درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:19   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49887صفحه نخست » سه شنبه، 7 تیر 1401 - 10:23
استفاده از گوگل آنالیتیکس ممنوع می‌شود
بر اساس گزارش وب‌سایت «اندروید پلیس» گوگل آنالیتیکس ۴ که استفاده از کوکی‌ها را کمتر می‌کند- اما همچنان اطلاعات مشابه را با استفاده از روش‌های دیگر جمع‌آوری می‌کند- در حال حاضر قابل دسترس است، اما احتمالا مورد تایید اتحادیه اروپا قرار نمی‌گیرد. گوگل طی سال‌های اخیر تلاش کرده‌ است ابزارهای جدیدی را برای ردیابی وب طراحی کند که حریم خصوصی را رعایت می‌کنند.
  

 اتحادیه اروپا سال‌ها در تعقیب گوگل به‌خاطر سوءاستفاده از قدرت انحصاری در بازار موتورهای جست‌وجوی موبایل بود و اکنون دست روی سرویس «گوگل آنالیتیکس» گذاشته است. با افزایش تعداد کشورهای عضو اتحادیه اروپا در ممنوعیت استفاده از گوگل آنالیتیکس به دلیل نقض مقررات حفاظت از دیتای عمومی، این سرویس امکان ردیابی میلیون‌ها کاربر را از دست می‌دهد.
 
 به گزارش ایسنا، ایتالیا سومین و جدیدترین کشوری است که سرویس گوگل آنالیتیکس را ممنوع کرده است. این سرویس به مدیران وب‌سایت‌ها اجازه می‌دهد ترافیک سایت خود را بررسی و تحلیل کنند. دولت ایتالیا با اعلام این تصمیم، تاکید کرده است مجموعه‌ای از اطلاعات شامل آدرس‌های آی‌پی از طریق کوکی‌ها جمع‌آوری و به آمریکا منتقل می‌شوند و ممکن است توسط اشخاص ثالث و دولت آنجا دیده شوند که خلاف مقررات حفاظت از دیتای عمومی اتحادیه اروپا است. سازمان رقابت ایتالیا به شرکت «کافینا مدیا» که فراهم‌کننده خدمات وب در این کشور است، ۹۰ روز فرصت داده است تا حساب خود را از «گوگل آنالیتیکس» منتقل کند. «سیمپل آنالیتیکس» که رقیب «گوگل آنالیتیکس» است، اعلام کرد دو کشور دیگر عضو اتحادیه اروپا اقدام مشابهی انجام داده‌اند. کمیسیون CNIL فرانسه در فوریه این ممنوعیت را به دلیل مشابه اعلام کرد.
 
 سازمان حفاظت از دیتای اتریش هم در ژانویه، این ممنوعیت را نهایی کرد. درخواست تجدیدنظر و دفاع گوگل در واکنش به این مقررات، عموما رد شده است. این شرکت آمریکایی موفق نشده است ثابت کند اطلاعات کاربران اروپا پیش از انتقال به آمریکا، ناشناس‌سازی می‌شود. اگر گوگل کلیدهای رمزنگاری را در اختیار داشته باشد، رمزنگاری در این فرآیند اهمیت ندارد. گوگل قرار است پلتفرم «یونیورسال آنالیتیکس» را که برای جمع‌آوری اطلاعات از بازدیدکنندگان وب‌سایت‌ها، به‌شدت به کوکی‌ها متکی است،تعطیل کند.

بر اساس گزارش وب‌سایت «اندروید پلیس» گوگل آنالیتیکس ۴ که استفاده از کوکی‌ها را کمتر می‌کند- اما همچنان اطلاعات مشابه را با استفاده از روش‌های دیگر جمع‌آوری می‌کند- در حال حاضر قابل دسترس است، اما احتمالا مورد تایید اتحادیه اروپا قرار نمی‌گیرد. گوگل طی سال‌های اخیر تلاش کرده‌ است ابزارهای جدیدی را برای ردیابی وب طراحی کند که حریم خصوصی را رعایت می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد