درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:14   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49531صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 22:18
روابط عمومی ها با مردم‌داری عامل گسترش اعتماد بین شهروندان و مسئولان هستند
مسئول روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: اگر سازمان ها و ادارات در هر حالت بعنوان پاسخگو به شهروندان ظاهر شوند، می توان شاهد گسترش اعتماد عمومی به مسئولان و عملکرد آنان باشیم و در تحقق این مهم روابط عمومی سازمان نقش بسیار کلیدی دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مسئول روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: اگر سازمان ها و ادارات در هر حالت بعنوان پاسخگو به شهروندان ظاهر شوند، می توان شاهد گسترش اعتماد عمومی به مسئولان و عملکرد آنان باشیم و در تحقق این مهم روابط عمومی سازمان نقش بسیار کلیدی دارد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ امیر افشین اشکانی با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: در دوره کنونی نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان و ادارات دیگر محدود به اقدامات سنتی و کلیشه ای نیست و باید به این حوزه نگاه خاص و ویژه ای داشت.


وی نبود یا کمبود آموزش های تخصصی لازم برای فعالین روابط عمومی را یک چالش اساسی بیان کرد و افزود: نگاه سنتی به حوزه روابط عمومی و حداقل انتظارات تبلیغی مهم ترین رویکردی است که این روزها روابط عمومی را به چالش کشیده است.


مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: فعالیت های روابط عمومی در عصر ارتباطات، فقط به اطلاع رسانی و مستندسازی خلاصه نمی شود و تخصص گرایی و بهره مندی از دانش روز دنیا در حوزه های ارتباطات و خلاقیت و مدیریت شاخص ارزیابی روابط عمومی توانمند و پویا و اثر بخش است.


اشکانی تاکید کرد: هرچقدر از قابلیت ها و ظرفیت های اثر بخش روابط عمومی ها برای توسعه و ایجاد ارتباط دو سویه با مردم بهره مند شویم و هر چقدر اصل صداقت در این بخش پر رنگ تر باشد قطعا شاهد ارتقای ارزش های سازمانی و همچنین کاهش شکاف بین مردم و مسئولین و حاشیه های جانبی خواهیم بود.

وی گفت: در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ دستگاه اجرایی وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دامنه فعالیت متنوع و مخاطبین گسترده در حال خدمت رسانی هستند که در این بین پرسنل روابط عمومی این دستگاه ها با تمام توان و احساس مسئولیت در این مسیر همراه و راهنمای مردم هستند.


مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روابط عمومی‌ها به عنوان آینه تمام نمای سازمان‌ها تلاش می‌کنند نگاه گسترده‌تری به زندگی اقشار جامعه داشته باشند تا آن جمله آشنای « روابط عمومی حلقه وصل بین مردم و مسئولین هستند » به عینیت اجرا شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد