درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 17 مرداد 1401 - 02:53   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد

  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

استفاده از گوشی هوشمند حافظه را بهبود می‌بخشد

  استفاده از گوشی هوشمند حافظه را بهبود می‌بخشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز خبرنگار گرامی‌باد
  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم
  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او
  پیام انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز خبرنگار
  استفاده از گوشی هوشمند حافظه را بهبود می‌بخشد
  معرفی شش ابزار مفید برای داده‌نگاران
  مدیرعامل بانک سپه در نخستین همایش معاونت حقوقی: مفاهیم پایه حقوقی باید به همه کارکنان آموزش داده شود
  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد
  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  واقعیت مجازی- رایج‌ترین و معروف‌ترین تکنولوژی متاورسی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49759صفحه نخست » گزارش تصویری روابط عمومییکشنبه، 22 خرداد 1401 - 13:23
داستان یک عکس: هیتلر بالا می‌رود
مترجم: کیوان نیک طبیعت - نمایش‌های پرشکوه برای نازی‌ها مثل اکسیژن برای تن بود و هاینریخ هافمن وسیله‌ای بود برای نمایش قدرت روبه‌رشد هیتلر. هافمن، که در سال ۱۹۲۰ عضو حزب و عکاس شخصی و معتمد هیتلر شد، به طراحی کارناوال‌های پروپاگاندایی رژیم و فریفتن جامعه‌ی زخم‌خورده‌ی آلمان متهم شده است و باید گفت، هافمن هیچ‌زمانی این کار را بهتر از ۳۰ سپتامبر ۱۹۳۴ انجام نداد، با عکس متقارنش از جشنواره بوکِبِرْگ.
  

 هیتلر در راهپیمایی حزب نازی، ۱۹۳۴
 ‌
 ‌

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نمایش‌های پرشکوه برای نازی‌ها مثل اکسیژن برای تن بود و هاینریخ هافمن وسیله‌ای بود برای نمایش قدرت روبه‌رشد هیتلر. هافمن، که در سال ۱۹۲۰ عضو حزب و عکاس شخصی و معتمد هیتلر شد، به طراحی کارناوال‌های پروپاگاندایی رژیم و فریفتن جامعه‌ی زخم‌خورده‌ی آلمان متهم شده است و باید گفت، هافمن هیچ‌زمانی این کار را بهتر از ۳۰ سپتامبر ۱۹۳۴ انجام نداد، با عکس متقارنش از جشنواره بوکِبِرگ.
 
 هافمن—که بیش از دو میلیون عکس از رئیسش گرفت—با ثبت این
عکس و عکس‌های غلوآمیز دیگر ماشین عظیم پروپاگاندایی رژیم را تغذیه می‌کرد. در «قلمرو» هیتلر چنین عکس‌هایی را می‌شد همه جا دید. با استفاده‌ی زیرکانه از عکس‌های هافمن، گرافیک چشمگیر بنرهای نازی و فیلم‌های لِنی ریفِنشتال، آریایی‌گرایی شایسته‌ی پرستش خداگونه به نظر می‌رسید.
 
 سرشکستگی حاصل از جنگ جهانی اول، غرامت‌های سنگین و رکود بزرگ، از آلمان ملتی ساخته بود که تمایل شدیدی به بازیابی هویت خود داشت و، سیمای هیتلر و مردان ظاهراً شکست‌ناپذیرش که آرزوی درست کردن چیزهای غلط را دارند، به این نیاز پاسخ می‌داد.
 
 عکس‌های پروپاگاندایی ماهرانه‌ی هافمن گواهی است بر قدرت عکاسی در تحت تأثیر قرار دادن ملت‌ها و فروبردن جهان در مغاک جنگ.


 
 منبع: https://www.akkasee.com
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم


  تقویم روز ارتباطات/ روزنامه نگار محافظه کار قدیمی، و حرف زشت!


  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او


  تقویم روز ارتباطات/ چرا استیون وینسنت Steven Vincent روزنامه نگار آمریکایی در بصره کشته شد؟


  روز خبرنگار گرامی‌باد


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  تقویم روز ارتباطات/ سندیکای روزنامه نگاران ایران با عضویت کارکنان روزنامه های حزبی و دولتی موافقت نکرد


  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  مزایای جشنواره ها برای شهرها: برندسازی، رونق اقتصادی و فرهنگی


  نظرسنجی جدید: ارزشمندترین پلتفرم‌های اجتماعی از نظر متخصصان روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد