درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:24   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49839صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 1 تیر 1401 - 16:16
دکتر یحیایی ایله ای: نخبه گرایی راه دانش بنیان شدن روابط‌عمومی هاست
همایش شورای هماهنگی مدیران روابط‌عمومی صنعت بیمه کشور با حضور مدیران روابط‌عمومی در سی ام خرداد در بیمه مرکزی ایران، ارایه رهنمود توسط مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل بیمه مرکزی ایران جمهوری اسلامی ایران و سخنرانی دکتر یحیایی ایله ای درباره روابط‌عمومی دانش بنیان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| همایش شورای هماهنگی مدیران روابط‌عمومی صنعت بیمه کشور با حضور مدیران روابط‌عمومی در سی ام خرداد در بیمه مرکزی ایران، ارایه رهنمود توسط مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل بیمه مرکزی ایران جمهوری اسلامی ایران و سخنرانی دکتر یحیایی ایله ای درباره روابط‌عمومی دانش بنیان برگزار شد.


در این همایش دکتر احمد یحیایی ایله ای محتوای سخنرانی خود را در سه سرفصل: چیستی روابط‌عمومی دانش بنیان، چرایی روابط‌عمومی دانش بنیان و چگونگی روابط‌عمومی دانش بنیان ارایه کرد.


یحیایی ایله ای گفت: روابط‌عمومی دانش بنیان بر چهار رکن دانش، پژوهش، فناوری و نوآوری استوار است و بدون بکارگیری و استفاده مستمر از پژوهش و تحقیق هیچ روابط‌عمومی یا سازمان و یا کشوری پیشرفت نکرده است.


وی اظهار داشت: نخبه گرایی راهبرد اصلی روابط‌عمومی دانش بنیان است و درست ترین راه دانش بنیان شدن روابط‌عمومی؛ تخصص گرایی و بطور خاص نخبه گرایی است. اما متاسفانه انجام پژوهشهای راهبردی و کاربردی در حوزه روابط‌عمومی ایران نزدیک به صفر است و کاملا به این مهم بی توجهی می شود، بودجه ای به آن اختصاص داده نمی شود و اعتقاد به علم و پژوهش در سازمانهای ایرانی کمرنگ شده است.


مدرس و مشاور روابط‌عمومی کشور یادگیری و آموزش را نیاز اساسی برای بروزرسانی و روزآوری فعالیتهای سازمانی روابط‌عمومی برشمرد و گفت: سرانه آموزش مدیران و کارکنان روابط‌عمومی نسبت به ده سال پیش 50 درصد کاهش یافته است و متاسفانه این مهم ریشه در عزل و نصب غیر تخصصی مدیران روابط‌عمومی و اثرگذاری پایین تخصص و آموزش در ارتقای شغلی مدیران و کارکنان دارد.


دکتر یحیایی ایله ای درباره اهمیت و اولویت و فوریت کسب دانش روز و یادگیری استفاده از فناوری در روابط‌عمومی به مدیران روابط‌عمومی اظهار داشت: روابط‌عمومی دانش‌بنیان یک روابط‌عمومی دانش محور و تخصص گراست که بر مبنای فناوریهای پیشرفته کار می کند و توان حل مسائل ارتباطی سازمان از طریق دانش و نوآوری را دارد.


دکتر یحیایی ایله ای انتخاب رویکرد روابط‌عمومی علمی و توسعه بخش را راه برون رفت روابط‌عمومی ایران از اشتباهات راهبردی دو دهه اخیر دانست و ابراز کرد: بزرگترین آسیبی که در حال حاضر روابط‌ عمومی ایران از آن رنج می برد فقدان رویکرد علمی در انتخاب و بکارگیری مجموعه نیروی انسانی روابط‌ عمومی و بطور خاص مدیران روابط‌ عمومی است. این موضوع بسیار اهمیت دارد چرا که شما نمی توانید دانش‌بنیان شوید در حالی که منابع انسانی بی دانش به کار گماشته می شود یا خود را بی نیاز از دانش روز می دانید و رغبتی به دانش و تحقیق و نوآوری وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد