درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 04:46   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد
  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران
  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49568صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 00:15
مرگ ۴ پایه حیات ارتباطات
شرایط فعلی سازمان ها امروزه دچار بحران شده است. سرمایه داری، در دنیا انسان ها را وادار به کسب تخصص و حرکت در جهت استاندارهای از پیش تعیین شده کرده است. این ویژگی نظام سرمایه داری باعث مرگ ۴ پایه حیات ارتباطات شده است:
  

 

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| حامد جمالی مدیرعامل کانون تبلیغاتی آسانگار در نخستین جشن ملی روابط‌عمومی که روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در تالار وحدت تهران برگزار شد در مورد مرگ سازمان ها در نتیجه مرگ ۴ پایه ارتباطات سازمانی گفت: شرایط فعلی سازمان ها امروزه دچار بحران شده است. سرمایه داری، در دنیا انسان ها را وادار به کسب تخصص و حرکت در جهت استاندارهای از پیش تعیین شده کرده است. این ویژگی نظام سرمایه داری باعث مرگ ۴ پایه حیات ارتباطات شده است:


تنوع
خلاقیت
معنا
ارتباط


امروزه با رشد سرمایه داری انسان ها درگیر کسب تخصص در کارها می شوند بدون اینکه فضایی برای خلق تنوع و راه حل نو برای مسائل داشته باشند .


مرگ تنوع منجر به مرگ خلاقیت می شود چراکه نیروی متخصص در بند استاندارها مانده و هیچ راهی برای خلاقیت پیش روی خودش نمی بیند.


سومین پایه حیات ارتباطات معناست. این که ما برای انجام چه کاری به این دنیا آمده ایم و هدف از آفرینش ما چه بوده است. اصلا ما چه تاثیری در دنیای اطرافمان می گذاریم.


آخرین پایه که تحت تاثیر ۳ پایه قبلی می میرد ارتباطات است. انسان ها با نگاهی از جنس تخصص به همدیگر جهانی مملو از افراد متخصص بدون روحیه کار سازمانی تربیت می کنند و این یعنی مرگ سازمان ها یعنی خلق دنیایی از ماشین ها بدون اینکه آن ها را در برابر رشد بهره وری قرار داده و در جهت پیشرفت دنیای پیرامون به کار بسته باشیم.


او در پایان سخنان خود با تاکید بر روحیه انسانی در کارها، اثرگذاری در زندگی انسان های دیگر را سرلوحه مدیران موفق قرار داده و از آنها خواست تا با نگاهی انسانی به شغل، از این مرگ سازمانشان جلوگیری کنند.


این جشن با حضور بزرگان و علاقه مندان روابط‌عمومی در تالار وحدت برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 نکته برای شفاف‌سازی انتظارات روابط‌عمومی در ارتباط با مشتریان


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی