درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 12:37   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49831صفحه نخست » چهارشنبه، 1 تیر 1401 - 00:28
انتشار چهارمین شماره فصلنامه علمی – تخصصی پژوهش های نوین در علوم ارتباطات
چهارمین شماره فصلنامه علمی – تخصصی پژوهش های نوین در علوم ارتباطات منتشر شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| چهارمین شماره فصلنامه علمی – تخصصی پژوهش های نوین در علوم ارتباطات منتشر شد.


در این شماره می خوانید:
مولفه های تبلیغات مدرن وتاثیرآن برکودکان وجوانان دکترناهید خوشنویس، دکتر محمدرضا حقیقی، الهام کریمی، میثم محبی
نقش انیمیشن و سبکهای گوناگون و جدید آن بر نگرش فیلمسازان بزرگ سینمایی دکترناهید خوشنویس، دکتر محمدرضا حقیقی،علی باقری
الگوی تمدن اسلامی – ایرانی پیشرفت میثم صحرایی، بهرام فرهی
نقش هوش مصنوعی در بهبود عملکرد روابط عمومی سازمان‌ها دکتر امیرمسعود امیرمظاهری، کیومرث مولادوست
تاثیر ارتباطات اجتماعی و رسانه ها در تهاجم نظامی روسیه به اوکراین سعید هاشمی،امیر خدابخش
الگوی مسئولیت اجتماعی در نظام بانکی کشور دکترحسن جعفری طاهری، دکترعلی رضاییان، دکتراحمد وداد،دکتر محمدرضا ربیعی مندجین
نقش روابط عمومی و فناوری اطلاعات بر شرکتهای دانش بنیان دکتر فرشته بهرامی، دکتر محمدرضا حقیقی، فرزانه بهرامی
 

این فصلنامه به شماره مجوز ۸۸۳۲۳ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر مسئولی و صاحب امتیازی دکتر محمدرضا حقیقی و سردبیری دکتر فیروز دیندار فرکوش اماده پذیرش مقاله جهت پنجمین شماره خود می باشد.


دکتر محمد سلطانی فر،دکتر فواد ایزدی ،دکتر لیلا نیرومند،دکتر حسن بشیر ،دکتر ناهید خوشنویس،دکتر شهناز هاشمی، دکتر حسینی دانا،دکتر سارا محمدپور ،دکتر ماندانا صنیعی، دکتر بصیریان جهرمی ،دکتر غلامحسین اسلامی فرد،دکتر اعظم رشیدیان و دکتر رضا یادگاری و مهندس بابک شایسته اعضای هیئت علمی و تحریریه این فصلنامه علمی تخصصی می باشند.


فصلنامه علمی – تخصصی پژوهش های نوین در علوم ارتباطات یک فصلنامه، با داوری بسته و دوسو ناشناس و با دسترسی آزاد است که به منظور فراهم نمودن محیط فکری برای پژوهشگران ملّی و بین‌المللی با تمرکز بر مباحث علوم ارتباطات و روابط عمومی پایه گذاری شده است. این نشریه در پاسخ به پیشرفت‌های صورت گرفته در تمام حوزه های علوم ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی انتشار یافته، هدف آن انتشار مقالات با کیفیتی است که یافته‌های مرتبط با موضوعات مهم علوم ارتباطات را ارایه می‌ نماید و از سوی دیگر بر اعتبار علمی و تخصصی تمام فعالان و متخصصین این حوزه ها در ارتقای مشاغل سازمانی و اعتبار افراد می افزاید.


این نشریه به صورت برخط (آنلاین) با دسترسی آزاد منتشر و در تمامی حوزه های علوم ارتباطات شامل ارتباطات اجتماعی،ارتباطات اقتصادی،ارتباطات بین الملل،ارتباطات و سلامت،ارتباطات و دانش بنیان،روابط عمومی،ارتباطات دولتی،ارتباطات سیاسی ،ارتباطات و صنعت،فناوری اطلاعات و ارتباطات و…به صورت مستمر پذیرش مقاله دارد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد