درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 بهمن 1401 - 18:41   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور


ادامه ادامه مطلب دو

توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه

  توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  توصیه‌هایی برای خبرنگارانی که به استراحت نیاز دارند
  توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه
  آینده مرجعیت رسانه‌ای متعلق به روایت‌های تصویرساز است
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر
  طرحی برای تعطیلی آزادی بیان
  آن‌ها که با آمدن هوش مصنوعی بیکار می‌شوند
  روابط‌عمومی و مفهوم مسئولیت اجتماعی
  نقش داده‌ها در پوشش خبری پناهجویان اقلیمی
  اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران محدود نمی‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50067صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 2 مرداد 1401 - 12:00
7 روند تاثیرگذار بر صنعت خرده‌فروشی در سال 2022
خرده‌‌فروشان در سال 2022 با چالش‌های زیادی از جمله تعدیل نیروی کار، کمبود زنجیره تامین و تورم بی‌سابقه که باعث افزایش قیمت و نارضایتی مشتریان می‌شود، رو‌به‌رو خواهند بود. با وجود این، کارشناسان فرصت‌‌هایی مانند تجارت الکترونیک، پیشنهادات شخصی‌سازی شده و فضای تبلیغات دیجیتال را پس از همه‌گیری کرونا، پر رونق می‌بینند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| خرده‌‌فروشان در سال 2022 با چالش‌های زیادی از جمله تعدیل نیروی کار، کمبود زنجیره تامین و تورم بی‌سابقه که باعث افزایش قیمت و نارضایتی مشتریان می‌شود، رو‌به‌رو خواهند بود. با وجود این، کارشناسان فرصت‌‌هایی مانند تجارت الکترونیک، پیشنهادات شخصی‌سازی شده و فضای تبلیغات دیجیتال را پس از همه‌گیری کرونا، پر رونق می‌بینند.

از خرده‌فروشان انتظار می‌رود، ارائه غذاهای آماده و امکانات خرید آنلاین را افزایش داده و به دنبال جذب مشتریانی باشند که با وجود افزایش قیمت، ارزش را در مصرف محصولات درجه یک ببینند.

در ادامه، هفت روند تاثیرگذار بر صنعت خرده‌فروشی در سال 2022 را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

گسترش خدمات بیرون‌بر

به دنبال افزایش رونق خدمات بیرون‌بر در سراسر دنیا و عرضه آن از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک در سال 2021، امسال شاهد گسترش خدمات بیرون‌بر با سرعت بیش‌تر در میان خرده‌فروشان برتر که به مشتریان با رده سنی نوجوان و جوان توجه دارند، خواهیم بود.

30 دقیقه زمان انتظار، نیاز جدید مشتریان برای دریافت خدمات بیرون‌بر است که باید خرده‌فروشان آن را برآورده کنند. تحویل فوری باید فراتر از مراکز شهری و در حومه شهر نیز رشد کند.

بهره‌گیری از اتوماسیون برای جبران کمبود نیروی کار

با توجه به مشکلات مستمری که در استخدام نیروی کار کافی وجود دارد، خرده‌‌فروشان باید به استفاده از فناوری اتوماسیون از جمله صندوق‌های پرداخت اتوماتیک و ربات‌های هوشمند کنترل موجودی برای مدیریت وظایف، نه تنها در انبارها، بلکه در سطح فروش نیز سرعت بخشند.

خرده‌فروشان با سرمایه‌گذاری در کارایی عملیات و اتوماسیون می‌توانند حقوق و مزایای بیشتری به نیروی کار خود بابت افزایش ماندگاری و رضایت آن‌ها پرداخت نمایند.

بهبود استفاده از داده‌های مشتری

همانطور که صنعت خرده‌فروشی با سرعت به سمت ارائه خدمات از پلتفرم‌های آنلاین پیش می‌رود، خرده‌فروشان برای بهبود توانایی خود در جلب رضایت مشتریان نیاز به استفاده از داده‌هایی دارند که از طریق کانال‌های دیجیتالی خود جمع‌آوری می‌کنند.

تکنولوژی و تجزیه و تحلیل داده‌ها بر توانایی خرده‌فروشان در مدیریت موجودی، درک الگوهای خرید و پیش‌بینی نیاز مشتریان جهت ارائه پاسخ مناسب و به موقع تاثیر می‌گذارد. همچنین تولیدکنندگان می‌توانند برای مقابله با چالش‌های زنجیره تامین از داده‌ها استفاده کنند.

تازگی وعده‌های غذایی

خرده‌فروشان در سال‌های اخیر برای رقابت با رستوران‌ها و خدمات بیرون‌بر آن‌ها، ارائه انواع غذاهای آماده و ابزارهای سفارش‌گیری از پلتفرم‌های آنلاین را به خدمات خود اضافه کرده‌اند. آن‌ها افرادی را که استعداد آشپزی دارند، را استخدام کرده تا وعده‌های غذایی با کیفیت و متنوع بیش‌تری را تولید کنند. از این رو، همکاری فروشگاه‌های خرده‌فروشی با رستوران‌های محلی برای عرضه انواع سالادهای سفارشی و غذاهای خانگی مانند ساندویچ افزایش پیدا کرده است.

گسترش شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی

خرده‌فروشان و پلتفرم‌‌های تجارت الکترونیک، شبکه‌‌های رسانه‌‌ای خرده‌فروشی خود را برای استفاده از داده‌های مشتریان جهت درک رفتار خرید آنان، گسترش می‌دهند.

شبکه‌‌های رسانه‌ای خرده‌‌فروشی، بهترین راه‌حل برای درک بهتر مصرف‌کنندگان، سرمایه‌گذاری در فناوری اطلاعات و مدیریت تبلیغات و روابط آنلاین با مشتریان هستند.

محبوبیت محصولات درجه یک

با وجود چالش‌های اقتصادی در طول همه‌گیری کرونا، انواع محصولات درجه یک مانند قهوه‌، وعده‌های غذایی بسته‌بندی‌شده، نیمه ‌آماده و منجمد و ادویه‌ها در بین خریداران محبوبیت پیدا کرده است.

سهم بازار محصولات درجه یک با محوریت افزایش تقاضای مصرف‌کننده در بخش وعده‌های غذایی بسته‌بندی ‌شده تازه و با کیفیت، در حال رشد است.

ورود به تجارت B2B

خرده‌فروشان از طریق سرمایه‌گذاری در پلتفرم رو به رشد تجارت الکترونیک، همراه با به‌روزرسانی عملیات، استخدام تیم‌های فروش اختصاصی و افزایش خدمات، کالاهای خود را به‌صورت فله‌ای با دریافت سفارشات سودآور در حجم بالا به مشتریانB2B می‌فروشند. پورتال خرید اختصاصی به مشتریان B2B این امکان را می‌دهد تا از طریق صورتحساب ماهانه و نه بر اساس هر سفارش، پرداخت کنند.

مترجم: بیتا باقری

منبع:
Article: 7 trends that will shape the grocery industry in 2022
By Jeff Wells, Catherine Douglas Moran and Sam Silverstein
http://www.tejaratetalaeenews.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فناوری انقلابی Passkey چیست؟


  کسب‌وکارها باید مسئولیت‌اجتماعی را در محور عملیات خود جای دهند


  چرا قبل از اشتراک‌گذاری آدرس ایمیل در هر سایتی که آن را خواست باید خوب تامل کنید؟


  راستی‌آزمایی تصویری: یافتن مکان عکس‌ها با ابزارهای رایگان


  فاز جدید پاسخگویی روابط‌عمومی هوشمند شورای شهر مشهد


  روابط‌عمومی و مسئولیت سازمانی


  4 نکته رسانه‌ای درباره خبر حمله به سفارت آذربایجان در تهران


  چگونه در شرایط بد اقتصادی رهبران سازمانی خوبی باشیم؟


  ضرورت استفاده کارآمد نهاد وکالت از ظرفیت‌های جریان رسانه‌ای


  چرایی کاهش اعتماد به رسانه‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد