درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 05:50   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد
  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران
  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49533صفحه نخست » رادیو روابط عمومیسه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 22:47
روابط عمومی منفعل را به روابط عمومی فعال تبدیل کنیم
عبدالرضا عزیزکمالی مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل - متاسفانه از مهم ترین مسائلی که در حوزه روابط عمومی ها وجود دارد عدم استقلال واحد روابط عمومی است که شاهد هستیم بسیاری از مدیران روابط عمومی ها علاوه بر حضور در این مسئولیت، کارهای دیگری هم در آن نهاد و سازمان به آنان محول گردیده است که همین امر سبب پایین آمدن راندمان کاری و پویایی و نشاط می شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روز ارتباطات و روابط‌عمومی را پشت سر گذاشتیم که فرصت خوبی بود تا خودمان را در این عرصه بازیایی کنیم و با شناسایی نقاط قوت و ضعف و مسائل و مشکلات، حرکت صعودی و رو به جلو داشته باشیم زیرا بدون روابط عمومی پویا، هر اداره و سازمانی در کسب و کار خود موفق و اثربخش نخواهد بود.


توجه به روابط عمومی ها از امور اصلی و مهمی است که نیاز می رود در دستور کار تصمیم سازان و مدیران ارشد دستگاههای اجرایی قرار گیرد.


هرچه روابط عمومی ها را تقویت نماییم سبب خواهد شد تا حلقه ارتباطی مردم و مسئولین گسترده تر شده و ضمن اعتمادآفرینی، خدمات و تلاش آن نهاد به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است به اطلاع مردم برسد.


خوشبختانه در سال های اخیر نگاه خوبی نسبت به روابط عمومی در کشور وجود داشته است اما هنوز رویکرد سابق در شهرستان ها وجود دارد و روابط عمومی به شکل سنتی اداره می گردد.


نیاز است رویکرد جدیدی در حوزه روابط عمومی شهرستان ها ایجاد گردد و روابط عمومی منفعل را به روابط عمومی فعال تبدیل کنیم.


متاسفانه از مهم ترین مسائلی که در حوزه روابط عمومی ها وجود دارد عدم استقلال واحد روابط عمومی است که شاهد هستیم بسیاری از مدیران روابط عمومی ها علاوه بر حضور در این مسئولیت، کارهای دیگری هم در آن نهاد و سازمان به آنان محول گردیده است که همین امر سبب پایین آمدن راندمان کاری و پویایی و نشاط می شود.


روابط عمومی ها در شرایط کاری سختی فعالیت می نمایند و قالب این عزیزان از کمترین امکانات زیرساختی برای فعالیت خود محروم هستند که در بسیاری موارد شاهد هستیم که تلفن همراه مدیر روابط عمومی نقش دوربین عکاسی، دوربین فیلمبرداری و لپ تاب آن اداره را ایفا می نماید.


یکی از مهم ترین موانع در راستای دستیابی به روابط عمومی پویا، عدم اطلاع مدیران روابط عمومی ها و کارشناسان این عرصه در مورد دانش های روز و جدیدترین دستاوردها است که نیاز می رود دوره های آموزشی مدون و سازمان دهی شده برای فعالان این عرصه برگزار شود.


امروز باید همه ابزارها در راستای تحقق روابط عمومی آنلاین باشد تا در این دنیای گسترده اخبار و اطلاعات که اخبار از سوی رسانه ها، شهروند خبرنگاران و مردم در فاصله ثانیه جابجا می شود؛ آن روابط عمومی عقب نماند.


روابط عمومی به عنوان قلب تپنده و چشم و گوش و زبان یک سازمان است که ضرورت پیدا می نماید از کلیه اخبار و رویدادها و اتفاقات محل کارش آگاهی کامل داشته باشد تا در مواقع نیاز بتواند بهترین بازخورد را داشته باشد.


یکی از مهم ترین مسائلی که در دوره جدید روابط عمومی ها جلوه گری می کند بحث روابط عمومی بحران است که متاسفانه در این حوزه آسیب های بسیاری وجود دارد که شاهد هستیم اتفاقی مهم در حوزه کاری یک دستگاهی اتفاق می افتد، اطلاع رسانی می شود و افکار عمومی در مورد آن قضیه شکل می گیرد تازه روابط عمومی مانده است آن را به چه شکلی سامان دهی نماید در حالی که روابط عمومی می بایست در خط مقدم قرار داشته و هدایتگر باشد.


همچنین نیاز است باور مدیران نسبت به روابط عمومی و نقش ارزشمند آن در توسعه اعتمادآفرینی، آگاهسازی و... تغییر نماید و به این نتیجه برسند که با یک روابط عمومی پویا می توانند در مسیر بهتری قرار گیرند.


در پایان روز ارتباطات و روابط عمومی را خدمت همه فعالان این عرصه در ادارات، دستگاههای اجرایی، دانشگاهها و موسسات خصوصی گرامی می داریم و امیدواریم بهترین ها در انتظارشان باشد.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 نکته برای شفاف‌سازی انتظارات روابط‌عمومی در ارتباط با مشتریان


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی