درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 16:41   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49845صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 2 تیر 1401 - 23:12
سخنگوی دولت: روابط‌عمومی وظیفه روشنگری دارد
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در دومین روز گردهمایی سراسری مدیران روابط‌عمومی وزرات جهاد کشاورزی که در مشهد برگزار شد، به اهمیت رسانه، مطبوعات و فضای مجازی پرداخت و گفت: روابط‌عمومی وظیفه روشنگری دارد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سخنگوی دولت تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در جنگ رسانه ای در نوک پیکان اطلاع رسانی هستند.
 
 به گزارش خبرنگار ایانا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در دومین روز گردهمایی سراسری مدیران روابط‌عمومی وزرات جهاد کشاورزی که در مشهد برگزار شد، به اهمیت رسانه، مطبوعات و فضای مجازی پرداخت و گفت: روابط‌عمومی وظیفه روشنگری دارد.
 
 وی ادامه داد: روابط‌عمومی‌ها به عنوان سرباز در پیشانی مجموعه ها هستند.
 
 بهادری‌جهرمی ضمن تقدیر از عملکرد مثبت روابط‌عمومی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: چندین نوبت از روابط‌عمومی وزارت جهاد به جهت جهاد تبیین با توجه به زیاد بودن حجم کار و عملکرد مثبت آن تشکر شده است.
 
 وی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در جنگ رسانه ای در نوک پیکان اطلاع رسانی هستند.
 
 سخنگوی دولت گفت: یک روزی صحنه نبرد ما جنگ نظامی بود اما امروز این صحنه فرق کرده است؛ من و شما که در فضای جنگ نابرابر و نامحسوس و مدرن می‌جنگیم باید حواسمان باشد که در میدان جنگ قرار داریم.
 
 بهادری جهرمی افزود: باید حواسمان جمع باید که در شرایط جنگی بوده و دشمن در کجا سرمایه گذاری کرده است، دشمن بر ایجاد ناامیدی و ایجاد روز افزون فساد نقطه گذاری کرده و در آنجایی که دشمن تمرکز کرده باید عملیات صورت گیرد.
 
 وی تصریح کرد: امروز دشمن در حوزه اقتصادی و همچنین در حوزه رسانه و افکار عمومی تمرکز کرده و یکی از ابزارهای جدی تهاجم دشمن ، ابزار رسانه بوده و هست.
 
 گفتنی است در این مراسم از روابط‌عمومی‌های برتر استانی و سازمان ها تقدیر شد.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد