شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| امید محبی با اشاره به اینکه روابطعمومیها در جهاد تبیین در صف اول اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای قرار دارند، گفت: باید مدیران دستگاه های اجرایی تمام قد از کارکنان این حوزه حمایت کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به اینکه روابطعمومیها در جهاد تبیین در صف اول اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای قرار دارند گفت: باید مدیران دستگاه های اجرایی تمام قد از کارکنان این حوزه حمایت کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، امید محبی در دوره آموزشی کنش گری و جهاد تبیین در آرایش جدید رسانه ای ویژه مدیران روابطعمومی مازندران که در سالن همایش شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد، با عنوان اینکه روابطعمومی ها در جهاد تبیین در صف اول اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای قرار دارند، خاطرنشان کرد: باید مدیران دستگاه های اجرایی تمام قد از کارکنان این حوزه حمایت کنند.
وی با اشاره به این که رهبری با انتخاب موضوع جهاد تبیین، عرصه و میدان را عرصه جنگ می دانند و از اهمیت امروز جامعه تحت لوای جهاد تبیین پرده برداشتند، ادامه داد: ایجاد نا امیدی و نا رضایتی در بین مردم مهم ترین محور فعالیت دشمنان نظام در عرصه رسانه است.
محبی یادآور شد: جایگاه روابطعمومی ها در آرایش جدید رسانه ای بسیار برجسته و غیرقابل انکار است، در فضای جنگ رسانه ای همه ما وظیفه داریم دستاوردهای کنونی و ادوار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در قالب های مختلف منعکس کنیم.
محبی با بیان اینکه راهبرد دشمنان و رسانه های معاند آن است که دستاورد مسئولان در کشور سفید باقی نماند و درصدد سیاه و خاکستری نشان دادن اقدامات انجام شده هستند، تصریح کرد: برای خنثی سازی این هجمه ها، هوشیاری رسانه ها و روابطعمومی ادارات دارای اهمیت است و در فضای جنگ چند وجهی، دشمنان درصدد پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه هستند و در این بین حتی یک حادثه طبیعی و یا سخنرانی را به یک چالش اجتماعی و بعد از آن به تهدید امنیتی تبدیل می کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به اهمیت رسانه و روابطعمومی در تسهیل خدمات رسانی مسئولان به مردم، گفت: اگر مدیری جایگاه رسانه را نشناسد موفق عمل نخواهد کرد و همواره باید مدیران نسبت به ارتباط گیری با روابطعمومی و رسانه ها پیشگام باشند.
وی اظهار کرد: روابطعمومی ادارات باید مملو از نیروهای نخبه و باانگیزه باشند و حضور نیروی غیرخلاق در این حوزه در عصر جدید رسانه کارشناسی نیست.
محبی افزود: فعالیت روابطعمومی ها در یک ساعت اداری نمی گنجد و این کارکنان جهادی رسانه در ۲۴ ساعت شبانه روز برای جریان سازی فعالیت دارند که باید مسئولان با درک این تلاشها، همواره برای گره گشایی از دغدغه های این فعالان کارآمد بکوشند.
لازم به ذکر است برگزاری مستمر دوره های آموزشی مدیران روابطعمومی مازندران در دستور کار اداره کل روابطعمومی استانداری و شورای هماهنگی روابطعمومی های مازندران قرار دارد و برگزاری این دوره نخستین مصوبه این شورا در این راستا است.
|