درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 23:10   

تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی عنصر اصلی تصمیم سازی در پیشگیری و مدیریت بحران‌ها
  روابط عمومی منفعل را به روابط عمومی فعال تبدیل کنیم
  آیین تکریم پیشکسوتان و روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمل برگزار شد
  روابط عمومی ها با مردم‌داری عامل گسترش اعتماد بین شهروندان و مسئولان هستند
  گزارش برگزاری همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها در تهران
  عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: روابط‌عمومی در تبیین اهداف سازمان و فرهنگ سازی برای کارکنان نقش کلیدی دارد.
  تقدیر از تلاشگران روابط عمومی محیط زیست یزد
  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها
  مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: ضرورت توجه ویژه در تخصیص اعتبار به مجموعه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش
  ۴۰ روابط عمومی فعال مهریز تجلیل شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4995صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 14 شهریور 1392 - 14:48
برخی جشنواره‌ها برای استفاده‌های تبلیغاتی برگزار می‌شوند
  

شارا- فرزاد ادیبی دلیل بی‌اعتبار شدن جشنواره‌های اصلی و دوسالانه‌های تجسمی را ورود سیاست‌زدگی به این حوزه دانست.

به گزارش شارا وی در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های تجسمی در این سال‌ها بی‌تأثیر نبوده اما آنچه که اهمیت دارد چگونه حرکت کردن و برگزار کردن این جشنواره‌هاست. البته برخی از جشنواره‌های هستند که ممکن است از سوی دولت یا گروه جوان جویای نامی برگزار شوند و با هدف اصلی برگزاری جشنواره‌های تجسمی فاصله داشته باشند.

او افزود: معمولا جشنواره‌های تجسمی به دو بخش تقسیم می‌شوند، بخش اول جشنواره‌های هدفمندی هستند که ریشه زمانی دارند مثل دوسالانه‌ها، چگونگی برگزاری، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری این جشنواره‌ها دارای قاعده‌ی مشخصی است اما جشنواره‌های دیگری هستند که متاسفانه برای استفاده‌های تبلیغاتی برگزار می‌شوند و به صورت قارچ‌گونه رشد می‌کنند.

این هنرمند همچنین عنوان کرد: ریشه‌دارترین نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها در دنیا زمان و مکان مشخصی دارند ولی سیاست‌زدگی در فرهنگ و هنر کشور ما باعث شد زمان و مکان برگزاری چنین جشنواره‌هایی در ایران با مشکل روبرو شود. این اتفاق به رسمیت و اعتبار این جشنواره‌ها لطمه زیادی زد.

ادیبی در ادامه با اشاره به تغییر دولت گفت: اکنون که دولت تغییر کرده و شعار دولت فرهنگی این است که فرهنگ را به اهلش بسپارند،‌ انتظار داریم این مسئله جدی گرفته شود. دولت در عین اینکه می‌تواند حمایت بی‌دریغی از جشنواره‌ها و دوسالانه‌ها داشته باشد، بدون در خدمت گرفتن آن‌ها برای اهداف سیاسی، اجازه بدهد که برگزارکنندگان شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌ها براساس خط‌ مشی اصلی جشنواره‌ها باشد.

او ادامه داد:‌ شاید این مورد از معدود مواردی باشد که خواستار برگشت به عقب باشیم. اگر دولت جدید هنر کند و وضعیت فرهنگ و هنر را در کشور به سال‌هایی برگرداند که کارها به اهلش سپرده می‌شد، انتظار بزرگی برای ما و اتفاق کوچکی برای دولتمردان خواهد بود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


  روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد


  بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی


  روابط عمومی در خیریه ها، می بایست چه چیزهایی را در نظر بگیرند


  مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی


  نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی


  فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۲ از ۲ )


  هیأت رئیسه شورای روابط‌ عمومی‌های کردستان انتخاب شدند


  روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی می‌شوند


  قابلیت های حوزه روابط‌عمومی را دست کم نگیریم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»