درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:46   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49639صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 5 خرداد 1401 - 08:52
چه‌کنیم تا قدرت پیش‌‌بینی شرکت بالاتر برود
هنگامی که شما به عملکرد درخشان شرکت‌‌های مشهوری همچون گوگل، آمازون و مایکروسافت درزمینه بهبود قدرت پیش‌‌بینی آینده از طریق ارتقای سطح مدیریتی نگاه می‌کنید درمی‌‌یابید که پیش‌‌بینی درست آینده همان شاه‌‌کلیدی است که در دستان این شرکت‌‌ها قرار داشته و آنها توانسته‌‌اند به کمک آن به بهترین شکل ممکن از فرصت‌‌هایی که در آینده انتظارشان را می‌‌کشید بهره ببرند
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| آیا می‌توان مدیریت ضعیف و ناتوان از پیش‌‌بینی آینده را به مدیریت باکیفیت و توانمند برای پیش‌‌بینی آینده تبدیل کرد؟ به‌طور حتم بله، اما این کار نیازمند وجود اراده‌‌ای قوی و مستمر در مدیریت برای ایجاد تغییرات اساسی در ساختار مدیریتی و در صورت لزوم تغییر ترکیب هیات‌‌مدیره و مدیران ارشد شرکت است و یکی از مهم‌ترین نیروهای پیش‌برنده این تغییر آن دسته از مشتریان عمده و سهامداران صاحب نفوذی هستند که منافع و آینده شرکت به آنها وابسته است و همین نیروها هستند که می‌توانند مدیریت یک شرکت را به‌‌گونه‌‌ای ارتقا دهند که قادر به پیش‌‌بینی درست و دقیق آینده باشد.

مرحله مهم بعد از تغییر ترکیب مدیران یک شرکت، تغییر در تکنیک‌های مدیریتی است. مدیران مستقر در یک شرکت می‌توانند با تغییر دادن تکنیک‌های مدیریتی‌‌شان و به‌‌کارگیری روش‌های متفاوتی برای انجام وظایف‌شان به مدیران توانمندی تبدیل شوند که به‌‌خوبی از عهده پیش‌‌بینی آینده شرکت‌‌های تحت رهبری‌‌شان برمی‌‌آیند. پروفسور وان رینن معتقد است همه‌‌گیری کووید-۱۹یک فرصت گران‌بها و بی‌نظیر برای مدیرانی فراهم آورد که به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در تکنیک‌ها و روش‌های مدیریتی‌‌شان بودند. درواقع، همه‌‌گیری کووید-۱۹ موجب شد بسیاری از سرمایه‌‌گذاری‌‌های جسورانه برای تجدید ساختارهای سنتی شرکت‌‌ها در سراسر دنیا فراهم شود و مقاومت‌‌ها بر سر راه ایجاد دگرگونی‌‌های بزرگ به‌‌ویژه دگرگونی‌‌های دیجیتال از میان برداشته شود و درنتیجه، سهامداران و ذی‌نفعان شرکت‌‌ها حاضرند برای دگرگون شدن ساختارهای مدیریتی و کاری در شرکت‌‌ها سرمایه‌‌گذاری‌‌های خوبی صورت دهند و این اتفاقی است که طی دو سالی که از همه‌گیری کووید-۱۹ می‌‌گذرد در بسیاری از کشورهای جهان در حال وقوع است و باعث افزایش توانایی شرکت‌‌ها برای پیش‌‌بینی هر چه‌‌بهتر و دقیق‌‌تر آینده خواهد شد.

درمجموع، هنگامی که شما به عملکرد درخشان شرکت‌‌های مشهوری همچون گوگل، آمازون و مایکروسافت درزمینه بهبود قدرت پیش‌‌بینی آینده از طریق ارتقای سطح مدیریتی نگاه می‌کنید درمی‌‌یابید که پیش‌‌بینی درست آینده همان شاه‌‌کلیدی است که در دستان این شرکت‌‌ها قرار داشته و آنها توانسته‌‌اند به کمک آن به بهترین شکل ممکن از فرصت‌‌هایی که در آینده انتظارشان را می‌‌کشید بهره ببرند و به ابر‌شرکت‌‌های دنیای امروز ما تبدیل شوند و این موفقیت‌‌ها و آینده‌خوانی‌‌ها امکان‌‌پذیر نبود مگر با وجود سطوح بالای مدیریت در این شرکت‌‌ها.

شما هم به عنوان مدیران و رهبران شرکت‌‌هایی که به دنبال یافتن فرصت‌‌های طلایی آینده هستند، این فرصت را دارید تا از همین امروز بر توانایی‌های مدیریتی خود بیفزایید و با اتخاذ تصمیمات درست امروز، شرایط را به‌‌گونه‌‌ای رقم بزنید که شرکت‌‌های تحت رهبری‌‌تان بتوانند آینده را همین امروز ببینند و خود را برای استفاده حداکثری از فرصت‌‌های آینده مهیا سازند. گام اول و مهم‌ترین گام در این مسیر این است که مدیران ارشد شرکت‌‌ها و سازمان‌ها بپذیرند که جهان به سرعت در حال تغییر و دگرگونی است و در چنین جهان متحولی نمی‌توان با رویکردها و روش‌های ایستا و قدیمی برای حل مسائل پیچیده و جدید اقدام کرد و برای ورود قدرتمندانه‌‌تر به حوزه‌های جدید و رویارویی با چالش‌‌های نوین به دانش و مهارت‌‌های جدیدی نیاز است و به همین دلیل هم مدیران و رهبران شرکت‌‌ها و سازمان‌ها باید به‌طور پیوسته در حال یادگیری و به‌‌روزرسانی دانسته‌های خود باشند و هرگونه توقف و سستی در این مسیر می‌تواند به بهای پایان عمر مدیریتی یا حتی نابودی شرکت‌‌ها تمام شود.

مترجم: سید حسین علوی‌لنگرودی

منبع: MIT Sloan Management 

https://donya-e-eqtesad.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد