درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 مرداد 1401 - 19:27   

انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد

  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد

  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان تنکابن
  مدیر روابط‌عمومی ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی منصوب شد
  روابط عمومی و دیپلماسی
  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی
  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل
  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50129صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 11 مرداد 1401 - 00:40
مدیران نسبت به ارتباط گیری با روابط‌عمومی و رسانه ها پیشگام باشند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به اینکه روابط‌عمومیها در جهاد تبیین در صف اول اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای قرار دارند گفت: باید مدیران دستگاه های اجرایی تمام قد از کارکنان این حوزه حمایت کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| امید محبی با اشاره به اینکه روابط‌عمومیها در جهاد تبیین در صف اول اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای قرار دارند، گفت: باید مدیران دستگاه های اجرایی تمام قد از کارکنان این حوزه حمایت کنند. ‎

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به اینکه روابط‌عمومیها در جهاد تبیین در صف اول اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای قرار دارند گفت: باید مدیران دستگاه های اجرایی تمام قد از کارکنان این حوزه حمایت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، امید محبی در دوره آموزشی کنش گری و جهاد تبیین در آرایش جدید رسانه ای ویژه مدیران روابط‌عمومی مازندران که در سالن همایش شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد، با عنوان اینکه روابط‌عمومی ها در جهاد تبیین در صف اول اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای قرار دارند، خاطرنشان کرد: باید مدیران دستگاه های اجرایی تمام قد از کارکنان این حوزه حمایت کنند.

وی با اشاره به این که رهبری با انتخاب موضوع جهاد تبیین، عرصه و میدان را عرصه جنگ می دانند و از اهمیت امروز جامعه تحت لوای جهاد تبیین پرده برداشتند، ادامه داد: ایجاد نا امیدی و نا رضایتی در بین مردم مهم ترین محور فعالیت دشمنان نظام در عرصه رسانه است.

محبی یادآور شد: جایگاه روابط‌عمومی ها در آرایش جدید رسانه ای بسیار برجسته و غیرقابل انکار است، در فضای جنگ رسانه ای همه ما وظیفه داریم دستاوردهای کنونی و ادوار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در قالب های مختلف منعکس کنیم.

محبی با بیان اینکه راهبرد دشمنان و رسانه های معاند آن است که دستاورد مسئولان در کشور سفید باقی نماند و درصدد سیاه و خاکستری نشان دادن اقدامات انجام شده هستند، تصریح کرد: برای خنثی سازی این هجمه ها، هوشیاری رسانه ها و روابط‌عمومی ادارات دارای اهمیت است و در فضای جنگ چند وجهی، دشمنان درصدد پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه هستند و در این بین حتی یک حادثه طبیعی و یا سخنرانی را به یک چالش اجتماعی و بعد از آن به تهدید امنیتی تبدیل می کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به اهمیت رسانه و روابط‌عمومی در تسهیل خدمات رسانی مسئولان به مردم، گفت: اگر مدیری جایگاه رسانه را نشناسد موفق عمل نخواهد کرد و همواره باید مدیران نسبت به ارتباط گیری با روابط‌عمومی و رسانه ها پیشگام باشند.

وی اظهار کرد: روابط‌عمومی ادارات باید مملو از نیروهای نخبه و باانگیزه باشند و حضور نیروی غیرخلاق در این حوزه در عصر جدید رسانه کارشناسی نیست.

محبی افزود: فعالیت روابط‌عمومی ها در یک ساعت اداری نمی گنجد و این کارکنان جهادی رسانه در ۲۴ ساعت شبانه روز برای جریان سازی فعالیت دارند که باید مسئولان با درک این تلاشها، همواره برای گره گشایی از دغدغه های این فعالان کارآمد بکوشند.

لازم به ذکر است برگزاری مستمر دوره های آموزشی مدیران روابط‌عمومی مازندران در دستور کار اداره کل روابط‌عمومی استانداری و شورای هماهنگی روابط‌عمومی های مازندران قرار دارد و برگزاری این دوره نخستین مصوبه این شورا در این راستا است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


  روابط عمومی و دیپلماسی


  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل


  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد