درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 بهمن 1401 - 17:56   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور


ادامه ادامه مطلب دو

توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه

  توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  توصیه‌هایی برای خبرنگارانی که به استراحت نیاز دارند
  توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه
  آینده مرجعیت رسانه‌ای متعلق به روایت‌های تصویرساز است
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر
  طرحی برای تعطیلی آزادی بیان
  آن‌ها که با آمدن هوش مصنوعی بیکار می‌شوند
  روابط‌عمومی و مفهوم مسئولیت اجتماعی
  نقش داده‌ها در پوشش خبری پناهجویان اقلیمی
  اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران محدود نمی‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49640صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 6 خرداد 1401 - 08:55
چرا مدیریت خوب مهم است؟
ارزش و اهمیت مدیریت خوب در شرکت‌‌ها و تاثیر غیرقابل‌‌انکار آن بر قدرت پیش‌‌بینی‌کنندگی شرکت‌‌ها هنگامی بیشتر نمایان می‌شود که ما به وضعیت نابسامان و نامطلوب شرکت‌‌هایی نگاه کنیم که از مدیریت مطلوبی برخوردار نیستند و همین ضعف‌‌های مدیریتی است که از توان آنها برای پیش‌‌بینی آینده و استفاده از فرصت‌‌های آتی می‌کاهد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شرکت‌‌هایی که به‌‌درستی مدیریت نمی‌شوند و کیفیت مدیریت در آنها پایین است، به‌‌شدت در زمینه پیش‌‌بینی آینده ضعف دارند و نه‌‌تنها نمی‌توانند آینده خودشان را به‌‌درستی پیش‌‌بینی کنند بلکه درک درستی از تحولات آینده در سطح کلان اقتصادی نیز ندارند. حال‌‌آنکه شرکت‌‌هایی با مدیریت مطلوب قادرند با دقت بسیار بالایی وضعیت خود و کلیت اقتصاد و بازارهای ملی و بین‌المللی را پیش‌‌بینی کرده و از قبل برای آینده برنامه‌‌ریزی‌‌های منسجم و درستی داشته باشند.

 

آنها می‌توانند به‌‌خوبی و با دقت بالا جنس و ابعاد تقاضای آینده را پیش‌‌بینی کنند، آنها به‌طور دقیق می‌‌دانند که با توجه به شرایطی که در آینده خواهند داشت به چه تعداد نیرو و با چه کیفیت‌‌هایی نیاز دارند و وضعیت بازار نیروی کار در آینده چگونه خواهد بود و به چه میزان بودجه برای جذب و نگهداشت استعدادهای برتر و نیروی انسانی تعیین‌‌کننده در آینده نیاز است. شرکت‌‌های دارای مدیریت منسجم و خوب به‌‌خوبی می‌‌دانند که سرمایه‌‌گذاری‌‌های آینده، چه در سطح شرکت و چه در سطح کلان و ملی، به چه میزان باید باشد و این سرمایه‌‌گذاری‌‌ها به موفقیت در استفاده از کدام فرصت‌‌ها منتهی خواهند شد.

ارزش و اهمیت مدیریت خوب در شرکت‌‌ها و تاثیر غیرقابل‌‌انکار آن بر قدرت پیش‌‌بینی‌کنندگی شرکت‌‌ها هنگامی بیشتر نمایان می‌شود که ما به وضعیت نابسامان و نامطلوب شرکت‌‌هایی نگاه کنیم که از مدیریت مطلوبی برخوردار نیستند و همین ضعف‌‌های مدیریتی است که از توان آنها برای پیش‌‌بینی آینده و استفاده از فرصت‌‌های آتی می‌کاهد. اغلب شرکت‌‌های خانوادگی به‌‌خصوص آنهایی که مدیران ارشدشان را اعضای خانواده‌ای تشکیل می‌دهند که مالک شرکت نیز هستند، نمادهای مدیریت ضعیف و ناکارآمد محسوب می‌شوند.

 

در چنین شرکت‌‌هایی، مدیران ارشد شرکت به‌‌واسطه عضویت در خانواده‌‌ای خاص به مقام مدیرعاملی یا عضویت در هیات‌‌مدیره می‌‌رسند، نه بر اساس لیاقت و توانمندی‌‌های مدیریتی‌‌شان و ناگفته پیداست که به‌‌جز در مواردی استثنایی، خروجی چنین وضعیتی چیزی غیر از کاهش کیفیت مدیریت شرکت‌‌ها نخواهد بود.

 

مترجم: سید حسین علوی‌لنگرودی

منبع: MIT Sloan Management 

https://donya-e-eqtesad.com

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فناوری انقلابی Passkey چیست؟


  کسب‌وکارها باید مسئولیت‌اجتماعی را در محور عملیات خود جای دهند


  چرا قبل از اشتراک‌گذاری آدرس ایمیل در هر سایتی که آن را خواست باید خوب تامل کنید؟


  راستی‌آزمایی تصویری: یافتن مکان عکس‌ها با ابزارهای رایگان


  فاز جدید پاسخگویی روابط‌عمومی هوشمند شورای شهر مشهد


  روابط‌عمومی و مسئولیت سازمانی


  4 نکته رسانه‌ای درباره خبر حمله به سفارت آذربایجان در تهران


  چگونه در شرایط بد اقتصادی رهبران سازمانی خوبی باشیم؟


  ضرورت استفاده کارآمد نهاد وکالت از ظرفیت‌های جریان رسانه‌ای


  تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد