درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 05:30   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد
  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران
  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49586صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 23:59
ضرورت تغییر رویکرد روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه
صنعت روابط عمومی با توجه به فرهنگ ها و جوامع مختلف کارکردهای متفاوتی باید داشته باشد و در دنیایی که ضرورت توجه به نفش و رضایت مردم یکی از بزرگترین سرمایه های اجتماعی هر کشور محسوب می شود، روابط عمومی ها در توسعه و آگاه سازی افکارعمومی و همچنین رضایت مندی و جلب مخاطب، نقش اساسی دارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با توجه به گسترش روزافزون فناوری های اطلاعاتی جدید در زندگی و کار افراد جامعه؛ رویکرد روابط‌عمومیهای صنعت بیمه نیز در این مسیر باید تغییر کند.


امروزه استفاده از فناوری های اطلاعاتی جدید یک نیاز اساسی به شمار می رود و زمینه بسیار مناسبی را برای رشد و توسعه کسب و کار فراهم کرده‌است و دراین میان سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی همواره خود را با این تغییرات هماهنگ می‌سازند. حاصل این تلاش در صنعت بیمه رسیدن به مفهوم جدیدی در روابط عمومی است؛ پدیده ای که در شرایط کنونی نه تنها یک ضرورت که یک الزام غیر قابل انکار است.


اطلاع رسانی رسانی شفاف وارتباط دوسویه با مشتری یکی از وظایف جدایی ناپذیر در روابط عمومی هاست و روابط عمومی ها با استفاده از ابزارهای جدید گفتگو و ارتباطی تنگاتنگ با مشتری تلاش می کنند تا بدین وسیله نیازهای مشتریان را سنجیده و برای تامین آن گام بردارند.


روابط عمومی ها نقش موثری در برنامه های راهبردی سازمان ایفا می کنند و در این میان مهارت برقراری ارتباط و جذب مشتریان می تواند از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار باشد و اساسا برقراری ارتباط موثر یکی از نقش ها و ماموریت های اصلی روابط عمومی هاست و در واقع مهارت برقراری ارتباط برنامه ریزی شده و هوشمند هم به نفع شرکت و هم به نفع مشتری، می تواند به عنوان اولویتی مهم در دستور کار قرار گیرد.


بقول ریچارد لینینگ رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی در مصاحبه با ماهنامه مدیریت ارتباطات "روابط عمومی در هر جامعه ای باید متناسب با فرهنگ، سبک و شیوه آن جامعه فعالیت کند" او معتقد است صنعت روابط عمومی با توجه به فرهنگ ها و جوامع مختلف کارکردهای متفاوتی باید داشته باشد و در دنیایی که ضرورت توجه به نفش و رضایت مردم یکی از بزرگترین سرمایه های اجتماعی هر کشور محسوب می شود، روابط عمومی ها در توسعه و آگاه سازی افکارعمومی و همچنین رضایت مندی و جلب مخاطب، نقش اساسی دارند.


امید است با توجه به گسترش روزافزون فناوری های اطلاعاتی جدید درزندگی و کارافراد جامعه؛ رویکرد روابط عمومی های صنعت بیمه نیز در این مسیرتغییر کند.


سید عبدالله میرحسینی فعال حوزه رسانه و روابط عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 نکته برای شفاف‌سازی انتظارات روابط‌عمومی در ارتباط با مشتریان


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی