درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 05:07   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49872صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 6 تیر 1401 - 09:00
نکات ضروری در رابطه با برنامه ارتباطات
مهمترین عنصر برنامه ارتباطات فرآیند ارتباط است. اگر فرآیند ارتباط به‌درستی صورت گیرد، شرکت‌ها می‌توانند با تمام چالش‌ها و مشکل‌هایی که ممکن است در آینده به آن‌ها صدمه وارد کند، مقابله کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| قبل از اینکه شرکت شروع به توسعه ایده های خود کند، باید برای ارتباطات خود برنامه ریزی استراتژیک انجام دهد. یک برنامه ارتباطات ایده آل به شرکت‌ها کمک می کند به منظور ارتقای خود در یک کمپین ارتباطات، ابتدا انتظارات خود را مشخص کنند.


با داشتن برنامه، شرکت‌ها می توانند موفقیت خود را توصیف کنند و علاوه بر آن از خودشان در برابر خواسته ها و انتظارات غیرواقعی محافظت کنند. با تعیین اهداف معقول و روش‌ها و راهکارهای متقن و منسجم، شرکت‌ها می توانند برنامه ارتباطاتی را طراحی کنند که در نهایت با موفقیت همراه خواهد بود. هر چند اکثر شرکت‌ها سریع سراغ استراتژی های کمپین می روند و از تحقیق و برنامه ریزی در برنامه ارتباطات غافل می شوند.


با اینکه مراحل تحقیق و برنامه ریزی به اندازه توسعه استراتژی جذاب نیست، شرکت‌ها بدون تکمیل این دو مرحله هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.


فرآیند ارتباطات


مهمترین عنصر برنامه ارتباطات فرآیند ارتباط است. اگر فرآیند ارتباط به درستی صورت گیرد، شرکت‌ها می توانند با تمام چالش ها و مشکلاتی که ممکن است در آینده به آنها صدمه وارد کند، مقابله کنند.


یکی از دلایلی که طراحی یک برنامه ارتباطات سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد، این است که مردم اغلب همه چیز را آن طور که باید باشد می بینند نه آن طور که واقعا هست.


به همین دلیل است که فرآیند ارتباطات باید توسط تیمی طراحی شود که از بیان عقاید افراد هراسی ندارند.


با حضور افراد روشنفکر در زمان طراحی برنامه ارتباطات، شرکت‌ها قادر خواهند بود اشتباهات بالقوه خود را پیش از وقوع پیش بینی کنند. آنها همچنین می توانند از عقاید تازه و خلاق استقبال کنند چرا که به اصطلاح هر سری یک فکری دارد.


اهداف ارتباطات


برای اینکه برنامه ارتباطات در یک شرکت موثر واقع شود، باید اهدافی سنجش پذیر و دست یافتنی داشته باشند. هدف غایی اکثر کسب و کارها، افزایش تحولات است.


در زمان تعیین اهداف در حوزه ارتباطات مهمترین عاملی که باید به آن توجه داشت این است که اهداف تا جای ممکن سنجش پذیر باشند.


شرکت‌ها با بررسی ترافیک وب سایت یا ترافیک ارگانیک وب سایت خود، می توانند میزان موفقیت خود را در استفاده از استراتژی های ارتباطی ارزیابی کنند.


اگر از این منظر نگاه کنیم، شرکت‌ها با بررسی ترافیک وب سایت ها، می توانند فرصت های مناسبی را به عنوان سرنخ های بازاریابی ایجاد کنند که موجب افزایش فروش می شود.


آرمان ارتباطات


برای عملی شدن برنامه ارتباطات، باید سه تا پنج آرمان را دنبال کرد. به عنوان مثال، از آنجایی که هدف اکثر شرکت‌ها افزایش تحولات است، می توانند آرمان و مقاصد خود را طوری تعیین کنند که از نقطه ای که می خواهند به آن برسند به عقب حرکت کنند.


این کار به این معناست که افزایش سرنخ های شایسته می تواند به افزایش فروش منتهی شود. اگر شرکتی تعداد سرنخ های لازم را برای دستیابی به مقصد ندارد، باید با تعیین معیارها شروع کند.


استراتژی ارتباطات


در نهایت، برنامه های ارتباطات باید با استراتژی هایی همراه باشند که به شرکت‌ها در دستیابی به اهداف و مقاصدشان کمک کند. این استراتژی باید چگونگی دستیابی یک شرکت به اهداف و مقاصد خود را در یک یا دو جمله توضیح دهد.


این استراتژی ها جزئیاتی از برنامه ارتباطات شرکت را ارائه می دهند، این جزئیات شامل دستاوردهای مثبت اجرای برنامه ارتباطات در یک بازه زمانی معین می باشد.

 

 

 

منبع انگلیسی:  www.publicrelationstoday.com
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
نویسنده: رون توروسیان | 7 مارس 2022 | ارتباطات


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد