درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 05:41   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد
  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران
  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49578صفحه نخست » فناوری نوشنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 16:33
چالش های بازاریابی در متاورس
یکی از بحث های مهم در دنیای متاورس نحوه تعامل شما با مخاطب هدف است. این امر می تواند تاثیر بسیار مهمی بر روی روند بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داشته باشد. یادتان باشد در دنیای متاورس بسیاری از معیارهای سنتی برای ارزیابی میزان موفقیت بازاریابی دیگر معنایی ندارد. درست به همین دلیل شما باید سراغ معیارهای تازه برای کارتان بروید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| متاورس روز به روز در حال توسعه و تاثیرگذاری بیشتر بر روی دنیای کسب و کار است. در این میان برخی از کارشناس ها آینده کسب و کار را به طور کامل در گرو این فضای تعاملی و دیجیتال می دانند. درست به همین خاطر بسیاری از برندها از همین حالا شروع به فعالیت در متاورس کرده اند. این امر می تواند تاثیرگذاری بسیار زیادی بر روی مخاطب هدف داشته و توانایی شما را نیز دستخوش تغییراتی نماید.

از آنجایی که متاورس هنوز در ابتدای راه قرار دارد، بسیاری از افراد عادی و حتی بازاریاب ها درک درستی از آن ندارند. این امر می تواند برای شما حسابی مشکل ساز شده و توانایی تان را نیز به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهد. هدف ما در این بخش مرور برخی از مهمترین نکات درباره بازاریابی در این فضاست. از آنجایی که هر کار تازه ای همراه چالش های زیادی است، ما هم در این میان بر روی چالش های بازاریابی در متاورس تمرکز کرده ایم. در ادامه برخی از مهمترین نکات در این رابطه را مورد بررسی قرار می دهیم.

انتخاب بازار هدف در متاورس

انتخاب بازار هدف در متاورس همیشه امر مهمی محسوب می شود. این نکته باید به طور ویژه از سوی شما مورد توجه قرار گرفته و برای تعامل با مخاطب هدف نیز امری جدی لحاظ شود. امروزه شمار بسیار زیادی از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از راهبردهای عجیب استفاده می کنند. نکته مهم اینکه در دنیای متاورس پلتفرم های بسیار زیادی در دسترس کاربران و به طور طبیعی برندهاست. درست به همین خاطر شما باید همیشه دست به انتخاب ایده ای هوشمندانه براساس سلیقه مخاطب هدف تان بزنید.

توصیه ما در این بخش تلاش برای پرهیز از انتخاب های غیرمنطقی در دنیای کسب و کار است. شما با چنین ایده ای می توانید در عین خونسردی و سر وقت پلتفرم های مناسب برای فعالیت در متاورس را مد نظر قرار دهید. همچنین یادتان باشد شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باید از شیوه های تازه و بی نهایت کاربردی سود ببرید. این امر شامل ارزیابی دقیق سلیقه و رفتار کاربران در دنیای متاورس است. بی شک این امر در ابتدای راه مشکلات زیادی برای تان به همراه خواهد داشت، اما پس از مدت زمانی کوتاه شما تبدیل به بازاریابی حرفه ای در فضای این پلتفرم خواهید شد.

درک شیوه تعامل

دنیای متاورس دشواری های خاص خودش را دارد. در این فضا شما دیگر امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به شیوه های سنتی را ندارید. درست به همین دلیل باید کارتان را دقیق تر پیش ببرید. بسیاری از بازاریاب ها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف ابتدا در دوره های آشنایی با متاورس شرکت می کنند. این امر می تواند برای شما نیز ایده بسیار خوبی باشد. درست به همین دلیل باید همیشه شانس تان در این زمینه را به طور قابل ملاحظه ای امتحان کنید. یادگیری یک تکنیک تازه در دنیای کسب و کار همیشه می تواند به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کند. این امر در بسیاری از مواقع شانس شما را افزایش داده و موقعیت تان در بازار را نیز بهتر می کند.

 

یادتان باشد در فضای متاورس معیارهای درک تعامل با مخاطب هدف متفاوت است. بنابراین شما باید خودتان را برای شیوه ای تازه و نوین از بازاریابی آماده کنید، در غیر این صورت خیلی ساده از سوی دیگر برندها مورد بی توجهی قرار گرفته و دیگر کمتر کسی از برندتان اسمی به میان خواهد آورد. این امر می تواند بهای بسیار سنگینی برای حضور برندتان در دنیای متاورس باشد.

ارزیابی نحوه تعامل با مخاطب هدف

یکی از بحث های مهم در دنیای متاورس نحوه تعامل شما با مخاطب هدف است. این امر می تواند تاثیر بسیار مهمی بر روی روند بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داشته باشد. یادتان باشد در دنیای متاورس بسیاری از معیارهای سنتی برای ارزیابی میزان موفقیت بازاریابی دیگر معنایی ندارد. درست به همین دلیل شما باید سراغ معیارهای تازه برای کارتان بروید.
 

نویسنده: لاین شیردن - کارشناس بازاریابی و تبلیغات

مترجم: علی ‌آل ‌علی

منبع: entrepreneur
www.forsatnet.ir

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 نکته برای شفاف‌سازی انتظارات روابط‌عمومی در ارتباط با مشتریان


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی