درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50079صفحه نخست » دوشنبه، 3 مرداد 1401 - 14:54
تما‌می ‌ویدئوهای کمتر از ۱۵ دقیقه اینستاگرام به ریلز تبدیل ‌می‌شوند
اینستاگرام اعلام کرد که از این پس، تمامی ‌ویدئوهای کمتر از ۱۵ دقیقه این شبکه اجتماعی در قالب ریلز (Reels) منتشر خواهند شد. به گفته اینستاگرام، چند هفته پیش مهندسان این شرکت، تست این قابلیت را آغاز کردند و قرار است طی روزهای آتی، آن را به صورت دائمی ‌به این پلتفرم اضافه کنند. اینستاگرام اعلام کرد ویدئوهایی که تا پیش از این، در این پلتفرم ارسال شده‌اند شامل این تغییر نخواهند شد، اما ویدئوهای جدید به ریلز تبدیل می‌شوند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اینستاگرام اعلام کرد که از این پس، تمامی ‌ویدئوهای کمتر از ۱۵ دقیقه این شبکه اجتماعی در قالب ریلز (Reels) منتشر خواهند شد. به گفته اینستاگرام، چند هفته پیش مهندسان این شرکت، تست این قابلیت را آغاز کردند و قرار است طی روزهای آتی، آن را به صورت دائمی ‌به این پلتفرم اضافه کنند. اینستاگرام اعلام کرد ویدئوهایی که تا پیش از این، در این پلتفرم ارسال شده‌اند شامل این تغییر نخواهند شد، اما ویدئوهای جدید به ریلز تبدیل می‌شوند.
 
 این تغییر، بخشی از تلاش‌های اینستاگرام برای ارائه تجربه‌ای فراگیرتر و مشاهده ویدئوها به صورت تمام‌صفحه محسوب می‌شود و قرار است به زودی، تب‌های ویدئو و ریلز در بخش پروفایل کاربران با یکدیگر ادغام شوند تا تمامی‌ ویدئوها در یک بخش به نمایش درآیند. با این تغییر، اگر ویدئویی را پست کنید و حساب کاربری‌تان نیز عمومی ‌باشد، این ویدئو به ریلز تبدیل می‌شود و دیگر کاربران می‌توانند ریلز شما را پیدا کرده و از صدای آن، برای ایجاد ریلزهای خود استفاده کنند.

همچنین اگر اکانت شما خصوصی باشد، ریلز شما تنها برای دنبال‌کنندگان‌تان قابل مشاهده خواهد بود. به گفته اینستاگرام، زمانی که یک ریلز را پست می‌کنید، سایر کاربران می‌توانند با آن یک ریمیکس ایجاد کنند. با این حال، شما می‌توانید از طریق تغییر در تنظیمات اکانت‌تان، چنین اجازه‌ای را به سایر کاربران ندهید.
 
 در نهایت ممکن است قصد اینستاگرام برای اعمال این تغییر به مذاق برخی کاربران خوش نیاید و دردسرهایی را برای‌شان به دنبال داشته باشد. برای مثال، نمایش ویدئوهای افقی در قالب ریلز که به صورت عمودی آپلود می‌شوند، ‌نمی‌تواند نتیجه مطلوب را به دنبال داشته باشد. مدت‌هاست که اینستاگرام کار روی ساده‌سازی نمایش ویدئوها در این شبکه اجتماعی را آ‎غاز کرده است.

در همین رابطه، آدام موسری، مدیر اینستاگرام در سال گذشته، اولویت‌های این شبکه اجتماعی برای سال ۲۰۲۲ را اعلام و عنوان کرد که تمرکز این شرکت، بیشتر روی ویدئوها و ریلز معطوف خواهد بود. وی همچنین اعلام کرد که اینستاگرام تمامی ‌محتوای ویدئویی خود را حول ریلز یکپارچه خواهد کرد و به رشد هرچه بیشتر ویدئوهای کوتاه در این شبکه اجتماعی ادامه خواهد داد. علاوه بر این تغییر، اینستاگرام اعلام کرد که روش‌های جدیدی را برای خلق و اشتراک‌گذاری ریلز در پلتفرم خود ارائه خواهد کرد.
 
 منبع: آی‌تی‌ایران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد