درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 05:28   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49844صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 2 تیر 1401 - 23:11
تاکید رئیس سازمان بهزیستی کشور بر مهندسی ارتباطات و استعدادیابی جامعه‌ هدف
رئیس سازمان بهزیستی کشور در اختتامیه همایش علمی کاربردی مسئولان روابط‌عمومی سراسر کشور از راه‌اندازی میز سیاسی و اجتماعی در روابط‌عمومی‌ها و تحلیل مسائل روز برای مشاوره به مدیران به عنوان یکی از فرازهای کار روابط‌عمومی یاد کرد و گفت: باید موضوع جهاد تبیین را به صورت جدی در دستور کار داشته باشیم و آنچه می‌گوییم از سر صدق و راستی باشد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس سازمان بهزیستی کشور در اختتامیه همایش علمی کاربردی مسئولان روابط‌عمومی سراسر کشور از راه‌اندازی میز سیاسی و اجتماعی در روابط‌عمومی‌ها و تحلیل مسائل روز برای مشاوره به مدیران به عنوان یکی از فرازهای کار روابط‌عمومی یاد کرد و گفت: باید موضوع جهاد تبیین را به صورت جدی در دستور کار داشته باشیم و آنچه می‌گوییم از سر صدق و راستی باشد.
 
 به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل، «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور در اختتامیه همایش علمی کاربردی مسئولان روابط‌عمومی سراسر کشور در مشهد با بیان اینکه گفتمان و تبیین موضوعات تخصصی نقطه عطفی برای حرکت به سوی نقاط آرمانی است، گفت: بهزیستی باید در مسیر تحول حرکت کند؛ لذا در این همایش موضوعات و مسائل روابط‌عمومی و رسانه تبیین و خط‌مشی‌ها مشخص است.
 
 وی به معیار شناخت حق و باطل در نظام جهانی اشاره کرد و گفت: زمانی که از تحریم‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی سخن می‌گوییم، معیار حق و باطل مشخص می‌شود و مظلومیت نظام اسلامی کاملا محرز است.
 
 قادری در ادامه با گریز به تاریخ اسلام، گفت: حق از زمان پیامبر اکرم(ص) که توسط حضرت ترسیم شد امتداد یافت و با تقدیم شهدایی از سراسر جهان اسلام در طول تاریخ، به جریان انقلاب اسلامی منتقل شد و سپس در چهل‌سالگی این انقلاب به گام دوم رسید.
 
 رئیس سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: بعد از جریان تمدن نوین اسلامی، عصر مهدویت فرا می‌رسد و که جریان اصلی است و شاید جهان در عصر مهدویت، میلیون‌ها سال به حیات خویش ادامه دهد.
 
 وی، تصریح کرد: اگر نگاه و بینش ما اشتباه باشد و از اصل موضوع فاصله بگیریم به زباله‌دان تاریخ منتقل خواهیم شد و اگر صحیح فکر کنیم و بررسی درستی از جریان اساسی و عصر مهدویت داشته باشیم ماندگار خواهیم بود.
 
 قادری با تأکید بر اینکه باید حق‌باوری داشته باشیم و برنامه‌هایمان را در جهت اهداف و آرمان‌های انقلاب برنامه‌ریزی کنیم، گفت: ما به انقلاب در انقلاب معتقدیم و در حوزه دیوانی به پوست‌اندازی نیاز داریم که اگر ساختاری غلط ترسیم شده باید تصحیح شود و همه چیز بر مدار خدمت باشد؛ به همین خاطر، بازبینی و بازآفرینی برنامه‌های بهزیستی در دستور کار قرار دارد و در این مسیر ایده‌ها، نظرات و دانش تخصصی کارشناسان صف و ستاد باید هماهنگ و هم‌افزا شود.
 
 رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: در گام دوم باید تعظیم شعائر دینی را بخوبی برنامه‌ریزی کنیم.
 
 وی ضمن اشاره به اهمیت رسانه در انعکاس خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: مسئولان روابط‌عمومی باید از اکوسیستم جامعه هدف مطلع باشند و در تصمیم‌سازی مدیران سازمان، نقش ایفا کنند.
 
 وی ضمن اشاره به بند ۷ سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب اسلامی در زمینه تأمین اجتماعی، گفت: دستگاه‌های اداری باید ضمن استقرار نظام ملی احسان و نیکوکاری به شبکه‌های نخبگانی متصل شوند و از ظرفیت عظیم گروه‌های جهادی و حرکت‌های مردمی، در راستای اهداف سازمان به درستی بهره‌گیری شود.
 
 قادری با بیان اینکه خدمات داوطلبانه مردم، یک ظرفیت عظیم و بی‌پایان در اختیار ما می‌گذارد، گفت: باید از این ظرفیت در جهت خدمت با کیفیت به جامعه‌ هدف، حداکثر بهره‌مندی را داشته باشیم.
 
 رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن اشاره به راه‌اندازی ستاد نوآوری در سازمان بهزیستی، گفت: تأسیس نهادهای تازه در سازمان مانند اداره دانش‌بنیان و اداره داوطلبان جز برنامه‌های تحولی است.
 
 وی همچنین از راه‌اندازی میز سیاسی و اجتماعی در روابط‌عمومی‌ها و تحلیل مسائل روز برای مشاوره به مدیران به عنوان یکی از فرازهای کار روابط‌عمومی یاد کرد و گفت: باید موضوع جهاد تبیین را به صورت جدی در دستور کار داشته باشیم و آنچه می‌گوییم از سر صدق و راستی باشد، زیرا ما فضای تملق و بزرگ‌نمایی نمی‌خواهیم و هیچ مدیری به تصویرسازی بیهوده و خالی از محتوا نیاز ندارد.
 
 قادری با تأکید بر اینکه بسیاری مردم، هنوز گستره خدمات بهزیستی را نمی‌شناسند، گفت: بهزیستی سازمان پیشرو و جهادی است و باید ضمن مهندسی ارتباطات با مردم با استعدادیابی در بین جامعه‌ هدف و معرفی آنها به جامعه نشان دهیم که سطح خدمات سازمان بهزیستی چه نتایج و خروجی‌هایی داشته است.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد