درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 01:33   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49813صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 22 بهمن 1401 - 13:42
ثبت‌نام در نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران ادامه دارد
این کنفرانس، متخصصان روابط‌عمومی را گرد هم می‌آورد تا پیرامون آخرین پیشرفت‌ها و بهترین شیوه‌ها برای تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی بحث کنند.
  

 

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

سوم اسفند 1401

با موضوع: تحول دیجبتال در روابط‌عمومی؛ فراتر از فناوری

 


 


نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ ایران

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌ و با مشارکت و همکاری دانشگاه‌ها و انجمن‌ها از جمله انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران و انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی سوم اسفند 1401 برگزار خواهد شد.

 

اهداف کنفرانس
• ارایه تغییرهای تحول‌آفرین در صنعت روابط‌عمومی و اجرای راه‌حل‌های نوآورانه جدید در زمان انتخاب یک آینده کامل دیجیتالی؛
• بررسی حوزه‌هایی از صنعت روابط‌عمومی که تحول دیجیتال می‌تواند آن‌ها را ارتقا دهد و تخصیص نوآوری دیجیتال در جایی که بیشترین تأثیر را دارد.
• ارزیابی موانع دیجیتالی‌کردن کامل روابط‌عمومی و تعیین اینکه چگونه می‌توان بر آنها غلبه کرد.

 

خدمات، برنامه‌ها و ویژگی‌های کنفرانس
- بهره‌مندی از مباحث و سخنرانی‌های ارایه شده در کنفرانس
- ارسال مقاله به کنفرانس و درج آن در کتاب مجموعه مقالات کنفرانس (برای دریافت محورها به وبسایت کنفرانس رجوع شود).

- صاحبان مقاله‌های پذیرفته شده به صورت رایگان در کنفرانس حضور می‌یابند.
- اعطای گواهینامه نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی ایران با تایید انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران، انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی، انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی‌، موسسه کارگزار روابط‌عمومی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
- اهدای کتاب "مجموعه مقالات کنفرانس: تحول دیجیتال در روابط‌عمومی‌"

- "ویژه‌نامه رنگی کنفرانس" با همین موضوع
- پذیرایی میان وعده (پایان برنامه)

 

مختصر و مفید
از ساعت 9 صبح لغایت ۱3
با ارایه شش سخنرانی علمی داخلی و خارجی در خصوص "تحول دیجیتال در روابط‌عمومی‌" (در دو قالب و شکل حضوری و ویدیویی)

 

نحوه شرکت در کنفرانس
- شرکت در کنفرانس به عنوان سخنران
- ارسال مقاله به کنفرانس با هدف ارایه سخنرانی
- ارسال مقاله به کنفرانس با هدف پذیرش و چاپ در ژورنال
- ارسال مقاله به کنفرانس با هدف پذیرش و چاپ در کتاب مجموعه مقالات کنفرانس
- شرکت در کنفرانس به عنوان شرکت کننده
- شرکت در کنفرانس به عنوان اسپانسر
- آشنایی و دیدار با متخصصان حاضر در کنفرانس و شبکه‌سازی

 فراخوان مقاله
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران با محورهای زیر برگزار می‌شود:
- افق‌های جدید ارتباطات؛ ادغام قابلیت‌های انقلاب صنعتی چهارم و فناوری‌های نوآورانه
- روابط‌عمومی و تحول دیجیتال؛ فراتر از فناوری
- رویکردها، روندها و الگو‌های تحول دیجیتال در روابط‌عمومی
- استراتژی تحول دیجیتال؛ نقشه‌راهی برای پایداری حرفه روابط‌عمومی
- روابط‌عمومی و تحول دیجیتال؛ آموزش مهارت‌‌‌های دیجیتالی
- تحول دیجیتال: چالش‌های جدید برای متخصصان روابط‌عمومی
- شیوه‌ها و راه‌های عملی دیجیتالی‌شدن صنعت روابط‌عمومی
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران از مقاله‌های تخصصی مرتبط با موضوع کنفرانس استقبال می‌کند.
مقاله‌های پذیرفته شده علاوه بر ارایه در کنفرانس، در کتاب "مجموعه مقاله‌های کنفرانس" منتشر می‌شود.
 

تقویم کنفرانس

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
ثبت‌نام در کنفرانس: 30 بهمن 1401
وبسایت: https://kpri.ir/?p=9583

 

دومین جشنواره مردم‌داری ایران
(تقدیر از برگزیدگان ۲۴ بخش مدال و جایزه ویژه روابط‌عمومی)

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
وبسایت: https://kpri.ir/?p=7413


میز معرفی خدمات و محصولات شرکت‌ها و سازمان‌ها
سازمان‌ها و شرکت‌های علاقمند به استفاده از این خدمات با دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل نمایند.

 راه‌های ارتباطی
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)- ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)
پایگاه اطلاع‌رسانی: https://kpri.ir
شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران: www.shara.ir
رایانامه: info@kpri.ir – info@shara.ir

 

دانلود بروشور کامل: بروشور دومین جشنواره مردمداری ایران


دانلود بروشور کامل: نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


دانلود: کاربرگ شرکت در جشنواره مردم‌داری ایران


دانلود: کاربرگ ثبت‌نام کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

 

 

درباره موسسه کارگزار روابط‌عمومی
روابط ‌عمومی شامل همه راه‌‎های برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان است. روابط‌عمومی‌فرصت‌های زیادی برای سازمان‌‎ها و شرکت‌ها فراهم می‌کند. متخصصان روابط‌عمومی‌ با استفاده از فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی‌ می‌توانند یک تصویر عمومی ‌مثبت را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود مدیریت کنند، خواه یک سیاستمدار، یک شرکت بزرگ، یک سازمان غیرانتفاعی یا یک کسب‌وکار کوچک باشد.
موسسه کارگزار روابط‌عمومی، شاغلان این حوزه را برای ورود شایسته به دنیای حرفه‌ای روابط‌عمومی ‌آماده می‌کند همراه با دانش و مهارت‌هایی که موردنیاز است.

 

درباره کنفرانس روابط‌عمومی ایران
کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران از سال 1383 توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی برگزار می‌شود. در حال حاضر کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی سرآغاز خیزش، رنسانس و شکوفایی بسیاری از جریان‌های فکری روابط‌عمومی و مبتکر و پیشگام ارتباطات بین‌المللی در ایران است که پس از 19 سال تلاش بی‌وفقه، بسترهای مهمی برای اعتلای روابط‌عمومی ایران فراهم نموده و به شاغلان این حوزه کمک کرده است که درک عمیق‌تری از وضع و وزن امرور صنعت روابط‌عمومی در جهان داشته باشند و برای آنها پلی ساخته که فرصت‌های جدیدی به‌دست آورند.
جامعه روابط‌عمومی کشور پس از 80 سال با برگزاری این کنفرانس، گام‌های مهم و مملوسی در راستای آگاهی کارشناسان و دانشجویان از روند جهانی شدن روابط‌عمومی و موقعیت فعلی آن در کشورهای پیشرفته، تحقیقات و آخرین تحولات در این زمینه، ایجاد بستری مناسب برای ارایه توانمندی‌های روابط‌عمومی کشور و تجلی استعدادها و ایجاد تعامل و برقراری ارتباطی دو سویه و پویا میان متخصصان داخلی و متخصصان تراز اول روابط‌عمومی در جهان برداشته است.
موسسه کارگزار روابط‌عمومی بسیار خرسند است که میزبانی این رویداد تاریخی را به عهده دارد و در ارتقا و اعتلای حرفه روابط‌عمومی سهیم است.
 

 درباره جشنواره مردم‌داری ایران
جشنواره مردم‌داری ایران به عنوان برترین مراسم اعطای جوایز در صنعت روابط‌عمومی‌ ایران به‌شمار می‌‌رود و در سال 1400 توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌ بنیادگذاری شده است. هرساله، افراد حقیقی و حقوقی برای برتری و کسب جایزه در ایت حوزه رقابت کرده و تشویق می‌شوند.

 

در باره دیجیتالی‌سازی صنعت روابط‌عمومی
تحول دیجیتال همه چیز در مورد تبدیل شدن به یک سازمان دیجیتال است. تحول دیجیتال مستلزم دور شدن از تفکر سنتی و اتخاذ رویکردی مشارکتی و آموزش‌ مهارت‌های جدید و تحولات ساختاری و فناوری است. این روش‌ جدید رویکرد به روابط‌عمومی، راه‌حل‌های جدیدی را نشان می‌دهد که به نوبه خود می‌تواند تجربه مخاطب را بهبود بخشد، نوآوری را هدایت کند و در نهایت، کل سازمان را تحت تأثیر قرار دهد.
این کنفرانس، متخصصان روابط‌عمومی را گرد هم می‌آورد تا پیرامون آخرین پیشرفت‌ها و بهترین شیوه‌ها برای تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی بحث کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد