درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 04:14   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد
  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران
  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49500صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 - 00:07
روزنگار تقویم به 27 اردیبهشت می رسد
مجید حیدری - امروزه انسان ها نمی توانند در برابر رخدادها و اتفاقات پیرامونی خود بی تفاوت باشند، چرا که می دانند هر رویدادی حتی در دورترین نقطه نیز می تواند تأثیری هرچند ناچیز مستقیم یا غیرمستقیم بر زندگی شان داشته باشد و به این ترتیب انسان امروزی برای ادامه زندگی و کسب موفقیت نیازمند ارتباط و کسب اطلاعات از محیط پیرامونی خود است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| 17 مه میلادی و یا 27 اردیبهشت شمسی که در تقویم منقش به روز جهانی و ملی “ارتباطات و روابط‌عمومی” است و خود نشان از اهمیت و نقش بسزایی این ساحت ارزشمند می باشد، را به همه شما اساتید، فرهیختگان، فعالان و کارگزاران عاشق و هنرمند امر "ارتباطات و روابط عمومی" تبریک و شادباش عرض می نمایم.

سالروز هر رویدادی؛ هم روزی برای تکریم، یاد و یادآوری نام‌آوران و تلاش های متولیان امر در گذشته و هم تعظیم و سپاس از عزیزانی است که امروز در تلاشند تا این رویداد به نیکی ماندگار باشد و البته مهمتر از همه، این روزها؛ فرصتی است تا مروری بر تبیین و تشریح جایگاه و نقش استراتژیک این مهم داشته باشیم.

در عصر حاضر که متأثر از تغییر و تحولات عمده ای من جمله تاثر جوامع مختلف بر فرهنگ، باورها و زندگی اجتماعی همدیگر است. انسان ها برای ادامه حیات خود نیازهای تازه ای پیدا کرده اند و چاره ای جز سازگاری با شرایط موجود را ندارند. امروزه انسان ها نمی توانند در برابر رخدادها و اتفاقات پیرامونی خود بی تفاوت باشند، چرا که می دانند هر رویدادی حتی در دورترین نقطه نیز می تواند تأثیری هرچند ناچیز مستقیم یا غیرمستقیم بر زندگی شان داشته باشد و به این ترتیب انسان امروزی برای ادامه زندگی و کسب موفقیت نیازمند ارتباط و کسب اطلاعات از محیط پیرامونی خود است.

 

در این میان فعالان عرصه “روابط عمومی” مطابق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نقش انکار ناپذیر در انتقال صحیح، دقیق و صادقانه اندیشه ها، رویکردها و تحولات سازمان، نهاد و یا بنگاه مطبوع خود به افکار عمومی و ذینفعان را دارند و بی تردید شفافیت در همه ارکان یک ساختار بویژه نهادها و بنگاه های مالی و اقتصادی می تواند تأثیرات مثبت و اثربخشی در روند روبه رشد آنها داشته باشد.

ما نیز براین باوریم که “روابط عمومی” به عنوان مشاوری امین، مغزی متفکری و البته تحلیل گر در کنار مدیریت به مثابه پل ارتباطی مستحکم میان هر ساختار سازمانی با افکار عمومی و همه ذینفعان‌ش است. کما اینکه رجاء واثق است که خدمات و پیشرفت ها و نیز هر توسعه ای که تا به امروز به لطف پروردگار متعال و همت و تلاش دست اندرکاران امر به دست آمده بدون وجود “روابط عمومی پویا، خلاق، هوشمند” نه تنها در سطح جامعه انعکاس نمی یافت و موجب شور، شوق و امیدواری بیشتر مردم عزیز و سرافراز کشورمان نمی شد که حتی شاید در برگ برگ تاریخ این سالهای کشور عزیز ایران اسلامی‌مان در مسیر پیشرفت به عنوان سندی پرافتخار ثبت و ضبط هم نمی شد و به حول و قوه الهی این روند رو به تعالی در سال جاری که مزین به نام "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" است و سال‌های پیش رو، برای ساختن "ایران قوی" تداوم خواهد داشت. ان شاء الله

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 نکته برای شفاف‌سازی انتظارات روابط‌عمومی در ارتباط با مشتریان


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی