درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 04:24   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد
  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران
  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49544صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 - 12:26
رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی
در جشن ملی روز روابط عمومی که با حضور اساتید و صاحبنظران ، مدیران و کارشناسان روابط عمومی های کشور در تالاروحدت ۲۷ اردیبهشت۱۴۰۱برگزارشد، از سه کتاب تخصصی ، توسط پروفسور عاملی دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی و مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از جمله "کتاب روابط عمومی و رسانه، دوست یا دشمن "نوشته موسی الرضا شبرنگی رونمایی شد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در جشن ملی روز روابط عمومی که با حضور اساتید و صاحبنظران ، مدیران و کارشناسان روابط عمومی های کشور در تالاروحدت ۲۷ اردیبهشت۱۴۰۱برگزارشد، از سه کتاب تخصصی ، توسط پروفسور عاملی دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی و مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از جمله "کتاب روابط عمومی و رسانه، دوست یا دشمن "نوشته موسی الرضا شبرنگی رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی های کشور(شارا) در این کتاب کوشش شده است اهداف مشترک هردو حوزه روابط عمومی و رسانه‌ها ،نگرش‌ها و دیدگاه‌های صاحب نظران پیرامون چالش ها و مسئله‌های موجود میان این دو فعال عرصه اطلاع رسانی، بدون جانبداری مورد بررسی قرارگیرد.


برقراری پیوندی عمیق تر پس از آگاهی از شرایط وموقعیت هایی که هر یک در عرصه جامعه دارند نیز در زمره اهداف غایی ازتدوین و نشر کتاب قلمداد می شود.
نویسنده در مقدمه کتاب آورده است: فهم متقابل، ارتقای سطح بینش و مهارت ها و داشتن نگرشی فراتر از یک روابط عمومی و یک رسانه بودن، منجر به شکل گیری و آفرینش روابط رسانه ای ایده‌آل و در راستای منافع ملی کشور همیشه سرافرازمان خواهد شد.


این کتاب با قطع رقعی در ۲۰۰صفحه حاوی پنج فصل به تبیین و تشریح کارکردهای مشترک روابط عمومی ها ورسانه ها ، نگرش ها و وابستگی ها وآسیب شناسی روابط رسانه ای با بررسی وجوه مشترک از سوی انتشارات جلوه نوین منتشر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 نکته برای شفاف‌سازی انتظارات روابط‌عمومی در ارتباط با مشتریان


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی