درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 17:22   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49987صفحه نخست » ادامه مطلب سهسه شنبه، 21 تیر 1401 - 20:35
4 راه برای غلبه استارتاپ‌ها بر تورم
استارتاپ‌ها به انجام کارهای بزرگ با بودجه های کوچک شهرت دارند. کارهایی که جامعه را در مسیر جلو می برد. برای مثال، کسب وکارهای کوچک و استارتاپ ها در آمریکا به طور سالانه 1.5 میلیون شغل جدید ایجاد کرده اند. این تازه گوشه ای از آثار مثبت فعالیت آن هاست.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| آنچه در سال جاری میلادی، شهروندان در همه کشورها را رنج می دهد، تورم است. گزارش ها از افزایش شاخص بهای مصرف کننده، تولید کننده و افزایش قیمت کالاها و خدمات می گوید. با این وجود، نمی توان از فرصت سازی استارتاپ ها برای غلبه بر تورم گذشت.

استارتاپها به انجام کارهای بزرگ با بودجه های کوچک شهرت دارند. کارهایی که جامعه را در مسیر جلو می برد. برای مثال، کسب وکارهای کوچک و استارتاپ ها در آمریکا به طور سالانه 1.5 میلیون شغل جدید ایجاد کرده اند. این تازه گوشه ای از آثار مثبت فعالیت آن هاست.

آنچه در سال جاری میلادی، شهروندان در همه کشورها را رنج می دهد، تورم است. گزارش ها از افزایش شاخص بهای مصرف کننده، تولید کننده و افزایش قیمت کالاها و خدمات می گوید. با این وجود، نمی توان از فرصت سازی استارتاپ ها برای غلبه بر تورم گذشت. جاشوآ اچ.دیویدسون در سایت کارآفرین در مطلبی به این پرداخته که استارتاپ ها برای مقابله با تورم باید چه کنند؟ در ادامه خلاصه ای از این مطلب را می خوانید.

استراتژیک هزینه کنید

مسیر کارآفرینی پر از تله است، به ویژه وقتی نوبت به هزینه کردن برسد. بعضی از کارآفرینان نسبت به این ایده که هزینه ها آخرین چیزی است که به آن فکر می کنند، هیجان زده اند. اما موسسان دیگری در اکوسیستم های استارتاپی که دانش مالی دارند، نسبت به امور مالی شرکت وسواس بیشتری به خرج می دهند. این رویکرد شاید نسبت به مورد نخست عاقلانه به نظر برسد اما زمینه ساز از دست رفتن فرصت های سرمایه گذاری و رشد شرکت هاست. برای مقابله با تورم، داشتن رویکردی واقعی نسبت به مسائل مالی شرکت مهم است. هرچه عملیات ها در شرکت گران انجام شود، محدودیت های بیشتری ایجاد می شود. اگر می خواهید استارتاپ شما شکوفا شود، هر تغییری که در شرکت انجامی دهید باید در پاسخ به شرایط واقعی انجام شود. بسیاری از بنیانگذاران جوان به سادگی، به دلیل عدم دسترسی به سرمایه کافی شکست می خورند. هیچ بنیانگذار و مدیر استارتاپی تمایل به بودن در چنین موقعیتی ندارد.

قرار نیست هزینه ها طوری کاهش پیدا کند که شرکت نتواند به وظایفش برسد. اگر کاهش هزینه ها به از دست رفتن نیروهای خوب و مشتریان بینجامد، خساراتی بیش از تورم به شرکت وارد می شود. بنابراین، باید باهوش بود، استراتژیک هزینه کرد و نیازهای اصلی استارتاپ را از یاد نبرد.

کوچک بودن منافع زیادی دارد

تبدیل شدن به تک شاخ در اکوسیستم استارتاپی و رشد و مقیاس پذیری از رویای بنیانگذاران استارتاپ هاست. با این حال در شرایط تورمی، سود بیشتر در کوچک ماندن استارتاپ هاست. در شرکت های بزرگ با بخش های متعدد، ردیابی اینکه پول به کجا می رود و چرا، کار دشواری است. در استارتاپ های کوچک، ردیابی هزینه ها ساده تر است. دانستن اینکه منابع چیست و هزینه ها کجاست، در استارتاپ های کوچک کمتر پیچیده است.

به قراردادهای طولانی مدت توجه کنید

استارتاپ شما به خرید مواد زیادی نیاز دارد که قیمت آن بالا رفته است؟ قراردادهای طولانی مدت با تامین کنندگان راه حل خوبی برای غلبه بر تورم مواد مورد نیاز است. این قراردادها به نفع هر دو طرف است. تامین کنندگان در طولانی مدت مشتریان خود را دارند و کسب وکارشان تضمین شده است. شما هم در شرایط تورمی کالاها را با قیمت مناسب تری در طول زمان می خرید.

قیمت مناسب را پیدا کنید

افزایش قیمت دغدغه امروز صاحبان کسب وکارهاست. اگر قیمت ها بالا برود، ممکن است تعداد مشتریان بریزد. اما برای بعضی از کسب وکارها به دلیل افزایش قیمت تامین مواد اولیه و هزینه های اجرای کار، چاره ای جز بالا بردن قیمت نیست.

درباره استارتاپ ها، وقتی نوبت به تغییر قیمت می رسد، تورم را نباید تنها عامل در این زمینه در نظر گرفت. استارتاپ ها و کسب وکارهای کوچک در قیمت کلی بازار کمتر اثر دارند. این کسب وکارها برای تغییر قیمت باید به بازیگران بزرگتر در صنعت نگاه کنند. اگر این شرکت های بزرگ قیمت ها را بالا برده اند، رشد قیمت در محدوده ای مشخص برای استارتاپ ها هم ممکن است.

با این حال نکته مهم دلایل انتخاب استارتاپ ها توسط مشتری است. اگر مشتریان به دلیل نام و کیفیت محصول و خدمت سراغ استارتاپی رفته اند، بعید است با رشد قیمت دست از آن بردارند. اما اگر قیمت پایین دلیل خرید کالا و خدمات یک استارتاپ است، باید درباره رشد قیمت ها کمی دقیق تر عمل کرد. راه های دیگری مثل تغییر بسته بندی و روش های تحویل برای کاهش هزینه ها هم وجود داد.

شرایط تورمی برای همه کسب و کارها سخت است. اما برای استارتاپ ها در همین شرایط دشوار هم راه هایی برای پیش رفتن وجود دارد. خوب کار کردن، خوب سرمایه گذاری کردن و صرف منابع مالی تنها در مواردی که با ارزش است، از مهم ترین نکات در شرایط تورمی برای کسب وکارهای نوپا و استارتاپ هاست.

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد