درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 مرداد 1401 - 19:48   

انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد

  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد

  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان تنکابن
  مدیر روابط‌عمومی ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی منصوب شد
  روابط عمومی و دیپلماسی
  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی
  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل
  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49903صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 8 تیر 1401 - 19:18
مدیر امور روابط‌عمومی بانک ایران زمین: مرکز تماس دیجیتال اولویت اصلی مدیریت روابط‌عمومی است
در این دیدار که با حضور سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط‌عمومی بانک ایران زمین و علیرضا کریمی مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک مجری ارائه خدمات مرکز تماس بانک ایران زمین، رزیتا مسئول ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین و مجید بهرامی مسئول مرکز تماس برگزار شد، ضمن بررسی عملکرد این مرکز در ۳ ماهه اول سال، از واحد ارتباط با مشتریان دیدار کردند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به منظور ایجاد ارتباط دوسویه بین مشتریان و کارکنان با حوزه مدیریت بانک ایران زمین، مدیر امور روابط‌عمومی این بانک از مرکز تماس بانک بازدید کرد.
 
 به گزارش روابط‌عمومی بانک ایران زمین؛ در این دیدار که با حضور سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط‌عمومی بانک ایران زمین و علیرضا کریمی مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک مجری ارائه خدمات مرکز تماس بانک ایران زمین، رزیتا مسئول ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین و مجید بهرامی مسئول مرکز تماس برگزار شد، ضمن بررسی عملکرد این مرکز در ۳ ماهه اول سال، از واحد ارتباط با مشتریان دیدار کردند.
 
 در این دیدار مدیر روابط‌عمومی بانک ایران زمین مرکز تماس بانک را واحدی با قابلیت زیاد و موقعیتی حساس بیان کرد و گفت: نحوه برخورد کارشناسان با مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این مرکز صدای بانک است و رفتار ما با مشتریان باید به نحوی باشد که درخور شأن مشتریان باشد.
 
 استاد بر پیگیری شکایات مشتریان در اسرع وقت توسط کارشناسان مرکز تاکید کرد و افزود: از اولویت های اصلی مدیریت روابط‌عمومی در سال جاری ایجاد مرکز تماس دیجیتال است تا مشتریان بتوانند در هر زمان و مکان از طریق شبکه های اجتماعی اطلاعات مورد نیاز خود را توسط کارشناسان این مرکز دریافت کنند و از سرویس های بانک ایران زمین استفاده کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


  روابط عمومی و دیپلماسی


  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل


  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی


  تاثیر بازی‌های کامپیوتری بر سلامت روان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد