درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 16:07   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4994صفحه نخست » پنجشنبه، 14 شهریور 1392 - 14:46
9 توصیه از پیشتازان بازاریابی دنیا
سمانه پورمحمد
  

شارا - بازاریابان موفق معمولا از روش ها و شیوه های خاصی برای نفوذ در بازار استفاده می کنند. برخی از این روش ها نشأت گرفته از استعدادهای ذاتی این افراد است و برخی به صورت اکتسابی و به مرور زمان به عادات این افراد تبدیل می شود. هر یک از سبک خاصی برای تشخیص نیاز مشتری و نحوه برآورده ساختن آن استفاده می کنند.

به گزارش برترینها به نقل از روزنامه کسب وکار مجله Enterpreneur در شماره اخیر خود این موضوع را بررسی کرده و توصیه های این افراد را از زبان خودشان بیان می کند.

 

1- جیسون فالز، کافه پرس

من ذاتا به مردم و آنچه باعث می شود خرید کنند یا از یک برند حمایت کنند علاقه دارم. به نظر من، بازاریابی فقط فروختن نیست بلکه پرورش یک مخاطب از دوستان علاقمند و پرشور است که هر دو با هم و برای شما وارد معامله می شوند. این یک مفهوم آرمانی اما دست یافتنی است.

 

2- جان جانتسیچ، داکت تیپ مارکتینگ

من به «کنجکاوی» به عنوان قدرت فوق العاده خود نگاه می کنم. من باید بدانم هر چیزی چطور کار می کند و چرا. این ویژگی من بعضی اوقات همسرم را عصبانی می کند اما باعث می شود چیزهای جدید را تجربه کنم، راجع به مسائل غیرمرتبط با بازاریابی مطالعه کنم و فراتر از آنچه آشکار است، فکر کنم. اینها باعث می شوند که بازاریاب بهتری باشم یا حداقل ارزش بیشتری را به جامعه ارائه دهم.

 

3- جیم جوزف، کوهن اندولف

من یک مشاهده گر هستم. من دایما فعالیت برندها در بازار را مشاهده می کنم. این نه تنها محتوی وبلاگ من را تامین می کند بلکه خلاقیت من را بیشتر می کند.

4- اریک سیو، اریک اویسو

من خیلی سمج هستم. اینکه برای هر چیزی در زندزگی سماجت به خرج دهید فوق العاده مفید است اما خیلی وقت ها با شکست مواجه می شوید.

خیلی از چیزهایی را کهب رای بار اول امتحان می کنید درک نخواهید کرد اما هیچ کدام مهم نیست چون شما می دانید که پافشاری شما را به جایگاه مورد نظرتان می رساند.

 

5- دی جی والدو

من به خود یادآوری می کنم که هیچ کس از بازاریابی نمرده! بازاریاب ها دکتر نیستند. ما در جایگاهی نیستیم که زندگی افراد در دستمان باشد. ما به کسب و کارها کمک می کنیم که با مشکلاتشان کنار بیایند، هزینه ها را کاهش دهند و سود بیشتری کسب کنند.

توصیه من این است: خوش بگذرانید، لبخند بزنید، بخنهدید، برقصید، لذت ببرید، انسان باشید، انرژی مثبت مسری است، آن را به دیگران سرایت بدهید.

 

6- کارن للند، گروه بازاریابی استرلینگ

من خود رامتقاعد می کنم که هر کسی، برای همکاری مناسب نیست. این موجب می شود از اتلاف زمان بیش از حد برای مجاب کردن دیگران جهت همکاری اجتناب کنم. به جای آن به دنبال ارتباطات آشکار می گردم. این باعث به وجود آمدن شادترین و موفق ترین ارتباطات با مشتری در بلندمدت خواهد شد.

 

7- پیترشانکمن، شانکمنهونیگ

من از استعداد ذاتی در شاد کردن مردم برخوردارم. این همان چیزی است که همیشه باعث می شد دلقک کلاس باشم اما در بزرگسالی به من کمک می کند. می توانم تشخیص دهم یک نفر به چه نیاز دارد و چطور نیاز او را برطرف کنم. شما زمانی می توانیدن به راحتی با افراد وارد معامله شوید که اعتماد آنها را جلب و خنده را به لبانشان بیاورید.

 

8- جانالورد بیگ دُر

من زمانی را برای ملاقات با موسسان استارت آپ ها اختصاص می دهم. ممکن است مشغله ما خیلی زیاد باشد ولی در هفته حداقل زمان های کوتاهی برای خوردن قهوه یا یک گپ کوتاه حضوری یا از طریق ایمیل پیدا می شود. آنها معمولا درگیر مسائل جدید بازار هستند که این موضوع سرچشمه خلاقیت شما خواهد بود.

 

9- جیسن دمرس، اودینس بلوم

من بدون واهمه دست به اقدام می زنم. وقتی می دانم چه کار کنم وقت را تلف نمی کنم و در تصمیم گیری هایم اعتماد به نفس دارم. به نظرم اگر بتوانیم به عذر و بهانه ها و ترس هایمان غلبه کنیم به انسان های مفیدتری تبدیل خواهیم شد.

منبع: کافه تبلیغات

منبع اصلی: توصیه های برترین های دنیای بازاریابی در شماره اخیر نشریه انترپرنر

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد