درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 09:16   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49982صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 21 تیر 1401 - 11:39
ایجاد انگیزه در کارکنان به چه درد می خورد؟
وقتی روحیه کاری کارکنان بالا باشد بازدهی آنها بالا می رود، پرانرژی در کار خود ظاهر می شوند، دقت شان در کار بالا می رود و احساس امنیت شغلی می کنند و از نظر روانشناسی اجتماعی این انرژی را به خانه منتقل می کنند و همین طور از خانه در جامعه منتشر می شود.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| چند وقتی است که در جلسات متعددی که به عنوان مشاور حضور پیدا می کنم سئوالی ذهنم را به خود مشغول کرده است ، اغلب مدیران خصوصا در بخش دولتی از من سئوال می کنند : ایجاد انگیزه در کارکنان ما چه سودی به حال ما و یا شرکت دارد؟
 
 من جواب‌های بسیاری برای این سئوال داشته و دارم لیکن سعی کردم با جمع بندی مشاهدات و مطالعات خود و دیگران جوابی بدهم که حداقل بیست درصد شنوندگان را قانع کنم .
 
 من به تجربه آموخته ام ایجاد انگیزه در کارکنان ( کارمندان ، کارگران یا هر نامی که برای زیرمجموعه مدیریت کسب و کار دولتی یا شخصی می گذارید ) اهمیت فوق العاده ای برای موفقیت و رشد کسب و کار دارد .
 
 وقتی روحیه کاری کارکنان بالا باشد بازدهی آنها بالا می رود، پرانرژی در کار خود ظاهر می شوند، دقت شان در کار بالا می رود و احساس امنیت شغلی می کنند و از نظر روانشناسی اجتماعی این انرژی را به خانه منتقل می کنند و همین طور از خانه در جامعه منتشر می شود.
 
 وقتی مدیران بالادستی یک مجموعه کسب و کاری به کارکنان خود اهمیت می دهند این موجب می شود اخلاق انسانی و اهمیت قائل شدن برای همدیگر در جامعه باب شود و جنبه های مثبت فراوانی برای حتی خود مدیر خواهد داشت.
 
 چندی پیش تحقیقی را مطالعه می کردم که در آن نکته ای فوق العاده نظرم را جلب کرد در آن تحقیق اشاره شده بود به اینکه بهترین بهانه برای ایجاد انگیزه در کارکنان تغییر محیط کار ایشان است ، حتی اگر این تغییر در حد تغییر میز باشد ، تغییر عنوان و ارتقا شغلی موجب تغییر در شرایط کار می شود، این تغییر گرچه ممکن است در شرایط حقوقی یا بهبود شرایط کاری تاثیری ایجاد نکند ، لیکن تغییر محیط کاری و یا شغل موجب ایجاد حس مهم بودن در کارکنان می شود .
 
 دکتر حجت بقایی ( مشاور تحقیق و توسعه- عضو باشگاه مشاورین زیست بوم کسب وکار)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد