درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:32   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49782صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 25 خرداد 1401 - 07:37
78.5 درصد مردم از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند
بعد از واتس‌اپ، اینستاگرام توسط 49.4 درصد مردم ایران استفاده می‌شود. جوانان 18 تا 29 سال (74.4 درصد)، افراد با تحصیلات دانشگاهی (65.1 درصد) و ساکنین مراکز استان‌ها (56 درصد) بیش از سایر افراد از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
  

 

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| طبق نتایج آخرین نظرسنجی ایسپا در خرداد 1401 که با جمعیت مورد مطالعه شهروندان 18 سال به بالای ساکن در مناطق شهری و روستایی کل کشور و نمونه 1541 نفر به شیوه تلفنی اجرا شده است، 78.5 درصد مردم حداقل از یک پیام‌رسان یا رسانه اجتماعی استفاده می‌کنند. این میزان بین جوانان 18 تا 29 سال 96.9 درصد، ساکنین مراکز استان‌ها 86.2 درصد و افراد با تحصیلات دانشگاهی 95.3 درصد است.
 
 به گزارش روابط عمومی ایسپا در بین
رسانه‌های اجتماعی مورد مطالعه، استفاده از واتس‌اپ با 71.1 درصد بیش از سایر برنامه‌ها است که در مقایسه با تیر 1400 میزان استفاده از این پیام‌رسان تغییری نداشته است. میزان استفاده از واتس‌اپ بین جوانان 18 تا 29 سال 87.7 درصد، در گروه سنی 30 تا 49 سال78.8 درصد و در بین افراد بالای 50 سال سن 41 درصد است. 87.8 درصد افراد دارای تحصیلات دانشگاهی 79.2 درصد افراد دارای مدرک تحصیلی دیپلم و 44.4 درصد افرادی که تحصیلات کمتر از دیپلم دارند، از واتس‌اپ استفاده می‌کنند. میزان استفاده از این پیام‌رسان در بین ساکنان مراکز استان‌ها 87.8 درصد،‌ در شهرهای غیر مرکز استان 74.1 درصد و در مناطق روستایی کشور 55.5 درصد است.
 
 بعد از واتس‌اپ، اینستاگرام توسط 49.4 درصد مردم ایران استفاده می‌شود. جوانان 18 تا 29 سال (74.4 درصد)، افراد با تحصیلات دانشگاهی (65.1 درصد) و ساکنین مراکز استان‌ها (56 درصد) بیش از سایر افراد از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
 
 همچنین استفاده از تلگرام نسبت به آخرین نظرسنجی ایسپا در تیرماه 1400 حدود 9 درصد کاهش داشته و به عدد 31.6 درصد رسیده است.
 
 یافته های ایسپا در این نظرسنجی حاکی از استفاده 1.3 درصد مردم ایران از کلاب هاوس است. این عدد نسبت به موج قبلی نظرسنجی ایسپا در تیرماه 1400 بدون تغییر مانده است. توییتر نیز توسط 3 درصد از مردم مورد استفاده قرار می گیرد.
 
 بر اساس نتایج نظرسنجی، فیسبوک 3.7 درصد، سروش 3.6 درصد، بله 2.2 درصد، ایتا 4.6 درصد، تیک تاک 0.6 درصد، روبیکا 5.7 درصد، آی گپ 1.8 درصد، گپ 0.8 درصد، سیگنال 0.4 درصد استفاده کننده در بین افراد بالای 18 سال ایرانی دارد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد