درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 16 آذر 1402 - 18:55   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد

  انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد


ادامه ادامه مطلب دو

آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد

  آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب سه

سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب

  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آلودگی هوا: اثرات بر خاک و آب
  راز رهبری مؤثر: الهام بخشیدن، توانمندسازی و ایجاد ارزش
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  واکنش شدید به اعتراضات ضد اسرائیلی، آزادی بیان را تهدید می‌کند
  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی
  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد
  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4995صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 14 شهریور 1392 - 14:48
برخی جشنواره‌ها برای استفاده‌های تبلیغاتی برگزار می‌شوند
  

شارا- فرزاد ادیبی دلیل بی‌اعتبار شدن جشنواره‌های اصلی و دوسالانه‌های تجسمی را ورود سیاست‌زدگی به این حوزه دانست.

به گزارش شارا وی در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های تجسمی در این سال‌ها بی‌تأثیر نبوده اما آنچه که اهمیت دارد چگونه حرکت کردن و برگزار کردن این جشنواره‌هاست. البته برخی از جشنواره‌های هستند که ممکن است از سوی دولت یا گروه جوان جویای نامی برگزار شوند و با هدف اصلی برگزاری جشنواره‌های تجسمی فاصله داشته باشند.

او افزود: معمولا جشنواره‌های تجسمی به دو بخش تقسیم می‌شوند، بخش اول جشنواره‌های هدفمندی هستند که ریشه زمانی دارند مثل دوسالانه‌ها، چگونگی برگزاری، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری این جشنواره‌ها دارای قاعده‌ی مشخصی است اما جشنواره‌های دیگری هستند که متاسفانه برای استفاده‌های تبلیغاتی برگزار می‌شوند و به صورت قارچ‌گونه رشد می‌کنند.

این هنرمند همچنین عنوان کرد: ریشه‌دارترین نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها در دنیا زمان و مکان مشخصی دارند ولی سیاست‌زدگی در فرهنگ و هنر کشور ما باعث شد زمان و مکان برگزاری چنین جشنواره‌هایی در ایران با مشکل روبرو شود. این اتفاق به رسمیت و اعتبار این جشنواره‌ها لطمه زیادی زد.

ادیبی در ادامه با اشاره به تغییر دولت گفت: اکنون که دولت تغییر کرده و شعار دولت فرهنگی این است که فرهنگ را به اهلش بسپارند،‌ انتظار داریم این مسئله جدی گرفته شود. دولت در عین اینکه می‌تواند حمایت بی‌دریغی از جشنواره‌ها و دوسالانه‌ها داشته باشد، بدون در خدمت گرفتن آن‌ها برای اهداف سیاسی، اجازه بدهد که برگزارکنندگان شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌ها براساس خط‌ مشی اصلی جشنواره‌ها باشد.

او ادامه داد:‌ شاید این مورد از معدود مواردی باشد که خواستار برگشت به عقب باشیم. اگر دولت جدید هنر کند و وضعیت فرهنگ و هنر را در کشور به سال‌هایی برگرداند که کارها به اهلش سپرده می‌شد، انتظار بزرگی برای ما و اتفاق کوچکی برای دولتمردان خواهد بود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها


  بیش از ۲ هزار لابی‌گر سوخت‌های فسیلی در مذاکرات «کوپ ۲۸» حضور دارند


  اثرات زیست‌محیطی و بهداشتی آلودگی هوا


  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی


  چگونه می‌توان از اسرائیل انتقاد کرد بدون اینکه انگ یهودی‌ستیزی به شما بزنند؟


  رسانه‌های خبری پیشرو در حال انجام سبزشویی صنعت سوخت‌ فسیلی هستند


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی


  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد


  بانک‌های منطقه یورو با تبلیغات گمراه‌کننده، وام‌دهی به آلاینده‌ها را پنهان می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی