درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 16:14   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49573صفحه نخست » ادامه مطلب یکسه شنبه، 21 تیر 1401 - 13:42
25 تیر برگزار می‌شود: اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
25 تیر 1401 با سه رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی روابط‌عمومی مصادف شده است: 23مین سالگرد درگذشت دکتر "حمید نطقی" بنیانگذار روابط‌عمومی ایران و بزرگداشت "روز جهانی روابط‌عمومی".
  

25 تیر 1401 با سه رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی روابط‌عمومی مصادف شده است: 23مین سالگرد درگذشت دکتر "حمید نطقی" بنیانگذار روابط‌عمومی ایران و بزرگداشت "روز جهانی روابط‌عمومی" و تولد ایوی لی بنیانگذار روابط‌عمومی در جهان.

 

تلفن‌های ثبت‌نام رایگان ویژه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی:

تلفن: 66943670- 66570194 (021)

شماره واتساپ: 09107700471


در ادامه با #شارا همراه باشید:


https://www.shara.ir/view/49573/
 

 

 



 



موسسه کارگزار روابط‌عمومی ا میزبان دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی ا 25 تیرماه 1401
 


 

 


اشاره
25 تیر 1401 با سه رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی روابط‌عمومی مصادف شده است: 23مین سالگرد درگذشت دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران و بزرگداشت "روز جهانی روابط‌عمومی".


به همین مناسبت موسسه کارگزار روابط‌عمومی در نظر دارد با مشارکت تشکل‌های روابط‌عمومی، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و سایر علاقمندان به این حوزه مهم ارتباطی، مراسم گرامیداشتی در روز 25 تیر 1401 برگزار نماید.

اول: 23مین سالگرد درگذشت دکتر حمید نطقی بنیان‌گذار روابط‌عمومی ایران


دکتر حمید نطقی در ۱۱ شهریور سال ۱۲۹۹ هجری شمسی در تبریز متولد شد. وی پس از گذراندن تحصیلات ابتدایی در این شهر با خانواده خویش به شهر آستارا مهاجرت کرد و در مدرسه حکیم نظامی ‌این شهر به ادامه تحصیل پرداخت و در همین مقطع از تحصیل با نیما ‌یوشیج شاعر نوپرداز و بلندپایه ایران نیز آشنا شد.


وی سپس به تهران آمد و در دانشکده حقوق دانشگاه تهران به تحصیل مشغول شد و در سال ۱۳۲۱ با درجه لیسانس از این دانشکده فارغ‌التحصیل و بی‌درنگ ادامه تحصیل در رشته حقوق قضایی، تا مقطع دکترا در دانشگاه استانبول را آغاز کرد. وی به سبب علاقمندی به ادبیات و شعر در این دانشگاه با نشریه‌های ادبی شروع به همکاری نمود و از این طریق راه خود را به‌سوی وسایل ارتباطی و جهان ارتباطات آغاز کرد.


دکتر نطقی پس از بازگشت به ایران در سال ۱۳۲۷، ابتدا به کنسرسیوم نفت و سپس به شرکت نفت ایران و انگلیس پیوست و به‌عنوان مشاور هیات‌مدیره کنسرسیوم و در شاخه ارتباط با مطبوعات اداره اطلاعات و انتشارات شرکت نفت مشغول به‌کار شد.


وی در سال ۱۳۳۰ به مدیریت روابط‌عمومی‌‌‌ شرکت نفت منصوب شد و از آن زمان به بعد فعالیت‌های جدی خود را در زمینه روابط‌عمومی‌ آغاز کرد.


پس از تاسیس موسسه عالی روزنامه‌‏نگاری و روابط‌عمومی‌‌‌ در سال ۱۳۴۶ از دکتر نطقی برای مدیریت گروه روابط‌عمومی‌‌‌ و تدریس دروس تخصصی این رشته دعوت به‌عمل آمد، در نتیجه وی از شرکت ملی نفت ایران جدا و کار خود را به‌طور تمام وقت در این موسسه آغاز کرد و در سال ۱۳۵۰ کتاب "مدیریت و روابط‌عمومی‌‌‌" را تالیف نمود.


دکتر نطقی تا سال ۱۳۵۷، همزمان با پیروزی انقلاب، خود به‌عنوان رییس گروه آموزشی روابط‌عمومی‌‌‌ همچنان باقی ماند.


وی پس از پیروزی انقلاب، با توجه به حذف رشته روابط‌عمومی‌‌‌ از نظام آموزشی کشور همچنان به فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای خود با مدیران واحدهای روابط‌عمومی‌‌‌ کشور و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی (دانشکده علوم ارتباطات) ادامه داد که در پی تلاش‌های ایشان و دکتر کاظم معتمدنژاد و همکاری و هماهنگی مسئولان آموزش عالی، رشته علوم ارتباطات اجتماعی در سال ۱۳۶۸ مجددا در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی راه‌اندازی شد.


دکتر حمید نطقی به عنوان بنیان‌گذار و پدر روابط‌عمومی‌ نوین ایران در ۲۵ تیرماه سال ۱۳۷۸، بدرود حیات گفت.

دوم: بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی و تولد ایوی لی بنیانگذار روابط‌عمومی در جهان


فعالان روابط‌عمومی از سرتاسر جهان قرار است دومین سالگرد «روز جهانی روابط‌عمومی» را دور هم جشن بگیرند که این‌ یک افتخار بزرگ برای صنعت روابط‌عمومی در جهان به‌شمار می‌آید. این جشن بزرگ و جهانی قرار است در روز شانزدهم جولای 2022 و به شکل‌های مختلفی ازجمله گردهمایی‌های حضوری، تعاملات آنلاین و سایر فعالیت‌ها برگزار گردد.


در ماه اوت سال 2020، آینی آدکونله بنیان‌گذار و مدیرعامل بلک‌هاوس‌مدیا، بر نیاز مبرم معرفی روابط‌عمومی به جهانیان به ‌بهترین و مؤثرترین شکل ممکن تأکید کرد و اظهار داشت که روابط‌عمومی جزو آن دسته از حرفه‌هاست که بسیار مورد کج‌فهمی و سوءبرداشت قرار گرفته است حال‌آنکه جزو مهم‌ترین جنبه‌های استراتژیک هر کسب‌وکار و نهادی محسوب می‌شود که قادر است آن‌ها را به اهداف موردنظرشان نزدیک کند و از وقوع بسیاری از مشکلات و بحران‌ها برای شرکت‌ها و کشورها جلوگیری به‌عمل آورد.


بسیاری از فعالان حوزه روابط‌عمومی امیدوارند از طریق جشن گرفتن روز جهانی روابط‌عمومی این پیام را برای تمام مردم جهان و شرکت‌ها و سازمان‌ها برسانند که می‌توانند به شکل بهتری از مزایای روابط‌عمومی بهره‌مند گردند و در حوزه‌های مرتبط با آن دست به نوآوری بزنند.


درواقع علت انتخاب روز 16 جولای برای برگزاری روز جهانی روابط‌عمومی این بوده که این روز مصادف است با روز تولد آیوی لدبیتر لی (Ivy Ledbetter Lee) که یکی از چهره‌های ماندگار و بزرگ تاریخ روابط‌عمومی به‌شمار می‌آید و امید آن است که امسال و با برگزاری این جشن بزرگ، گامی اساسی و مهم در راستای درک هر چه ‌بهتر و کامل‌تری از حرفه روابط‌عمومی برداشته شود.

ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و فناورانه در روابط‌عمومی

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

موسسه کارگزار روابط‌عمومی، برای نخستین بار فراخوان جایزه روابط‌عمومی دانش‌بنیان سال 1401 برای انتخاب (برترین ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و فناورانه در روابط‌عمومی) که طی دو سال گذشته انجام شده‌اند را منتشر کرد.


آثار دریافتی با نظارت هیئتی از متخصصان حرفه‌ای روابط‌عمومی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

فرآیند ورود و تاریخ اتمام پذیرش جایزه روابط‌عمومی دانش‌بنیان
علاقه‌مندان تا 10 تیر 1401 فرصت دارند آثار خود را به نشانی الکترونیکی info@shara.ir برای «گروه تخصصی کارگزار روابط‌عمومی» ارسال نمایند.

رویکردهای اصلی جایزه
- ایده‌ها و طرح‌های فناورانه‌ای که هزینه‌های سازمان را کاهش داده است.
- ایده‌ها و طرح‌های فناورانه‌ای که درآمدهای سازمان را افزایش داده است.
- ایده‌ها و طرح‌های فناورانه‌ای که ارتباط مشتریان یا ارباب رجوع را با سازمان بهبود بخشیده است.

معیارهای ارزیابی آثار دریافتی
گزارش کامل ایده یا طرح خلاقانه و فناورانه بایستی در قالب چهار بخش زیر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.

1. ایده یا طرح فناورانه (15 درصد)
ایده یا طرح بایستی در قالب گزارش نوشتاری و تصویری به‌صورت ساده و شفاف تدوین و به دبیرخانه ارسال شود.

2. اجرای ایده یا طرح فناورانه (50 درصد)
روابط‌عمومی‌ها بایستی گزارشی کامل از اجرای طرح به‌صورت مکتوب و تصویری به دبیرخانه جشنواره ارسال فرمایند. این گزارش بایستی حتما فرایند اجرایی طرح و مجموع مجریان آن را پوشش دهد.

3. ارزیابی ایده یا طرح فناورانه (15 درصد)
ارزیابی و روش ارزیابی آثار اجرای ایده یا طرح و سنجش اثرگذاری بر سازمان و مشتریان بخشی از امتیازات پروزه‌های دانش‌بنیان است.

4. پوشش جغرافیایی و جمعیتی (20 درصد)
اجرای ایده یا طرح چه حجمی از جمعیت و جغرافیا را در بر گرفته است (سطح کشوری: 20 – سطح استانی و مرکز استان: 15 – سطح شهرستان: 10)
 


فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401
 

موسسه کارگزار روابط‌عمومی، برای نخستین بار فراخوان جایزه روابط‌عمومی سال 1401 برای انتخاب «برترین کمپین‌های روابط‌عمومی» که طی دو سال گذشته انجام شده‌اند را منتشر کرد.
آثار ارسالی با نظارت هیئتی از متخصصان حرفه‌ای روابط‌عمومی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

فرآیند ورود و تاریخ اتمام پذیرش کمپین‌های روابط‌عمومی
علاقه‌مندان تا 10 تیر 1401 فرصت دارند آثار خود را به نشانی الکترونیکی info@shara.ir برای «گروه تخصصی کارگزار روابط‌عمومی» ارسال نمایند.

ساختار و معیارهای پذیرش
نوع قالب

آثار ارسالی (علاوه بر ارسال کامل مستندات) باید حداکثر در 1000 کلمه تنظیم شوند. مواردی که باید در آنها رعایت شود عبارتند از:

طرح مساله (12درصد)
نیازهایی که باعث شکل‌گیری این کمپین شده است را تهیه کنید، از جمله چالش‌های خاص و تحقیقات انجام شده برای اطلاع‌رسانی استراتژی‌تان را مشخص کنید.

استراتژی (25درصد)
بنویسید که برای رسیدگی به این مشکل چه برنامه‌ای تدوین کرده‌اید، از جمله اهداف خود و اهداف مخاطبان هدف را با سایر ملاحظات مربوطه درج کنید.

اجرا (25درصد)
نمای کلی از چگونگی پیاده‌سازی استراتژی‌ یا استراتژی‌های خود از جمله ابزارها و تاکتیک‌های مورد استفاده ارائه دهید. توضیح دهید که شما به‌وضوح چه کاری انجام دادید و آن را چگونه به‌پایان رساندید. نمای کلی از نحوه بودجه‌بندی و میزان آن را بیان کنید.

نوآوری (10درصد)
چه چیزی باعث شد که کمپین شما موفق شود؟ آیا مجبور به تطبیق استراتژی کمپین‌تان به‌خاطر مسائل غیرمنتظره در پیشرفت کار بودید؟ آیا شما در پیدا کردن راه‌حل از روش‌های نوآورانه استفاده کردید؟

نتایج و بررسی (25درصد)
آیا کمپین روابط‌عمومی یا برنامه شما موفق بود؟ آیا توانستید به اهدافی که از پیش تعیین کرده بودید، برسید؟ آیا نتایج غیرمنتظره (خوب یا بد) تجربه کردید؟ آیا چیزی یاد گرفتید که در آینده به کارتان آید؟

مقررات شرکت در جایزه
در صورت موفقیت از سازمان‌ها و شرکت‌ها، خلاصه‌ای 200 کلمه‌ای درخواست می‌شود که به همراه یک فیلم 2 دقیقه‌ای برای تبلیغ سازمان و شرکت‌شان به دبیرخانه ارسال کنند. برای هر سازمان و شرکت برگزیده، 5 دقیقه زمان برای معرفی (3 دقیقه) و پخش فیلم (2 دقیقه) در آئین اعطای جوایز در نظر گرفته می‌شود.

مشخصات تماس
تلفن: 66943670- 66570194 (021)
تلفن همراه: 09121938419
شماره واتساپ: 09107700471
پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com- info@kpri.ir


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد