درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 8 خرداد 1402 - 03:11   

🔶 نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  🔶 نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

میلیاردر مشهور: تیک‌‌تاک فرصت شغل و کار را از نسل زِد گرفت

  میلیاردر مشهور: تیک‌‌تاک فرصت شغل و کار را از نسل زِد گرفت


ادامه ادامه مطلب سه

بیلبورد لگو از جدیدترین فناوری سه بعدی بهره می‌برد

  بیلبورد لگو از جدیدترین فناوری سه بعدی بهره می‌برد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای ارتقاء امنیت کاربری برای خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی
  شکایت یک شرکت روابط‌عمومی از توییتر
  رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان‌رضوی: روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مدرسه یک طرح انگیزشی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است
  صداقت در اطلاع‌رسانی اولین اصل در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مترو تهران است
  نقدی بر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری پرند
  مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تأکید کرد: از ضرورت اعتلای روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مراکز حوزوی تا هم‌صدایی مراکز حوزوی در کشور
  پایانی امیدوارکننده بر هفته روابط‌عمومی
  تاثیر بهبود فضای کسب‌وکار بر توسعه رقابت
  برگزاری اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و اصحاب رسانه شهرستان نجف‌آباد
  پیچیدگی مبارزه با اطلاعات نادرست در پی ایجاد تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49982صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 21 تیر 1401 - 11:39
ایجاد انگیزه در کارکنان به چه درد می خورد؟
وقتی روحیه کاری کارکنان بالا باشد بازدهی آنها بالا می رود، پرانرژی در کار خود ظاهر می شوند، دقت شان در کار بالا می رود و احساس امنیت شغلی می کنند و از نظر روانشناسی اجتماعی این انرژی را به خانه منتقل می کنند و همین طور از خانه در جامعه منتشر می شود.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| چند وقتی است که در جلسات متعددی که به عنوان مشاور حضور پیدا می کنم سئوالی ذهنم را به خود مشغول کرده است ، اغلب مدیران خصوصا در بخش دولتی از من سئوال می کنند : ایجاد انگیزه در کارکنان ما چه سودی به حال ما و یا شرکت دارد؟
 
 من جواب‌های بسیاری برای این سئوال داشته و دارم لیکن سعی کردم با جمع بندی مشاهدات و مطالعات خود و دیگران جوابی بدهم که حداقل بیست درصد شنوندگان را قانع کنم .
 
 من به تجربه آموخته ام ایجاد انگیزه در کارکنان ( کارمندان ، کارگران یا هر نامی که برای زیرمجموعه مدیریت کسب و کار دولتی یا شخصی می گذارید ) اهمیت فوق العاده ای برای موفقیت و رشد کسب و کار دارد .
 
 وقتی روحیه کاری کارکنان بالا باشد بازدهی آنها بالا می رود، پرانرژی در کار خود ظاهر می شوند، دقت شان در کار بالا می رود و احساس امنیت شغلی می کنند و از نظر روانشناسی اجتماعی این انرژی را به خانه منتقل می کنند و همین طور از خانه در جامعه منتشر می شود.
 
 وقتی مدیران بالادستی یک مجموعه کسب و کاری به کارکنان خود اهمیت می دهند این موجب می شود اخلاق انسانی و اهمیت قائل شدن برای همدیگر در جامعه باب شود و جنبه های مثبت فراوانی برای حتی خود مدیر خواهد داشت.
 
 چندی پیش تحقیقی را مطالعه می کردم که در آن نکته ای فوق العاده نظرم را جلب کرد در آن تحقیق اشاره شده بود به اینکه بهترین بهانه برای ایجاد انگیزه در کارکنان تغییر محیط کار ایشان است ، حتی اگر این تغییر در حد تغییر میز باشد ، تغییر عنوان و ارتقا شغلی موجب تغییر در شرایط کار می شود، این تغییر گرچه ممکن است در شرایط حقوقی یا بهبود شرایط کاری تاثیری ایجاد نکند ، لیکن تغییر محیط کاری و یا شغل موجب ایجاد حس مهم بودن در کارکنان می شود .
 
 دکتر حجت بقایی ( مشاور تحقیق و توسعه- عضو باشگاه مشاورین زیست بوم کسب وکار)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  🔶 نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  تاثیر بهبود فضای کسب‌وکار بر توسعه رقابت


  آیین نکوداشت روابط‌عمومی ‌های دستگاه‌ های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری


  گردهمایی بزرگ مسئولین روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان


  مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان: امروزه تمام کارها در حوزه رسانه ای، بر عهده روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هاست


  مرگ سازمان یا توسعه سازمان


  راهبردهای مصاحبه برای افزایش حضور زنان در اخبار


  خالق چت‌جی‌پی‌تی: هوش‌مصنوعی را نمی‌توان متوقف کرد


  پایانی امیدوارکننده بر هفته روابط‌عمومی


  برگزاری اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و اصحاب رسانه شهرستان نجف‌آباد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد