درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 مرداد 1401 - 08:48   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی


ادامه ادامه مطلب سه

هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین

  هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر اقتصاد و دارایی: گل‌گهر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی موفق عمل کرده است
  تولید ۱۸۰۰ محتوای چندرسانه ای در سازمان محیط زیست
  امضای تفاهم نامه همکاری میان بانک سپه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت توسعه نوآوری نشان
  درباره «سانسور نامحسوس» در رسانه‌های اجتماعی چه می‌دانیم؟
  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی
  نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد
  تجلیل فرماندار نهبندان از مسئول روابط‌عمومی شبکه دامپزشکی
  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی سوادکوه شمالی
  زیستن در جهان چند فرهنگی
  روابط‌عمومی بهزیستی مازندران رتبه عالی را در کشور کسب کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49829صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 31 خرداد 1401 - 23:49
7توصیه مهم به مدیران روابط‌عمومی
ابوالقاسم حکیمیان - روابط‌عمومی یک سازمان همان جایگاهی است که درآنجا تصمیم‌های بزرگ و جسورانه گرفته می‌شود پس این وظیفه شما مدیران روابط‌عمومی است که با افزایش دانش و معلومات و توانایی‌های اجرایی و فنی و همچنین خلاقیت‌های ذهنی و فردی خود دست به تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های بزرگی بزنید که جایگاه و برند سازمان‌تان را در برابر رقبا بالا داده و آن را به اوج برسانید.
  

1. توصیه های اخلاقی

یکی از ارزش‌های ارتباطی قدرشناسی است. وقتی مدیری قدردان لطف و محبت همکارانش باشد در برابر سختی ها و بحران ها مقاوم تر عمل می کند و به همین منوال در جامعه و شبکه های اجتماعی مخاطبان خود را به سمت مثبت اندیشی و مسئولیت پذیری سوق خواهد داد. این ویژگی شخصیتی در صورت تداوم می تواند سطح انگیزش کارشناسان و کارکنان روابط‌عمومی را نسبت به یکدیگر و نهایتا نسبت به مردم ارتقاء دهد. قدرشناسی و فرهنگ سپاس همانند سایر سجایای اخلاقی در چرخه نگرش از اندیشه والا و احساس محبت آمیز و رفتار قدرشناسانه شکل می گیرد.

مدیران قدرشناس بیشتر مورد لطف و کرامت اطرافیان‌شان هستند و در ارتباطات اجتماعی بصورت موفق تر عمل خواهند کرد. دستیابی به اهدافشان نزدیک تر و موفقیت شان حتمی تر خواهد بود. بنابراین ارزش قدرشناسی و سپاس از مهم‌ترین ارزش‌های تفکر روابط‌عمومی محسوب می شود.

2. تاثیر گذاری 


روابط‌عمومی یک سازمان همان جایگاهی است که درآنجا تصمیم‌های بزرگ و جسورانه گرفته می‌شود پس این وظیفه شما مدیران روابط‌عمومی است که با افزایش دانش و معلومات و توانایی‌های اجرایی و فنی و همچنین خلاقیت‌های ذهنی و فردی خود دست به تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های بزرگی بزنید که جایگاه و برند سازمان‌تان را در برابر رقبا بالا داده و آن را به اوج برسانید.

3. ارزش آفرینی

کارکرد اصلی شما به عنوان روابط عمومی و مشاور رهبر سازمان این است که برای مجموعه و در سطوح مختلف سازمان ارزش آفرینی کنید که این ارزش آفرینی فقط ارزش های مالی نیست بلکه شامل موارد دیگری نظیر ایجاد یک محیط کار ایمن تر، رسیدن به بینش عمیق تر نسبت به ذینفعان سازمان و ارتقاء برند سازمان و غیره می باشد.

4. حل تعارضات

از شما به عنوان روابط عمومی و مشاور مدیر سازمان انتظار می رود تا نسبت به حل و فصل سریع و عادلانه تعارضات و اختلافات پیش آمده قبل از اینکه همگان مطلع شوند اقدام نموده و نقش یک قاضی عادل و بی طرف را به بهترین شکل ممکن بازی کنید.

5. استقامت و دوری از یاس و ناامیدی

مرگ یک سازمان یا تیم کاری هنگامی قطعی می شود که شما به عنوان اولین مشاور سازمان مدیرتان را دچار یاس و نا امیدی کنید. بنابراین شایسته است در مقابله با مشکلات و بحران ها به عنوان یک مدیر روابط‌عمومی قوی روحیه استقامت و پشتکار را از دست ندهید چون در غیر اینصورت شکست خواهید خورد.

6. تصمیم سازی و تصمیم گیری در سطح کلان

سعی کنید مدیرتان را به تصمیم سازی و تصمیم گیری در سطح کلان و با ریسک بالا وادار کنید این تصمیم های جسورانه که با حمایت همه مدیران به منصه ظهور خواهد رسید جایگاه و برند سازمانتان را در اوج قرار خواهد داد و از محافظه کاری مدیریت خواهد کاست.

7. بهره گیری از فن اوری های نوین

با بهره گیری از تکنولوژی های نوین جهان، خود و مجموعه را به روز نمایید و حضورتان را در همه شبکه های اجتماعی نمایان سازید و از زیر مجموعه روابط‌عمومی در تهیه محتوای با کیفیت و فاخر برای سازمان استفاده نمایید.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پنج دلیل استرس‌زا بودن حرفه روابط‌عمومی


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  روابط‌عمومی هشتمین شغل استرس‌زا


  عکاسی و موبایل در روابط‌عمومی‌


  جنگ‌های عصر متاورس


  یک عکس،‌یک عکاس: ژاکلین هسینک


  جاری شدن یک قیام بر مدار ارتباطات بر محور قرن‌ها ...


  نشست هم اندیشی مدیران روایط‌عمومی‌های نظام سلامت برگزار شد


  روابط‌عمومی بهزیستی مازندران رتبه عالی را در کشور کسب کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد