درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:21   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49512صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 - 00:12
نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی
هادی یوسف پورآذری صبح روز یکشنبه در نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی برگزار شد، اظهار کرد: توانایی جذب و گفتگو با مردم یکی از نمادهای روابط‌عمومی موفق است که در دولت جدید به آن توجه بسیاری شده است.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| عضو هیات مدیره و راهبر معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اهمیت روابط در جامعه کنونی گفت: بدون شک روابط عمومی و اطلاع رسانی دقیق می تواند گره گشای مشکلات باشد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ هادی یوسف پورآذری صبح روز یکشنبه در نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی برگزار شد، اظهار کرد: توانایی جذب و گفتگو با مردم یکی از نمادهای روابط‌عمومی موفق است که در دولت جدید به آن توجه بسیاری شده است.

وی با بیان اینکه کار روابط‌عمومی تخصص یک بعدی نیست بلکه امری چندوجهی است، عنوان کرد: روابط‌عمومی چند بعدی امری طبیعی و حرفه ای در تمام کشورهای دنیا است.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: وظیفه خود می دانم که ساختار روابط‌عمومی در ستاد و استان ها را تا حصول نتیجه پیگیری کنم و اعتقاد دارم در تمام نقاط کشور باید روابط‌عمومی ساختارمند وجود داشته باشد.

یوسف پورآذری ضمن اشاره به اهمیت تربیت متقابل در کار تخصصی و یاری رساندن به یکدیگر تاکید کرد: روابط‌عمومی با ایجاد فضای صمیمی در مسیر رشد و تعالی گام برداشته و تمامی کارکنان در این محور می بایست کوشا باشند.

وی با اشاره به اینکه لازمه کار در روابط‌عمومی، عشق و خلاقیت است، افزود: علم و تخصص در روابط‌عمومی هیچ پایانی ندارد و جزو معدود مهارت هایی است که همه روزه باید ضمن آشنایی با نرم افزارهای جدید خود را بروز نگه دارد.

راهبر معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها با تقدیر از حرفه ای گری و صمیمیت موجود بین کارکنان روابط‌عمومی این مجموعه گفت: این فضای صمیمی و همدلی حاصل سال ها تلاش و همکاری کارکنان در کنار یکدیگر و نیز مدیریت دقیق و حرفه ای آقای آقایی در راس مجموعه روابط‌عمومی است.

یوسف پورآذری ضمن اشاره به توانایی روابط‌عمومی این شرکت در حوزه های هنر و اقتصاد خاطرنشان کرد: ایجاد شرکت های تخصصی با محور فرهنگی و رسانه ای در کنار روابط‌عمومی می تواند برای شرکت فرودگاه ها ارزش افزوده داشته باشد.

وی در پایان روابط‌عمومی پویا را لازمه موفقیت هر مجموعه دانست و عنوان کرد: روابط‌عمومی هرگز ایستا و بی تحرک نیست لذا شرکت ها و ارگان های مختلف برای موفقیت هرچه بیشتر باید جهت پویاسازی و ساختارمند کردن هرچه بیشتر روابط‌عمومی اقدام کنند.

کارکنان روابط‌عمومی شرکت فرودگاه ها فداکار ترین و متخصص ترین نیروهای وزارت راه و شهرسازی هستند

سرپرست روابط‌عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پیش از سخنرانی هادی یوسف پور آذری، دقایقی را به معرفی کارکنان شرکت روابط‌عمومی شرکت اختصاص داد و ضمن قدردانی از زحمات آن ها، کارکنان روابط‌عمومی شرکت را در بین تمام روابط‌عمومی های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی، متخصص ترین و فداکارترین دانست.

یدالله آقایی صائم اظهار کرد: تمامی کارکنان روابط‌عمومی شرکت فرودگاه ها نه تنها در حوزه تخصصی خود در حال خدمات رسانی هستند بلکه بصورت چند بعدی و در چند جبهه مختلف فعالیت دارند.

وی ضمن حمایت از کارمندان زیر مجموعه خود تاکید کرد: امروز اعضای روابط‌عمومی شرکت فرودگاه ها باتوجه به تخصص و زحمات طولانی مدت خود در این مجموعه نیاز به تشکیل ساختار حرفه ای هستند.

قرآن بعنوان سر لوحه امور روابط‌عمومی قرار گیرد

رئیس ستاد اقامه نماز شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ در بخشی از نخستین جلسه نشست رسمی کارکنان روابط‌عمومی با عضو هیات مدیره، با اشاره به آیات سوره آل عمران گفت: قرآن سرشار از پیام های مهم در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی است.

محمد عباسی با بیان اینکه قرآن باید بعنوان سرلوحه امور روابط‌عمومی قرار بگیرد؛ گفت: هم مدیران هم کارکنان روابط‌عمومی باید از اعمال و انتشار سخن کذب پرهیز کنند و همواره برای رضای خدا کار انجام دهند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد