درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 مرداد 1401 - 17:43   

انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد

  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد

  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان تنکابن
  مدیر روابط‌عمومی ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی منصوب شد
  روابط عمومی و دیپلماسی
  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی
  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل
  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49919صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 11 تیر 1401 - 16:58
پدر ترویج مصرف بهینه آب
بزرگ‌مردی از جنس مردم‌داری و مسئولیت اجتماعی.
بزرگ‌مردی از جنس مردم‌داری و مسئولیت اجتماعی. - او در زمره دانشجویان قدیمی عرصه روابط عمومی و ارتباطات در دهه پنجاه و شصت بوده و از شاگردان فعال و خوشنام کلاس درس زنده یاد پروفسور حمید نطقی پدر روابط عمومی ایران است و اساسا روحیه ای مردم‌دار و ارتباطی دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| خسرو رفیعی رییس کنونی انجمن روابط‌عمومی ایران است. وی در 31 امرداد سال 1333 در سرزمین زاینده رود ایران؛ اصفهان نصف جهان؛ دیده به جهان گشود.

 

او در زمره دانشجویان قدیمی عرصه روابط عمومی و ارتباطات در دهه پنجاه و شصت بوده و از شاگردان فعال و خوشنام کلاس درس زنده یاد پروفسور حمید نطقی پدر روابط عمومی ایران است و اساسا روحیه ای مردم‌دار و ارتباطی دارد.

 

چیزی نگذشت که وی با این پیشینه علمی و ذات ارتباطی پا در عرصه مدیریت روابط عمومی در سازمان‌های مختلف نهاد که موفقیت‌های کاری بسیاری را از جمله مدیریت روابط‌عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط با " آب" را از ایشان سراغ داریم.


داشتن روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر؛ سرعت در انجام طرح ها و برنامه ها؛ استفاده از همه ظرفیت‌های موجود محیط کار؛ بکارگیری استعدادهای کارکنان و مشارکت دادن همه بخش‌ها در انجام وظایف سازمانی از جمله ویژگی‌های بارز مدیریتی و اجرایی وی می‌باشد. از آنجایی‌که کشور ما از لحاظ جغرافیایی خشکسالی‌های زیادی را تجربه می‌کند؛ حضور مقتدرانه؛ دلسوزانه و جسورانه خسرو رفیعی در کمک به ترویج مصرفه بهینه آب و گسترش فرهنگ صرفه جویی در آن با توجه به مشکلات فراوان آبی کشور خصوصا در دهه هفتاد و هشتاد باعث شد تا اعتماد مردم به دولتمردان در همراهی و همکاری جهت رفع معضل کم آبی بطرز چشمگیری افزایش یافته و سطح مشارکت مردم در کمک به عبور از بحران آب بطور شگفت انگیزی به منصه ظهور برسد و این دقیقا یعنی ارتقای سرمایه اجتماعی کشور.


خسرو رفیعی با حضوری پر رنگ در صدا وسیما و رسانه‌‌های مکتوب و غیرمکتوب و همراهی و همکاری تنگاتنگ با اصحاب رسانه و ارباب جراید و خبرنگاران؛ توانست مصداق و مثال شایسته‌ای برای انجام وظایف حرفه‌ای و مسئولیت اجتماعی سازمانی خویش باشد. به جهت سال‌های متمادی؛ مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر و خالصانه وی در کمک به حفظ و حراست از منابع آبی کشور؛ این نعمت شگفت‌انگیز و بی‌نظیر الهی؛ جای دارد که مهندس خسرو رفیعی را "پدر ترویج مصرف بهینه آب" بنامیم.


باشد که این عنوان؛ یادآور زحمات بزرگ مردان از جان گذشته‌ای باشد که همواره دل در گرو آبادانی ایران عزیزمان دارند.

تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

 

 

 


دکتر حسن خسروی
عضو کوچکی از جامعه بزرگ روابط عمومی و ارتباطات ایران.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


  روابط عمومی و دیپلماسی


  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل


  تاثیر بازی‌های کامپیوتری بر سلامت روان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد