درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:16   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49802صفحه نخست » خبر یکشنبه، 28 خرداد 1401 - 00:22
دکتر یحیایی ایله ای: تشریفات ابزار اقتدار سازمانی است
نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان یزد، با حضور یکصد نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان و با تدریس دکتر احمد یحیایی ایله ای از اساتید برجسته ارتباطات کشور، برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان یزد، با حضور یکصد نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان و با تدریس دکتر احمد یحیایی ایله ای از اساتید برجسته ارتباطات کشور، برگزار شد.


دکتر یحیایی ایله ای در این همایش گفت: تشریفات نماد مهمانداری و مهمان نوازی است و ایرانیان در این زمینه در دنیا پیشگام هستند و در فرهنگ شان جایگاهی والا به مهمانم داده اند. به طوری که از نظر ایرانیان مهمان حبیب خداست.


یحیای ایله ای اظهار داشت: تشریفات، ابزار اقتدار سازمانی و رفتار مثبت سازمانی است و آموختن آن نه تنها برای مذاکرات و مرداوت بین المللی الزامی است بلکه می تواند رفتار سازمانی مدیران و کارکنان یک سازمان با همدیگر و همچنین با مشتریان و ارباب رجوع را متعادل سازد.


مشاور و مدرس روابط عمومی کشور در سمینار تشریفات اقتدار سازمانی، بیان کرد: در سطح بین المللی، تشریفات چهره آشکار و زبان دیپلماسی است نه به معنای تجمل گرایی و در سطح روابط عمومی یک سازمان؛ تشریفات، دیپلماسی ارتباطی است که می تواند بنیان آرامش سازمانی و تفاهم با مخاطبان سازمان قرار گیرد.


یحیایی ایله ای با اشاره به اینکه احترام، قانون طلایی تشریفات است، گفت: متاسفانه ما در سازمانهای دولتی فقر احترام و تکریم روبرو هستیم و مردم ما با مراجعه به ادارات و امروز و فردا کردن کارشان از سوی ادارات به جای تکریم مورد تحقیر قرار می گیرند و این یعنی سازمان، تشریفات اداری و تکریم انسانی ندارد.


سخنران همایش تشریفات؛ اقتدار سازمانی درباره بایدهای تشریفات اظهار داشت: تشریفات سه دسته باید را شامل می شود که بایستی در انجام فعالیتهای سازمانی مورد تاکید قرار گیرد: بایدهای اخلاقی (مثل تواضع، بردباری و...)، بایدهای ادبی (احترام به آداب و رسوم) و بایدهای حقوقی (رعایت قوانین، قراردادها و توافق ها).


دکتر یحیایی ایله ای ضمن معرفی تشریفات به عنوان هنر ارتباطات مثبت و همزیستی پایدار، بر استفاده درست از کلمات فاخر و محترمانه و ارتباطات غیرکلامی همچون آراستگی و زبان بدن در تشریفات، تاکید کرد که با بکارگیری تشریفات می توانیم فرهنگ سازمانی را تقویت کنیم.


لازم به یادآوری است که این سمینار با مدیریت اداره کل روابط عمومی استانداری و حمایت مدیران شرکتهای صنعت آب و برق برگزار شد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد