درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:47   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50096صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 6 مرداد 1401 - 08:02
اعتماد تا چه حد بر تصمیمات مصرف کننده در مورد برندها تأثیر می گذارد؟
دو مجموعه داده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت: هوش پژوهشی و هوش برند. مجموعه داده های هوش پژوهشی از 8 تا 14 آوریل 2022 با نمونه ای بیش از 11000 نفر در 10 کشور جمع آوری شد. مجموعه داده هوش برند از 3 مارس تا 3 آوریل 2022، در بین 4614 تا 6401 نفر از همان کشورها جمع آوری شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| Morning Consult در سال 2022، شرکت ها و محصولاتی را که مصرف کنندگان به آنها اعتماد دارند کشف کرد.


دو مجموعه داده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت: هوش پژوهشی و هوش برند. مجموعه داده های هوش پژوهشی از 8 تا 14 آوریل 2022 با نمونه ای بیش از 11000 نفر در 10 کشور جمع آوری شد. مجموعه داده هوش برند از 3 مارس تا 3 آوریل 2022، در بین 4614 تا 6401 نفر از همان کشورها جمع آوری شد.


یافته های کلیدی عبارتند از:
• کسب و کارهای کوچک عموماً بیشترین سطح اعتماد را در تمام بازارها داشتند (63 تا 82 درصد).


• چین استثناست و 37 درصد به کسب و کارهای کوچک اعتماد دارند.


• شماره 1، برندهای مورد اعتماد در بزرگترین اقتصادهای جهانی عبارتند از Band-Aid، تویوتا، گوگل، لیدل، تیم هورتونز، علی پی، پی پال، بوتس، واتس اپ و سامسونگ.


• از میان برندهای شماره 1، شش مورد از آنها در کشورهای مذکور تاسیس شده اند.


• ژاپن در بین مصرف کنندگان پایین سطح اعتماد را دارد، 65 درصد از افراد می گویند "وقتی من به شرکتی اعتماد می کنم، از آن خریداری می کنم، اما معمولا به شرکتی که اعتماد نداشته باشم، از آنها خریداری نمی کنم."


• 39 درصد از شرکت کنندگان ژاپنی و 66 درصد از شرکت کنندگان هندی گفتند که اعتماد خود را نسبت به برند از دست داده اند.


• مراقبت های بهداشتی و خدمات مالی دو صنعتی هستند که اعتماد مردم به آنها بسیار مهم است. خرده فروشی و تجارت الکترونیک و خودرو و محصولات سیار دو صنعتی هستند که اعتماد مردم به آنها کمترین درجه اهمیت را داراست.
 


منبع انگلیسی:  Morning Consult
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
 11 جولای 2022 | روابط‌عمومی‌
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد