درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:30   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49885صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 7 تیر 1401 - 10:05
از دست تبلیغات موتور جستجو چطور خلاص شویم؟
اگر می خواهید گوگل درباره آنچه هستید، سردرگم باقی بماند، شاید بخواهید این طبقه ها را دست نخورده به حال خود بگذارید. اما اگر می خواهید به طور کلی از دست این تبلیغ ها خلاص شوید، تنها راه این است که شخصی سازی تبلیغات را به طور کامل خاموش کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| آیا جوک های ما خنده دار است؟ داستان هایی که تعریف می کنیم، برای مردم جذاب است؟ مردم ما را دوست دارند یا ما غیرقابل تحمل ایم؟ یافتن پاسخ این پرسش ها در جامعه انسانی به سختی ممکن است. اما در مورد گوگل ماجرا فرق می کند. در گوگل، بدون به جریان افتادن گفت وگوهای آزاردهنده می توان فهمید که این موتور جست وجو درباره ما چه فکر می کند.

به گزارش سایت fiorreports، زمانی که در وب جست وجو می کنیم، ویدئو تماشا می کنیم، در یوتیوب چیزهایی می بینیم یا برای یافتن مسیر بازگشت به خانه از نقشه گوگل استفاده می کنیم، آگهی هایی به ما نشان داده می شود. محتوای این تبلیغات را گوگل تعیین می کند. آن هم براساس چیزهایی که ما در این موتور جست وجو دنبال می کنیم. گوگل از جست وجوهای ما، به تصویری از ما می رسد و براساس آن علائق ما را تشخیص می دهد. اما نکته ناشناخته این است که ما تا چه اندازه در تغییر دیدگاه گوگل نسبت به خودمان توانایی داریم.

مجموعه داده ها در گوگل یک شمشیر دو لبه است. نخست اینکه شخصی سازی داده ها به این معناست که شما برندها و ویدئوهای کسل کننده درباره کالاهایی که هرگز نمی خرید را نمی بینید. برای مثال تا زمانی که بچه دار نشده اید، خبری از تبلیغ پوشک و کالسکه بچه نیست. اما از طرف دیگر، شخصی سازی تبلیغات شما را به هدف شرکت های تبلیغاتی تبدیل می کند. هرچه بیشتر برای خرید این کالاها پول خرج کنید، گوگل و شرکت های تبلیغاتی پول بیشتری در می آورند. بعضی با این نکته مشکلی ندارند. آن ها حریم خصوصی شان را با این شرکت فناوری بزرگ به اشتراک گذاشته اند. اما اگر با این مسئله مشکلی دارید، می توانید از تبلیغاتی که برای شما تهیه می شود، به آسانی خلاص شوید.

نخستین کار این است که حساب گوگل را باز کنید، روی آواتار خود کلیک کنید، بخش مدیریت حساب گوگل را باز کنید و در بخش تنظیم داده ها و حریم خصوصی سراغ Ad Personalization بروید. اینجا می توانید ببینید که به طور پیش فرض، همه چیز برای شخصی سازی تبلیغات آماده است. شما می توانید با خاموش کردن این گزینه، کار خود را پیش ببرید اما پیش از انجام این کار، به داده های طبقه بندی شده از جست وجوهایی که انجام داده اید سری بزنید تا ببینید گوگل چه تصویری از شما برای ارائه تبلیغات آماده کرده و این تصویر تا چه اندازه دقیق است. این دسته بندی ها از سن تا جنس و زبان هایی که با آن صحبت می کنید را شامل می شود.

دسته بعدی علائقی است که دنبال می کنید. در این زمینه ممکن است گوگل خیلی دقیق عمل نکرده باشد و بعضی نکته ها خنده دار به نظر برسد.

اگر می خواهید گوگل درباره آنچه هستید، سردرگم باقی بماند، شاید بخواهید این طبقه ها را دست نخورده به حال خود بگذارید. اما اگر می خواهید به طور کلی از دست این تبلیغ ها خلاص شوید، تنها راه این است که شخصی سازی
تبلیغات را به طور کامل خاموش کنید.
 

منبع: tccim

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد