درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 - 06:24   

🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

  انتصاب سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان


ادامه ادامه مطلب سه

جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تهران منصوب شد

  جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تهران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سیدعلی میرفخرایی به عنوان رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون منصوب شد
  آمادگی روابط عمومی برای تعامل بیشتر با حوزه تربیت بدنی و سلامت
  نشست هماهنگی کمیته روابط عمومی‌های منطقه شمال کشور شرکت توانیر
  جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تهران منصوب شد
  اولین نشست سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد
  انتصاب سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  آیا روبات‌ها همین حالا جهان را در کنترل خود دارند؟
  سرپرست روابط‌عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق منصوب شد
  مدیر روابط‌عمومی گروه صنعتی کاپلا منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50096صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 6 مرداد 1401 - 08:02
اعتماد تا چه حد بر تصمیمات مصرف کننده در مورد برندها تأثیر می گذارد؟
دو مجموعه داده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت: هوش پژوهشی و هوش برند. مجموعه داده های هوش پژوهشی از 8 تا 14 آوریل 2022 با نمونه ای بیش از 11000 نفر در 10 کشور جمع آوری شد. مجموعه داده هوش برند از 3 مارس تا 3 آوریل 2022، در بین 4614 تا 6401 نفر از همان کشورها جمع آوری شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| Morning Consult در سال 2022، شرکت ها و محصولاتی را که مصرف کنندگان به آنها اعتماد دارند کشف کرد.


دو مجموعه داده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت: هوش پژوهشی و هوش برند. مجموعه داده های هوش پژوهشی از 8 تا 14 آوریل 2022 با نمونه ای بیش از 11000 نفر در 10 کشور جمع آوری شد. مجموعه داده هوش برند از 3 مارس تا 3 آوریل 2022، در بین 4614 تا 6401 نفر از همان کشورها جمع آوری شد.


یافته های کلیدی عبارتند از:
• کسب و کارهای کوچک عموماً بیشترین سطح اعتماد را در تمام بازارها داشتند (63 تا 82 درصد).


• چین استثناست و 37 درصد به کسب و کارهای کوچک اعتماد دارند.


• شماره 1، برندهای مورد اعتماد در بزرگترین اقتصادهای جهانی عبارتند از Band-Aid، تویوتا، گوگل، لیدل، تیم هورتونز، علی پی، پی پال، بوتس، واتس اپ و سامسونگ.


• از میان برندهای شماره 1، شش مورد از آنها در کشورهای مذکور تاسیس شده اند.


• ژاپن در بین مصرف کنندگان پایین سطح اعتماد را دارد، 65 درصد از افراد می گویند "وقتی من به شرکتی اعتماد می کنم، از آن خریداری می کنم، اما معمولا به شرکتی که اعتماد نداشته باشم، از آنها خریداری نمی کنم."


• 39 درصد از شرکت کنندگان ژاپنی و 66 درصد از شرکت کنندگان هندی گفتند که اعتماد خود را نسبت به برند از دست داده اند.


• مراقبت های بهداشتی و خدمات مالی دو صنعتی هستند که اعتماد مردم به آنها بسیار مهم است. خرده فروشی و تجارت الکترونیک و خودرو و محصولات سیار دو صنعتی هستند که اعتماد مردم به آنها کمترین درجه اهمیت را داراست.
 


منبع انگلیسی:  Morning Consult
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
 11 جولای 2022 | روابط‌عمومی‌
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آیا روبات را می‌توان جایگزین مدیرعامل کرد؟


  کنفرانس اپل همراه با معرفی اپل‌ویژن پرو


  سرپرست روابط‌عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق منصوب شد


  چگونه در گوگل‌پلی برنامه امن را از ناامن تشخیص دهیم؟


  شرکت متا از هدست واقعیت ترکیبی «کوئست ۳» رونمایی کرد


  توصیه کاری: بین تعامل و استقلال توازن ایجاد کنید


  هشدار دیدبان تروریسم: هوش مصنوعی تهدیدی برای امنیت ملی کشورها است


  درآمد تبلیغات یوتیوب قرار است به 30.4 میلیارد دلار افزایش یابد - بیش از دو برابر نرخ رشد سال ۲۰۲۲


  سیدعلی میرفخرایی به عنوان رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون منصوب شد


  آیا روبات‌ها همین حالا جهان را در کنترل خود دارند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد