درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 10:33   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49682صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 9 خرداد 1401 - 13:48
ربات تبلیغات واتساپ بدون بن شدن خطوط
اپلیکیشن واتساپ در دنیا بیشتر از ۲ میلیارد کاربر داشته است و مشتریان شما و کاربران هدفتان معمولاً از این اپلیکیشن پرطرفدار استفاده می‌کنند و شما می‌توانید با اتصال ربات واتساپ به کسب و کارتان پاسخ مشتریان را به شکل اتوماتیک در کوتاه ترین زمان ممکن بدهید و همچنین به خوبی آنها را مدیریت نمایید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| امروزه برای تبلیغات از روش‌ها و اپلیکیشن های مختلفی استفاده می‌شود که هر کدام از آنها تاثیر جداگانه‌ای را در تبلیغات رقم می‌زنند. تبلیغات آنلاین و فضای مجازی جای تبلیغات به صورت سنتی را گرفته است و کمتر کسی را خواهید دید که بخواهد برای تبلیغ از چاپ برگه و توزیع آن استفاده کند.

اپلیکیشن
واتساپ نیازی به معرفی ندارد چرا که تقریبا بر روی تمامی گوشی های هوشمند کاربران نصب گردیده و از آن استفاده می‌کنند و با این وجود می‌تواند برای تبلیغات گسترده مورد استفاده قرار بگیرد. افراد می‌توانند با استفاده از تبلیغات خدمات و حرفه‌ایشان را به دیگران معرفی کنند. مثلا یک فروشگاه پوشاک می‌تواند با به‌کارگیری ربات واتساپ تبلیغات بسیار مفیدی برای خود داشته باشد و به راحتی به معرفی فروشگاه و محصولات خود بپردازد و مشتریان انبوهی را به‌دست بیاورد تا سود بیشتری کسب کند.

یکی از بهترین ربات های که در حوزه تبلیغات به شما کمک می کند ربات تبلیغات واتساپ می باشد که به عنوان حرفه ای ترین ربات واتساپ میتواند ارسال و دریافت پیام های تبلیغاتی را برای شما به صورت انبوه انجام بدهد. به زبان ساده می‌توان این‌گونه گفت که ربات ارسال پیام انبوه در واتساپ یک نرم افزار است که تحت ویندوز بوده و می تواند تمامی پیام های انبوه شما را ارسال کند. در کنار ارسال پیام شامل تنظیماتی نیز می باشد که شما میتوانید برای دریافت پیام نیز اقدام کنید.

از اصلی‌ترین مزیت های ربات فیلتر کردن شماره کاربر می باشد؛ به صورت که شما یک فایل شامل شماره های انبوه در اختیار دارید و ربات به صورت خودکار می تواند شماره های را که واتساپ دارند تشخیص داده و به صورت یک لیست به شما تحویل بدهد.

یکی دیگر از مزیت های ربات نیز اضافه نمودن کد کشور به اول شماره ها می باشد. مثلا ربات میتوانید به صورت اتوماتیک ۹۸+ را به ابتدای شماره ها اضافه کرده و سپس ارسال انبوه پیام را انجام بدهد.

ربات واتساپ که ربات ارسال پیام انبوه واتساپ نیز شناخته می‌شود دارای خصوصیت های منحصر به فردی می‌باشد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارسال و دریافت انبوه پیام های تبلیغاتی در اپلیکیشن واتساپ
اتصال بینهایت خطوط به ربات
پاسخگویی های اتوماتیک در انواع رول های مختلف تشخصی و فیلتر شماره های واتساپ
دارای زمان بندی ارسال ها
تنظیم وقفه بین ارسال ها
تنظیم سرعت ارسال
راهکارهای مفید برای جلوگیری از بن شدن خطوط
آپدیت همیشگی و لایسنس اورجینال
ارسال انواع فایل ، متن ، لینک ، پی دی اف و …
استفاده از انواع ایموجی ها در متن های ارسالی
ساخت ، مدیریت و ذخیره انواع کمپین های تبلیغاتی واتساپ
آموزش جامع به زبان فارسی
تست کامل ربات و فاقد هیچ گونه باگ
و….

نکته) همانطور که اشاره کرده ایم ربات واتساپ به صورت کامل به واسطه مرجع اطلاعات مشاغل کشور بانک ۱۱۸ به صورت کامل تست شده است و هیچ باگی ندارد. برای استفاده از این ربات می توانید به وب سایت بانک ۱۱۸ سر بزنید.


معرفی ربات تبلیغات واتساپ Tiger Vikram

ربات ارسال پیام انبوه واتساپ یک نرم افزار محسوب می‌شود که می‌تواند به صورت مدیریت شده و دقیق پیام های زیادی را به منظور معرفی حرفه و خدمات شما ارسال و دریافت کنند. ربات تایگر ویکرام به عنوان یکی از بهترین و مفید ترین ربات هایی می باشد که توسط کشور هند ساخته شده و می توان برای تبلیغات انبوه در واتساپ از آن استفاده کرد. این ربات دارای خصوصیت های منحصر به فردی است که به شما کمک می‌کند تا یک تبلیغات مفید برای خودتان انجام بدهید.

میتوان بدون محدودیت شماره ها را به این ربات داد که به عنوان یک مزیت اصلی در ربات تبلیغات واتساپ تایگر ویکرام میباشد. البته امکان افزودن شماره ها از طریق فایل اکسل با ستون های متعدد نیز برای شما مهیا می باشد.

شیوه عملکرد این ربات تبلیغات واتساپ به این شکل است که با به کارگیری سرور اصلی سایت اقدام به مجزا سازی شماره هایی میکند که دارای واتساپ هستند و آنها را همانند یک لیست کامل به شما تحویل خواهد داد و موجب میشود تا شما بتوانید با ربات ارسال پیام انبوه واتساپ پیام های متعددی را در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال کنید. به بیانی ساده تر در چند دقیقه شما یک پیام تبلیغاتی از کسب و کارتان را برای شماره های متعددی ارسال کرده اید.

اصلی ترین هدفی که در خصوص استفاده از ربات تبلیغات واتساپ انجام می شود دیده شدن می باشد و قطعاً در میان روش های تبلیغاتی متعددی که این روزها وجود دارد استفاده از ربات واتساپ به عنوان یکی از موثرترین و بهترین روش های تبلیغ محسوب می شود چرا که هیچ تبلیغی نمی تواند به اندازه دریافت پیام خصوصی در اپلیکیشن واتساپ نظر مخاطب را به خود جلب نماید.

ربات ارسال پیام انبوه واتساپ در سیستم شما نصب می گردد و شما می‌توانید به واسطه آن پیام های بیشماری را ارسال کنید و از جانب ربات هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد.

ربات ارسال پیام انبوه واتساپ برای افرادی مناسب است که شماره مشتریانشان را دارند و میخواهند در خصوص موضوع جدیدی به آنها اطلاع رسانی کنند یا اگر در رابطه با کسب و کارتان شماره های بخصوصی را به صورت گلچین در اختیار دارید می توانید پیشنهاد های ویژه‌تان را برای آنها ارسال کنید و همچنین برای کسب و کار هایی که دارای خط پشتیبانی واتساپ هستند و می‌خواهند بدون محدودیت پیام خصوصی را به افرادی که با آنها پیام داده اند ارسال نمایند بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود.

مزیت های استفاده از ربات تبلیغات واتساپ چیست؟

می توان به صورت کلی اینگونه گفت که استفاده از ربات ارسال پیام انبوه واتساپ دارای سه مزیت اصلی می باشد که در روش‌های تبلیغاتی دیگر نمی‌توان به این مزیت ها دست پیدا کرد.

دائمی بودن فعالیت ربات واتساپ به عنوان یک مزیت اصلی محسوب می شود. زمانی که شما ربات تبلیغات واتساپ را با مبلغ کمی خریداری می کنید می توانید بدون هیچگونه سختی از آن استفاده کنید و با این ربات تبلیغات گسترده‌ای را در حوزه کاری خودتان انجام بدهید و حتی می توانید سود بسیار زیادی را در نخستین روزهای استفاده از ربات تبلیغات واتساپ برای خودتون کسب کنید که در مقابل پرداخت هزینه اولیه بسیار ناچیز است؛ پس با خریداری ربات واتساپ و استفاده از آن می توانید به سودآوری آن پی ببرید.

مزیت بعدی در خصوص ربات تبلیغات واتساپ دیده شدن کامل و ۱۰۰ درصدی شما می باشد. پلتفرم های همچون واتساپ، اینستاگرام و… امروزه بسیار پرطرفدار هستند و افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا در این برنامه ها مشغول به فعالیت می باشند و روزانه زمان زیادی را در این اپلیکیشن ها سپری می کنند و پس به دلیل اینکه استفاده از ربات واتساپ جز یکی از جدیدترین و به روز ترین پلتفرم ها می باشد به شما این تضمین را میدهد که به صورت کامل دیده شوید. دیگر وقت آن رسیده که از تبلیغات سنتی و کاغذی فاصله بگیریم و به سراغ روش های تبلیغاتی برویم که تضمین رسیدن ما به موفقیت در آنها بیشتر است و با هزینه کمتر تبلیغ می توانیم تاثیرگذاری بیشتری را در مشاغل خود داشته باشیم.

از دیگر مزیت هایی که استفاده از ربات تبلیغات واتساپ به همراه داشته است هدفمند بودن آن می باشد. تبلیغات هدفمند تری توسط شما با استفاده از ربات ارسال پیام انبوه واتساپ صورت می گیرد. با ربات واتساپ میتوان تبلیغات را برای گروه های خاصی انجام داد. دسته بندی های متفاوتی وجود دارد که در هر کدام از آنها افرادی که در یک گروه خاص فعالیت می‌کنند قرار گرفته‌اند و می‌توان تبلیغات انبوه را در حوزه مربوطه انجام داد. امکانات ویژه توسط ربات تبلیغات واتساپ در اختیار شما قرار داده می‌شود که می‌توان به ارسال و انجام تبلیغات بر اساس شغل، محل زندگی، کدپستی و… اشاره کرد.

آیا استفاده از ربات واتساپ برای کسب و کارها ضروری است؟

در گذشته وقتی که مردم هنوز با واتساپ به صورت کامل آشنایی نداشتند با این ربات ها در فضای فیسبوک روبرو شدند اما بعدها پلتفرم ها و پیام رسان ها به صورت گسترده معرفی و مورد استفاده قرار گرفتند و تعداد آنها افزایش یافت و امروزه یکی از پرکاربردترین پیام رسان های دنیا به اپلیکیشن واتساپ اختصاص دارد و شرکت های بسیار زیادی به محض راه اندازی از ربات واتساپ استفاده می‌کنند تا بتوانند به بهبود ارتباط خود با مشتریان کمک کند.

اپلیکیشن واتساپ در دنیا بیشتر از ۲ میلیارد کاربر داشته است و مشتریان شما و کاربران هدفتان معمولاً از این اپلیکیشن پرطرفدار استفاده می‌کنند و شما می‌توانید با اتصال ربات واتساپ به کسب و کارتان پاسخ مشتریان را به شکل اتوماتیک در کوتاه ترین زمان ممکن بدهید و همچنین به خوبی آنها را مدیریت نمایید.


با استفاده نمودن از ربات واتساپ شما قادر خواهید بود تا سریعتر از حالت ممکن پاسخ مخاطبانتان را بدهید و برای مجموعه تان یک پشتیبانی عالی داشته باشید که به طبع با افزایش فروش نیز روبرو خواهید بود.
 

منبع: https://farnet.io

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد