درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 4 مهر 1401 - 08:49   

کتاب فنون روابط‌عمومی - دفترچه راهنمای متخصصان روابط‌عمومی

  کتاب فنون روابط‌عمومی - دفترچه راهنمای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش

  مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش


ادامه ادامه مطلب سه

مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند

  مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پنج مرحله‌‌ یک سفر مناسب برای محصول و مشتریان
  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟
  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار
  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ
  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»
  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد
  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار
  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49813صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 12 شهریور 1401 - 14:38
انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
این کنفرانس، متخصصان روابط‌عمومی را گرد هم می‌آورد تا پیرامون آخرین پیشرفت‌ها و بهترین شیوه‌ها برای تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی بحث کنند.
  

 

فراخوان مقاله


نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

آذرماه 1401

با موضوع: تحول دیجبتال در روابط‌عمومی؛ فراتر از فناوری

 


 

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌ و با مشارکت و همکاری دانشگاه‌ها و انجمن‌ها از جمله انجمن بین‌اللملی روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی و انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی آذرماه 1401برگزار خواهد شد.

دیجیتالی‌سازی صنعت روابط‌عمومی
تحول دیجیتال همه چیز در مورد تبدیل شدن به یک سازمان دیجیتال است - سازمانی که از فناوری برای تکامل مداوم و مستمر تمام جنبه‌های مدل‌های تجاری خود (آنچه ارایه می‌دهد، نحوه تعامل با مخاطبان و ذینفعان و نحوه عملکردش) استفاده می‌کند. (دیلویت)
تحول دیجیتال مستلزم دور شدن از تفکر سنتی و اتخاذ رویکردی مشارکتی و آموزش‌ مهارت‌های جدید و تحولات ساختاری و فناوری است. این روش‌ جدید رویکرد به روابط‌عمومی، راه‌حل‌های جدیدی را نشان می‌دهد که به نوبه خود می‌تواند تجربه مخاطب را بهبود بخشد، نوآوری را هدایت کند و در نهایت، کل سازمان را تحت تأثیر قرار دهد.
این کنفرانس، متخصصان روابط‌عمومی را گرد هم می‌آورد تا پیرامون آخرین پیشرفت‌ها و بهترین شیوه‌ها برای تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی بحث کنند.
این کنفرانس با یک دستور کار 2روزه، به‌دنبال گسترش بحث‌ها، فنون و دانش کاربردی در کنار چالش‌های تکنولوژیکی دیجیتالی شدن صنعت روابط‌عمومی است.

اهداف کنفرانس
• ارایه تغییرهای تحول‌آفرین در صنعت روابط‌عمومی و اجرای راه‌حل‌های نوآورانه جدید در زمان انتخاب یک آینده کامل دیجیتالی؛
• بررسی حوزه‌هایی از صنعت روابط‌عمومی که تحول دیجیتال می‌تواند آن‌ها را ارتقا دهد و تخصیص نوآوری دیجیتال در جایی که بیشترین تأثیر را دارد.
• ارزیابی موانع دیجیتالی‌کردن کامل روابط‌عمومی و تعیین اینکه چگونه می‌توان بر آنها غلبه کرد.
 

این کنفرانس یک رویداد شبکه‌ای عالی با حضور مدیران و کارشناسان صنعت ارتباطات، روابط‌عمومی، تبلیغات، بازاریابی و سایر حوزه‌های مرتبط خواهد بود و فرصتی را برای دانشگاهیان، صاحب‌نظران، حرفه‌ای‌ها، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ برای ملاقات و تبادل ایده و اطلاعات فراهم می‌کند.

فراخوان مقاله
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران با محورهای زیر برگزار می‌شود:
- افق‌های جدید ارتباطات؛ ادغام قابلیت‌های انقلاب صنعتی چهارم و فناوری‌های نوآورانه
- روابط‌عمومی و تحول دیجیتال؛ فراتر از فناوری
- رویکردها، روندها و الگو‌های تحول دیجیتال در روابط‌عمومی
- استراتژی تحول دیجیتال؛ نقشه‌راهی برای پایداری حرفه روابط‌عمومی
- روابط‌عمومی و تحول دیجیتال؛ آموزش مهارت‌‌‌های دیجیتالی
- تحول دیجیتال: چالش‌های جدید برای متخصصان روابط‌عمومی
- شیوه‌ها و راه‌های عملی دیجیتالی‌شدن صنعت روابط‌عمومی

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران از مقاله‌های تخصصی مرتبط با موضوع کنفرانس استقبال می‌کند.
مقاله‌های پذیرفته شده علاوه بر ارایه در کنفرانس، در کتاب "مجموعه مقاله‌های کنفرانس" منتشر می‌شود.

تقویم کنفرانس
ارسال مقاله: 30 شهریور 1401
اعلام نتایج داوری: 30 مهر 1401
ثبت‌نام در کنفرانس: 30 مهر 1401

راه‌های ارتباطی
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)- ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)
پایگاه اطلاع‌رسانی: https://kpri.ir
شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران: www.shara.ir
رایانامه: info@kpri.ir - info@shara.ir

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار


  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات


  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد


  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار


  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق


  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ


  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»


  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی


  پنج مرحله‌‌ یک سفر مناسب برای محصول و مشتریان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد