درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:53   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50010صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 25 تیر 1401 - 14:00
رونمایی از دو عنوان کتاب روابط‌عمومی
آیین رونمایی از دو عنوان کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» و «روابط‌عمومی در عصر متاورس» در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.
  

 

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| آیین رونمایی از دو عنوان کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» و «روابط‌عمومی در عصر متاورس» در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی
کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» به کوشش مریم مدیری و حمیدرضا مدیری از سوی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 132 صفحه منتشر شد.

فهرست
پیشگفتار
گفتار اول: مقدمه‌ای بر اخبار جعلی
گفتار دوم: تاریخچه‌ی‌ اخبار جعلی
گفتار سوم: ریشه‌های اخبار جعلی در اینترنت
گفتار چهارم: اخبار جعلی و کرونا
گفتار پنجم: راهبردهای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست
پیوست: راهبردهای مبارزه با اخبار جعلی در برخی کشورها
منابع

روابط‌عمومی در عصر متاورس
به‌اهتمام: مهدی باقریان

پرسشی که در این کتاب بدان پاسخ داده می‌شود این است که آیا روابط‌عمومی می‌تواند از این دنیای مجازی به‌عنوان یک عامل تغییردهنده قواعد بازی و تعیین‌کننده در آینده استفاده کند؟


این کتاب همچنین به بررسی روابط‌عمومی در جهان متاورسی اختصاص دارد و به بررسی فرصت‌های پرشماری که در دنیای فناوری‌های جدید برای متخصصان روابط‌عمومی وجود خواهد داشت، می‌پردازد.

فهرست
پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: خاستگاه و تبیین متاورس
معنای متاورس
ارکان و فناوری‌های کلیدی برای توسعه متاورس
ویژگی‌های متاورس
انواع و کاربردهای متاورس
مسایل حقوقی بالقوه متاورس
چگونه متاورس را بسازیم
نقدها و نگرانی‌ها

فصل دوم: روابط‌عمومی و متاورس
کاربردهای متاورس در روابط‌عمومی
الف) استراتژی‌های مناسب حرفه‌ای‌های روابط‌عمومی
ب) شبیه‌سازی یا بازی‌سازی کسب‌وکار
ج) تمرکز نمانام‌ها به‌جای ارتباطات بر روی فناوری‌های جدید
د) سازگاری‌های زودهنگام با هدف مقابله با هزینه‌های بالای ورود
ه) بازاریابی و متاورس
و) رسانه‌های اجتماعی و متاورس
سرآغازی نو: چگونه شروع کنیم
منابع
 

نخستین اجلاس «روز جهانی روابط‌عمومی» روز شنبه 25 تیر 1401 به همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط‌عمومی و با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست برگزار ‌شد.

 

25 تیر 1401 با سه رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی روابط‌عمومی مصادف شده است: 23مین سالگرد درگذشت دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران و بزرگداشت "روز جهانی روابط‌عمومی" و تولد ایوی لی بنیانگذار روابط‌عمومی در جهان.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد