درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 19:38   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49862صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 25 تیر 1401 - 08:12
روز جهانی روابط‌عمومی
علت انتخاب روز 16 جولای به‌عنوان روز جهانی روابط‌عمومی این است که در چنین روزی در سال 1877 آیوی لدبتر لی (Ivy Ledbetter Lee)، پدر روابط‌عمومی به‌دنیا آمد، کسی که بخش زیادی از عمرش را صرف تغییر نگرش عموم مردم نسبت به روابط‌عمومی نمود. این مرد بزرگ،‌ راه را برای ما فعالان روابط‌عمومی همواره کرد تا بتوانیم راهی را که او آغاز کرده بود ادامه دهیم و بر اعتبار و شهرت روابط‌عمومی در جهان بیفزاییم.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روز جهانی روابط‌عمومی فرصتی را در اختیار فعالان روابط‌عمومی و ارتباطات در سرتاسر جهان قرار می‌دهد تا باهم متحد شوند و بین خود همسویی و هماهنگی ایجاد کنند. روز جهانی روابط‌عمومی هر سال در شانزدهم ماه جولای برگزار می‌شود و این روزی است که در آن، ارزش‌های اصیل انسانی همچون صداقت، راستی و مدیریت شهرت به‌گونه‌ای بزرگ داشته می‌شود که ثمره‌های آن شامل تمام بشر در سرتاسر دنیا گردد.


علت انتخاب روز 16 جولای به‌عنوان روز جهانی روابط‌عمومی این است که در چنین روزی در سال 1877 آیوی لدبتر لی (Ivy Ledbetter Lee)، پدر روابط‌عمومی به‌دنیا آمد، کسی که بخش زیادی از عمرش را صرف تغییر نگرش عموم مردم نسبت به روابط‌عمومی نمود. این مرد بزرگ،‌ راه را برای ما فعالان روابط‌عمومی همواره کرد تا بتوانیم راهی را که او آغاز کرده بود ادامه دهیم و بر اعتبار و شهرت روابط‌عمومی در جهان بیفزاییم.


روز جهانی روابط‌عمومی بهانه‌ای است برای حرکت منسجم به سمت آگاه‌سازی جهانیان درزمینه روابط‌عمومی و استفاده بهینه از آن؛ روزی که نقاط قوت ما را به دیگران نشان می‌دهد، روزی که نقاط ضعف‌مان را بر ما آشکار می‌سازد؛ روزی برای اعلام وجود و مهم‌تر از همه، روزی که ما به خودمان یادآوری می‌کنیم که قدرت تغییر دادن جهان برای همیشه را در اختیار داریم.


روابط‌عمومی در دهه‌های گذشته مسیری طولانی را طی کرده و همچنان رو به تکامل و پیشرفت است و این خیلی مهم است که بدانیم کارهای زیادی مانده که باید انجام شود تا این حرفه‌ شریف و اصیل به جایگاه بالاتر و شایسته‌تری دست پیدا کند.


پس در این مسیر به ما بپیوندید تا ما بتوانیم با گام‌های کوچک و مؤثری که برمی‌داریم به سمت بزرگی و عظمت حرکت کنیم و از یاد نبریم که آینده ما بستگی به کارهایی دارد که امروز انجام می‌دهیم و این آینده نه‌فقط متعلق به ما بلکه متعلق به نسل آینده فعالان روابط‌عمومی و البته تمام انسان‌هایی است که در این کره خاکی با ما زندگی می‌کنند.


و این وظیفه ماست که به همه مردم کمک کنیم و همچنین به شرکت‌ها، دولت‌ها و سازمان‌ها به شیوه‌ای مسئولانه و صادقانه یاری‌ رسانیم و به آن‌ها بقبولانیم که با استفاده از روابط‌عمومی خواهند توانست دست ‌به‌ کارهای بزرگی زد، نوآوری کرد و به جلو حرکت کرد و هیچ‌کس در جهان بهتر و ماهرتر و مجهزتر از من و شما برای انجام این کار نیست.


آری، ما می‌توانیم جهان را تغییر دهیم و به‌طور حتم جهان را دگرگون خواهیم ساخت.
و این امکان‌پذیر است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد