درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 مرداد 1401 - 18:04   

انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد

  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد

  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان تنکابن
  مدیر روابط‌عمومی ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی منصوب شد
  روابط عمومی و دیپلماسی
  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی
  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل
  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49939صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 14 تیر 1401 - 23:28
7 راه برای بیشتر دیده شدن کسب‌وکار شما در شبکه‌های اجتماعی
بیشتر دیده شدن برای کارآفرینان و کسب وکارها در شبکه های اجتماعی حیاتی است. اگر حساب کاربری دارید اما آنطور که باید دیده نشده اید، توصیه های این متن برای شما خوب است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بازاریابی دیجیتال، این روزها به حیاتی ترین بخش در کسب وکارها تبدیل شده است. دیده شدن در شبکه های اجتماعی می تواند میزان فروش کالا و خدمات کسب وکارهای آنلاین را متحول کند. همین مسئله، به انتظار بیشتر مدیران از بازاریابان دیجیتال دامن زده است. سایت سوشال مدیا تودی، برای کسب وکارهایی که محتوای آن ها در شبکه های اجتماعی کمتر دیده شده، توصیه هایی دارد.

بازبینی دربسته های محتوایی

محتوایی که در اینستاگرام خوب دیده شده، شانس دیده شدن در توییتر را هم دارد. پس اگر در پتلفرمی محتوایی را به اشتراک گذاشته اید، فکر نکنید که فقط باید در همان پتلفرم باقی بماند. محتوایی که در پتلفرم ها به اشتراک گذاشته اید را دوباره بازبینی کنید.

دزدی مثل هنرمندان

محتوا، مثل هنر، قابل اقتباس و تکرار شونده است. بنابراین محتوایی که رقبا تولید می کنند و ایده های آن ها را بررسی کنید. با بررسی دقیق محتوایی که آن ها تولید می کنند و استفاده از توان ایده پردازی خودتان، به محتوایی می رسید که به پیوند بیشتر شما و مشتریان کمک می کند.

دوستی با روندها

روندها در شبکه های اجتماعی می آیند و می روند، اما نکته مهم تولید محتوایی متناسب با آن ها برای بهتر و بیشتر دیده شدن است. بنابراین روندها را زیر نظر بگیرید و مطمئن شوید سرعت عمل کافی برای تولید محتوایی متناسب با روندها را دارید.

جدی گرفتن سوالات متداول

یکی از کارهای برندها دریافت پرسش های متداول از مشتریان است. چرا از این پرسش ها و پاسخ آن ها به عنوان بخشی از محتوایی که قرار است به اشتراک بگذارید استفاده نکنید؟ این نه تنها به شما در آنلاین بودن، بلکه به مشتریان در آموختن هم کمک می کند.

اجتماعی بودن در شبکه های اجتماعی

برای ارتباط با مخاطبان در شبکه های اجتماعی وقت بگذارید. حتی تخصیص روزانه 10 دقیقه زمان به مشتریان برای یافتن مخاطبان جدید موثر است.

همکاری

وقتی پای مخاطبان تازه به میان می آید، همکاری در شبکه های اجتماعی چالش برانگیز می شود. اما نباید از امتیاز همکاری با رقبا در شبکه های اجتماعی صرفه نظر کرد. با دیگر کسب وکارها که جایگاه مناسبی در بازار کار شما دارند، در حوزه محتوا همکاری کنید. این برای هر دوی شما خوب است.

شما به یک خبرنامه نیاز دارید

خبرنامه هنوز نمرده است. با دسترسی به ایمیل مشتریان و ارسال خبرنامه بر آن ها، ارتباط مستقیم خودت را با مخاطبان کسب وکارتان حفظ کنید. علاوه براین، می توانید هرآنچه روزانه در این خبرنامه منتشر می کنید را بهبود دهید.

منبع: tccim
 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


  روابط عمومی و دیپلماسی


  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل


  تاثیر بازی‌های کامپیوتری بر سلامت روان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد