرایی تمام قد از کارکنان این حوزه حمایت کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| امید محبی با اشاره به اینکه روابط‌عمومیها در جهاد تبیین در صف اول اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای قرار دارند، گفت: باید مدیران دستگاه های اجرایی تمام قد از کارکنان این حوزه حمایت کنند. ‎

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به اینکه روابط‌عمومیها در جهاد تبیین در صف اول اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای قرار دارند گفت: باید مدیران دستگاه های اجرایی تمام قد از کارکنان این حوزه حمایت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، امید محبی در دوره آموزشی کنش گری و جهاد تبیین در آرایش جدید رسانه ای ویژه مدیران روابط‌عمومی مازندران که در سالن همایش شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد، با عنوان اینکه روابط‌عمومی ها در جهاد تبیین در صف اول اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای قرار دارند، خاطرنشان کرد: باید مدیران دستگاه های اجرایی تمام قد از کارکنان این حوزه حمایت کنند.

وی با اشاره به این که رهبری با انتخاب موضوع جهاد تبیین، عرصه و میدان را عرصه جنگ می دانند و از اهمیت امروز جامعه تحت لوای جهاد تبیین پرده برداشتند، ادامه داد: ایجاد نا امیدی و نا رضایتی در بین مردم مهم ترین محور فعالیت دشمنان نظام در عرصه رسانه است.

محبی یادآور شد: جایگاه روابط‌عمومی ها در آرایش جدید رسانه ای بسیار برجسته و غیرقابل انکار است، در فضای جنگ رسانه ای همه ما وظیفه داریم دستاوردهای کنونی و ادوار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در قالب های مختلف منعکس کنیم.

محبی با بیان اینکه راهبرد دشمنان و رسانه های معاند آن است که دستاورد مسئولان در کشور سفید باقی نماند و درصدد سیاه و خاکستری نشان دادن اقدامات انجام شده هستند، تصریح کرد: برای خنثی سازی این هجمه ها، هوشیاری رسانه ها و روابط‌عمومی ادارات دارای اهمیت است و در فضای جنگ چند وجهی، دشمنان درصدد پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه هستند و در این بین حتی یک حادثه طبیعی و یا سخنرانی را به یک چالش اجتماعی و بعد از آن به تهدید امنیتی تبدیل می کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به اهمیت رسانه و روابط‌عمومی در تسهیل خدمات رسانی مسئولان به مردم، گفت: اگر مدیری جایگاه رسانه را نشناسد موفق عمل نخواهد کرد و همواره باید مدیران نسبت به ارتباط گیری با روابط‌عمومی و رسانه ها پیشگام باشند.

وی اظهار کرد: روابط‌عمومی ادارات باید مملو از نیروهای نخبه و باانگیزه باشند و حضور نیروی غیرخلاق در این حوزه در عصر جدید رسانه کارشناسی نیست.

محبی افزود: فعالیت روابط‌عمومی ها در یک ساعت اداری نمی گنجد و این کارکنان جهادی رسانه در ۲۴ ساعت شبانه روز برای جریان سازی فعالیت دارند که باید مسئولان با درک این تلاشها، همواره برای گره گشایی از دغدغه های این فعالان کارآمد بکوشند.

لازم به ذکر است برگزاری مستمر دوره های آموزشی مدیران روابط‌عمومی مازندران در دستور کار اداره کل روابط‌عمومی استانداری و شورای هماهنگی روابط‌عمومی های مازندران قرار دارد و برگزاری این دوره نخستین مصوبه این شورا در این راستا است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد