درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 04:42   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد
  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران
  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49531صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 22:18
روابط عمومی ها با مردم‌داری عامل گسترش اعتماد بین شهروندان و مسئولان هستند
مسئول روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: اگر سازمان ها و ادارات در هر حالت بعنوان پاسخگو به شهروندان ظاهر شوند، می توان شاهد گسترش اعتماد عمومی به مسئولان و عملکرد آنان باشیم و در تحقق این مهم روابط عمومی سازمان نقش بسیار کلیدی دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مسئول روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: اگر سازمان ها و ادارات در هر حالت بعنوان پاسخگو به شهروندان ظاهر شوند، می توان شاهد گسترش اعتماد عمومی به مسئولان و عملکرد آنان باشیم و در تحقق این مهم روابط عمومی سازمان نقش بسیار کلیدی دارد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ امیر افشین اشکانی با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: در دوره کنونی نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان و ادارات دیگر محدود به اقدامات سنتی و کلیشه ای نیست و باید به این حوزه نگاه خاص و ویژه ای داشت.


وی نبود یا کمبود آموزش های تخصصی لازم برای فعالین روابط عمومی را یک چالش اساسی بیان کرد و افزود: نگاه سنتی به حوزه روابط عمومی و حداقل انتظارات تبلیغی مهم ترین رویکردی است که این روزها روابط عمومی را به چالش کشیده است.


مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: فعالیت های روابط عمومی در عصر ارتباطات، فقط به اطلاع رسانی و مستندسازی خلاصه نمی شود و تخصص گرایی و بهره مندی از دانش روز دنیا در حوزه های ارتباطات و خلاقیت و مدیریت شاخص ارزیابی روابط عمومی توانمند و پویا و اثر بخش است.


اشکانی تاکید کرد: هرچقدر از قابلیت ها و ظرفیت های اثر بخش روابط عمومی ها برای توسعه و ایجاد ارتباط دو سویه با مردم بهره مند شویم و هر چقدر اصل صداقت در این بخش پر رنگ تر باشد قطعا شاهد ارتقای ارزش های سازمانی و همچنین کاهش شکاف بین مردم و مسئولین و حاشیه های جانبی خواهیم بود.

وی گفت: در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ دستگاه اجرایی وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دامنه فعالیت متنوع و مخاطبین گسترده در حال خدمت رسانی هستند که در این بین پرسنل روابط عمومی این دستگاه ها با تمام توان و احساس مسئولیت در این مسیر همراه و راهنمای مردم هستند.


مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روابط عمومی‌ها به عنوان آینه تمام نمای سازمان‌ها تلاش می‌کنند نگاه گسترده‌تری به زندگی اقشار جامعه داشته باشند تا آن جمله آشنای « روابط عمومی حلقه وصل بین مردم و مسئولین هستند » به عینیت اجرا شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 نکته برای شفاف‌سازی انتظارات روابط‌عمومی در ارتباط با مشتریان


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی