
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| سومین شماره *نشریه راهبرد ارتباطات و روابط عمومی* به همت جمعی از فعالان روابطعمومی کشور منتشر شد.
به گزارش شارا، در این شماره نشریه راهبرد، مطالبی در خصوص روابط عمومی و متاورس، متاورس شهری و آینده نگاری شهرهای آینده، روابط عمومی دانش بنیان، روابط عمومی استارتاپی، روابط عمومی هوشمند، نقش IT در روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی و نقش کلیدی روابط عمومی، روابط عمومی اقتضایی، نقش و جایگاه روابط عمومی در دانشگاه ها، نقش ارتباطات راهبردی در پیشگیری، توسعه و حل معضلات و چالش های اجتماعی، مهندسی مجدد روابط عمومی ها، روابط عمومی با رویکرد توسعه فروش و ... منتشر شده است.
از جمله اساتیدی که در این شماره نشریه راهبرد مشارکت داشتند می توان به مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی، دکتر عادل میرشاهی، دکتر احمد یحیایی ایله ای، دکتر حسین امامی، دکتر هادی زمانی، دکتر علی قهرمانی، فریده برقی، دکتر رضا حیدری، دکتر ناصرالدین اسلامی فرد، حسین شهابی، حسین همدانی گلشن، نصراله شریفی و شبیر دائمی اشاره نمود.
این نشریه وزین که با برخورداری از شورای سیاستگذاری قوی و صاحب سبک، تلاش دارد تا دیدگاه ها و نظرات ارزشمند محققان و پژوهشگران عرصه علوم ارتباطات را منتشر نماید با رویکردی ملی از همه دست اندرکاران، اساتید، محققان، کارشناسان و مدیران روابطعمومی درخواست می نماید تا مطالب ارزشمند خودشامل مقالات، یادداشت های تجربی، داستان های ارتباطی، اخبار و گزارش های ارزنده و پر محتوای خود را که حاوی اطلاعات آموزنده جهت جامعه روابط عمومی و ارتباطات است ، جهت انتشار در اختیار تحریریه نشریه قرار دهند.
علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق شماره واتساپ 09155050687 ارسال نمایند تا به نام و همراه با تصویر خودشان در شماره های آتی پس از بررسی و تایید هیات علمی نشریه منتشر شود.
|